Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fant et særemne nå:

"Jeg begynte hele oppgaven ved å skrive inn ’Adolf Hitler’. Som søkeord i google. Det kom opp mange tusener på tusener av sider, men jeg valgte likegodt den første og beste; Wikipedia.no."

[...]

Kilder:

1) Wikipedia.no

2) ADOLF HITLER: Blod og ære!

3) Biografen om Adolf Hitler

4) Daria.no

:ermm:

Lenke til kommentar

Fant et særemne nå:

"Jeg begynte hele oppgaven ved å skrive inn 'Adolf Hitler'. Som søkeord i google. Det kom opp mange tusener på tusener av sider, men jeg valgte likegodt den første og beste; Wikipedia.no."

[...]

Kilder:

1) Wikipedia.no

2) ADOLF HITLER: Blod og ære!

3) Biografen om Adolf Hitler

4) Daria.no

:ermm:

Karakter tre.

Lenke til kommentar

" Jeg måtte lete opp ord i synonymordboka, og omformulere setninger til mine egne. Alt var urettferdig; Ikke kunne jeg kopiere og lime det inn, jeg måtte skrive det selv på min egen måte. Jeg kunne heller ikke skrive med så stor skrift jeg ville! Jeg måtte faktisk bruke størrelse 12. Heldigvis ble det litt enklere midt uti." :nei:

• Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg fikk karakter to på norskeksamen i VG3. Raga hardt. Grunn; "Teksten er bra skrevet, men dette er ikke et ironisk kåseri". FFU. Har heller ikke tatt den på nytt, siden da ville jeg fått andregangsvitnemål og måtte nok tatt opp flere fag for å heve snittet.

Gikk ut med 4.37 snitt, ikke helt fornøyd, men det får være inntil videre. Får håper jeg klarer å komme inn på flygeleder som er og har vært drømmen lenge.

Lenke til kommentar

Daria.no altså. Jeg tror 87-kullet var det siste som kunne levere ting rett fra internett og få oppgaven godkjent. Det var riktignok den ene gangen jeg og en annen i klassen begge leverte samme nynorskoppgave, men læreren mente at det var mer min stil og ga meg en firer. Perfect.

Jeg husker jeg leverte ting rett fra Wikipedia i alle fall. Femmere opp og i mente. Jeg var den eneste i klassen som fikk lov til å bruke ting skrevet på data, siden jeg hadde så stygg handskrift at året før hadde jeg fått nedsatt i to fag samt orden og oppførsel pga. handskriften. :p

Lenke til kommentar

Liten?!

Dessuten, har du aldri sett henne utendørs, har du hatt flaks. Hun har manifistert seg så mange ganger utenfor hus jeg har vært i på vinterstid at jeg får angst bare av å tenke på det.

Jeg har aldri sett fantasivesner ute i skogen. Ikke en eneste gang. Og jeg har vært rimelig mye ute i skogen på kvelds- og nattestid. Krysset fjell og fjorder.

Møtt mange Lemen da... beklageligvis døde mange av dem, da tispa vår var veldig glad i å hisse de opp til de sprakk.

Slimda, skreiv ikkje du at du ikkje hadde sjel for nokre sider tilbake? Trur det stemmer ganske så bra, for ALLE er redde for hufsa.

Er jo det jeg sier jo! Jeg har ikke en sjel. Finnes ikke.

Når du er på TG, og vil "tilfredstille deg selv", hvor går du da?

Bump for interest

Du vokser opp. Seriøst. Ikke gå rundt og runk i dassen ellerno slikt på TG. Det er bare skikkelig disgusting.

Lenke til kommentar

Hvem faen gidder å sitte inne i påska?! Jeg skal iallefall ut og grille, drikke öl, plinge på min gitar og runke i min egen dass.

o/ Jeg sitter GJERNE inne hele påska og nyter et godt norsk LAN-party. Grilling sparer jeg til det faktisk er varmt ut. Varmt, som i 20+. Selv på kveldstid.

Trodde det var sånn at alle runka i kryss på TG jeg, konkurransene der man skal holde ut lengst osv. Hørt man kan vinne stilige selvlysende kabler til pcen sin

Det er bare når vi får gjester.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...