Mchansern Skrevet 11. april 2011 Del Skrevet 11. april 2011 Er ikke du same? Trodde bloddrikking var dagligdags jeg. Jo derfor er jeg så sjokkert over at du spydde. Skjønner. Jeg er vel bare en svak søringjævel. Lenke til kommentar
Deadmau5 Skrevet 11. april 2011 Del Skrevet 11. april 2011 (endret) ville ventet til du fikk noen gode positive hint først ihvertfall, ellers kan det være litt vel overraskende, og det virker som de har vanskelig for å takle sånne situasjoner i din favør. Personlig ville jeg latt henne gjøre det først siden jeg føler "nattameldig" er en jentegreie vi har en meget spessiel greie på gang, la merke til at hun var pålogget facebook mye lengre enn vanlig. Nesten som hun ventet på at jeg skulle snakke til henne. Med en gang jeg oppdaterte veggen min med '' god natt <3'' så logget hun av. Jeg vet dette høres sært ut, men hun her er mye vanskeligere og forstå seg på enn andre jenter. Ikke at det er noe galt i det Btw så har hun tatt unormalt mye initiativ til og starte samtaler den siste tiden, så jeg er litt usikker på hvordan jeg skal gå frem Endret 11. april 2011 av Deadmau5 Lenke til kommentar
multisync Skrevet 11. april 2011 Del Skrevet 11. april 2011 Optimistisk er du ihvertfall, det skal du ha Sånne ting tar jeg alltid som en tilfeldighet... og hvorfor snakket du ikke med henne hvis du trodde hun "ventet på deg"? Lenke til kommentar
TMB Skrevet 11. april 2011 Del Skrevet 11. april 2011 Fy faen jeg hater nostalgi så jævlig. Selv om det er jækla digg også. Lenke til kommentar
Deadmau5 Skrevet 11. april 2011 Del Skrevet 11. april 2011 Optimistisk er du ihvertfall, det skal du ha Sånne ting tar jeg alltid som en tilfeldighet... og hvorfor snakket du ikke med henne hvis du trodde hun "ventet på deg"? fordi da vi holdt på før så var det jeg som tok det meste av initiativ til og starte samtaler, men det bare dabbet av og vi mistet en god del kontakt. Plutselig etter en liten stund har hun begynt å ta initiativet igjen, har vært på besøk osv osv. vil ikke virke for masete heller så det var derfor jeg ikke snakket med henne Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 11. april 2011 Del Skrevet 11. april 2011 netopp ei på facebook som önsket meg å sende nattamelding etterfulgt av nr hennes, EID! Lykke til Deadmau5 Lenke til kommentar
multisync Skrevet 11. april 2011 Del Skrevet 11. april 2011 Heldige dere, jeg har bare ei som vil at jeg skal jobbe for henne. Det er 3. gangen på en mnd. utrolig med tanke på at hun bare jobber 6-8 ganger pr. mnd. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 11. april 2011 Del Skrevet 11. april 2011 Stikker å legger meg med den visshet om at jeg har vunnet nok en debatt her inne på diskusjon.no. Fy faen jeg er god. Vi prækæst som de sier i Fredrikstad (gjør de virkelig det?) Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 11. april 2011 Del Skrevet 11. april 2011 samt drikke blodet blandet med sprit. Så lite som du tåler burde dette være nok til å få deg full.. Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 12. april 2011 Del Skrevet 12. april 2011 Natteranglerne må virkelig skjerpe seg. Går ikke ann å la forumkafeen dø ut slik. Picture unrelated men awesome. 1 Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 12. april 2011 Del Skrevet 12. april 2011 Her sitter jeg deppa som faen og ler så jeg griner av Stephen Lynch Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 12. april 2011 Del Skrevet 12. april 2011 Natteranglerne må virkelig skjerpe seg. Går ikke ann å la forumkafeen dø ut slik. Picture unrelated men awesome. Awesome indeed. Ser ut som en tøydukke. Her sitter jeg deppa som faen og ler så jeg griner av Stephen Lynch Justin Bieber hit in the head with water bottle Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 12. april 2011 Del Skrevet 12. april 2011 Old nes Gayr Mora di er gammel, men har ikke hørt noen klager i det siste. God morgen Morn Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 12. april 2011 Del Skrevet 12. april 2011 Damn thats an uglyass baby! Lenke til kommentar
Gal_ape Skrevet 12. april 2011 Del Skrevet 12. april 2011 God morgen Noen som kjenner til en Team Fortress 2- tråd her inne? Jeg har lett og lett, søkt og søkt, men finner ingenting :\ Lenke til kommentar
Petter Skrevet 12. april 2011 Del Skrevet 12. april 2011 Gje meg noko eg kan høyre på nå på morgonkvisten! Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 12. april 2011 Del Skrevet 12. april 2011 (endret) Kublod er 10x verre. Eneste på den listen der jeg har spydd av. Kan uploade video når jeg skal spise andefoster til sommeren, om det er av interesse. Kommer med 99.89% sikkerhet til å kaste opp på gaten i Saigon eller Hanoi. Also, skal spise slange også. Og i Vietnamesisk tradisjon må jeg spise det bankende hjertet samt drikke blodet blandet med sprit. Jeg krever video av andefoster-spising. e: når du skal spise det, ja. Endret 12. april 2011 av Diskutant Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 12. april 2011 Del Skrevet 12. april 2011 (endret) Om noen likte bildet ovenfor, så fins det mer: http://www.telegraph.co.uk/science/picture-galleries/7924099/Creepy-crawlies-Amazing-Scanning-Electron-Microscope-pictures-of-insects-and-spiders.html A coloured scanning electron micrograph (SEM) of the head of a maggot or the larva of a bluebottle fly (Protophormia sp.) with tiny teeth-like fangs extending from its mouth. The maggots of this fly are used medicinally to clean wounds. The maggots are sterilised and placed in the wound, where they feed on dead tissue and leave healthy tissue untouched. Their saliva contains anti- bacterial chemicals which maintain sterility in the area. Maggots are used on ulcers and deep wounds away from organs or body cavities, most often being used to treat diabetic ulcers on the feet Legg merke til den uthevede setningen! Endret 12. april 2011 av Jann - Ove 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg