Mchansern Skrevet 11. april 2011 Del Skrevet 11. april 2011 Hva er opp? Hører på Sabbath, får straks middagsbesøk. Tror jeg fikser laks Tror vi skal planlegge en annen rett den 16. Er det da det er Ulver konsert? Sånt tør ikke jeg å gå på. Ca 99.3% sikker på å bli voldtatt av en goth-dude. 1 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 11. april 2011 Del Skrevet 11. april 2011 Hva er opp? "Opp" er rettningen som peker ut fra et gitt gravitasjonsentrum. 2 Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 11. april 2011 Del Skrevet 11. april 2011 Grilling sparer jeg til det faktisk er varmt ut. Varmt, som i 20+. Selv på kveldstid. Deprimerende å tenke på at jeg må pakke lusekofta ned i kofferten i Juni når jeg skal utenlands. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 11. april 2011 Del Skrevet 11. april 2011 Tror vi skal planlegge en annen rett den 16. Ja, kan jo fortsette med taco. Taco og Ulver kan bli en fin tradisjon Absolutt en god mulighet. Er det da det er Ulver konsert? Sånt tør ikke jeg å gå på. Ca 99.3% sikker på å bli voldtatt av en goth-dude. Stemmer, stemmer. Jeg er goth-duden som hadde voldtatt deg. I just might anyway. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 11. april 2011 Del Skrevet 11. april 2011 Åh, jeg misunner familien min som var i DisneyWorld i dag ... Jeg vil tilbake. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 11. april 2011 Del Skrevet 11. april 2011 Noen som vet hvor den norske IT-support-videoen befinner seg? Er en dame som prøver å åpne en dør, så sitter en annen fyr å hjelper henne... Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 11. april 2011 Del Skrevet 11. april 2011 Åh, jeg misunner familien min som var i DisneyWorld i dag ... Jeg vil tilbake. FL eller CA? FL er virkelig verdt et besøk. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 11. april 2011 Del Skrevet 11. april 2011 Åh, jeg misunner familien min som var i DisneyWorld i dag ... Jeg vil tilbake. FL eller CA? FL er virkelig verdt et besøk. Alle Disneyparker er jo bra, så lenge man er ung. Vi besøkte EuroDisney før DisneyWorld i Florida, og koste oss mer på EuroDisney siden vi var mye yngre. Da vi endelig kos oss til DW så var vi litt for gamle (12 og 15, tror jeg). Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 11. april 2011 Del Skrevet 11. april 2011 Åh, jeg misunner familien min som var i DisneyWorld i dag ... Jeg vil tilbake. FL eller CA? FL er virkelig verdt et besøk. FL. CA er vel DisneyLand om jeg ikke husker feil. Har vært i begge, samt EuroDisney 2-3 ganger. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 11. april 2011 Del Skrevet 11. april 2011 Parkene i USA er mer gjennomført enn Paris. Men jeg er enig i aldersaspektet. Åh, jeg misunner familien min som var i DisneyWorld i dag ... Jeg vil tilbake. FL eller CA? FL er virkelig verdt et besøk. FL. CA er vel DisneyLand om jeg ikke husker feil. Har vært i begge, samt EuroDisney 2-3 ganger. Kult, jeg brukte 4 dager på å pløye meg igjennom Epcot, Magic Kingdom og MGM Studios og en til. Mye trasking da, jæææævlig mye trasking. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 11. april 2011 Del Skrevet 11. april 2011 True that. Jeg var i den i CA sist, 4 år siden. Storkoste meg like mye da som da jeg dro til EuroDisney første gang i '99. Men så lenge jeg slipper SpaceMountain, ignorerer paraden og kan ta SplashMountain så mye jeg vil, er jeg fornøyd. Lenke til kommentar
OlafG Skrevet 11. april 2011 Del Skrevet 11. april 2011 Jeg har snart drukket tre liter vann i dag. Nå merker jeg at jeg må do. Fook. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 11. april 2011 Del Skrevet 11. april 2011 Ja, det er evig mye trasking. Har ikke vært i EPCOT eller de andre. Bare Magic Kingdom, men har lyst til å sjekke ut de tre andre der også. Får ta meg noen uker i Florida til å oppleve alt jeg vil. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 11. april 2011 Del Skrevet 11. april 2011 (endret) Drammensdialekt er så herlig harry..høres ut som alle er dophuer. Hørte akkurat utfor vinduet: "VARRE DENNA SOM GIKK DÅRLIG?" "JÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆVLI DÅRLIG JA!" De legger veldig trykk på dobbelkonsonanter. Gjerne legger inn doble konsonanter i vanlige ord, sånn at "banan" blir til "bannan" og "okkupasjon" blir "okk-upasjon", "union" blir "unnion" Endret 11. april 2011 av Bytex Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 11. april 2011 Del Skrevet 11. april 2011 Man sier ikke "Jeg går til frisøren" i Drammen. Man sier "Jeg går til frisssøren" Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 11. april 2011 Del Skrevet 11. april 2011 frissørn, er riktig der Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 11. april 2011 Del Skrevet 11. april 2011 Altså. Det heter sau. Ikke sæv. SAU. SAUER. IKKE SÆVVVER. Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 11. april 2011 Del Skrevet 11. april 2011 (endret) Og ku heter kyr, kyra, kyrne. Nei hei hvor det går, var på hyttetur i helgen. Først måtte vi pløye oss gjennom en meter snø på en gjennomsnødd vei på ca. 100 meter oppoverbakke, deretter er alt av rør fryst til, så intet vann. Eneste vi hadde var haugevis med hurtigmat og alkohol, hytten ble vraket på rekordtid og den ene bilen er nå ett vrak. Endret 11. april 2011 av Friksjon Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 11. april 2011 Del Skrevet 11. april 2011 en ku, mange kui Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg