Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

ville ventet til du fikk noen gode positive hint først ihvertfall, ellers kan det være litt vel overraskende,

og det virker som de har vanskelig for å takle sånne situasjoner i din favør.

Personlig ville jeg latt henne gjøre det først siden jeg føler "nattameldig" er en jentegreie :p

vi har en meget spessiel greie på gang, la merke til at hun var pålogget facebook mye lengre enn vanlig. Nesten som hun ventet på at jeg skulle snakke til henne. Med en gang jeg oppdaterte veggen min med '' god natt <3'' så logget hun av.

Jeg vet dette høres sært ut, men hun her er mye vanskeligere og forstå seg på enn andre jenter. Ikke at det er noe galt i det :p

Btw så har hun tatt unormalt mye initiativ til og starte samtaler den siste tiden, så jeg er litt usikker på hvordan jeg skal gå frem

Endret av Deadmau5
Lenke til kommentar

Optimistisk er du ihvertfall, det skal du ha :whistle:

Sånne ting tar jeg alltid som en tilfeldighet... og hvorfor snakket du ikke med henne hvis du trodde hun "ventet på deg"?

fordi da vi holdt på før så var det jeg som tok det meste av initiativ til og starte samtaler, men det bare dabbet av og vi mistet en god del kontakt. Plutselig etter en liten stund har hun begynt å ta initiativet igjen, har vært på besøk osv osv. vil ikke virke for masete heller så det var derfor jeg ikke snakket med henne :)

Lenke til kommentar

Kublod er 10x verre. Eneste på den listen der jeg har spydd av.

Kan uploade video når jeg skal spise andefoster til sommeren, om det er av interesse. Kommer med 99.89% sikkerhet til å kaste opp på gaten i Saigon eller Hanoi.

Also, skal spise slange også. Og i Vietnamesisk tradisjon må jeg spise det bankende hjertet samt drikke blodet blandet med sprit.

Jeg krever video av andefoster-spising.

e: når du skal spise det, ja.

Endret av Diskutant
Lenke til kommentar

Om noen likte bildet ovenfor, så fins det mer:

http://www.telegraph.co.uk/science/picture-galleries/7924099/Creepy-crawlies-Amazing-Scanning-Electron-Microscope-pictures-of-insects-and-spiders.html

A coloured scanning electron micrograph (SEM) of the head of a maggot or the larva of a bluebottle fly (Protophormia sp.) with tiny teeth-like fangs extending from its mouth. The maggots of this fly are used medicinally to clean wounds. The maggots are sterilised and placed in the wound, where they feed on dead tissue and leave healthy tissue untouched. Their saliva contains anti- bacterial chemicals which maintain sterility in the area. Maggots are used on ulcers and deep wounds away from organs or body cavities, most often being used to treat diabetic ulcers on the feet

Legg merke til den uthevede setningen!

Endret av Jann - Ove
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...