Mchansern Skrevet 11. april 2011 Del Skrevet 11. april 2011 (endret) Ord for dagen: "Det verste med politiske vitser, er at noen av dem blir valgt...." Tror jeg skal begynne med "ord for dagen". Endret 11. april 2011 av Mchansern Lenke til kommentar
Bender Rodriguez Skrevet 11. april 2011 Del Skrevet 11. april 2011 (endret) Når jeg var 4 -5 år ble jeg livredd når jeg så en kvinne i burka, hun ligna på Hufsa. Selv i dag har jeg en svak frykt for maskerte folk i seg selv, er litt som å være mørkeredd. (Bør understreke at dette var på kvelden) Endret 11. april 2011 av Bender Rodriguez 1 Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 11. april 2011 Del Skrevet 11. april 2011 Ikke sett så mange med burka i Norge, egentlig. Tror hijab og niqab er mer utbredt. Lenke til kommentar
Coa Skrevet 11. april 2011 Del Skrevet 11. april 2011 Jeg og en kompis forsøkte å kjøpe øl ikledd burka og pakistanske kvinneklær for noen år siden. Litt morsomt egentlig. 1 Lenke til kommentar
multisync Skrevet 11. april 2011 Del Skrevet 11. april 2011 Ikke sett så mange med burka i Norge, egentlig. Tror hijab og niqab er mer utbredt. Jeg har aldri sett noen i norge med burka, første gangen jeg så det var i Qatar. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 11. april 2011 Del Skrevet 11. april 2011 Når jeg var 4 -5 år ble jeg livredd når jeg så en kvinne i burka, hun ligna på Hufsa. Selv i dag har jeg en svak frykt for maskerte folk i seg selv, er litt som å være mørkeredd. (Bør understreke at dette var på kvelden) Gidd å post slike bilder da, evt. tag dem med NMS! :| 1 Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 11. april 2011 Del Skrevet 11. april 2011 I går: Smurf er glad for å finne igjen "offended" frå Encyclopedia Dramatica. I dag: Smurf er livredd for hufsa. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 11. april 2011 Del Skrevet 11. april 2011 Ikke sett så mange med burka i Norge, egentlig. Tror hijab og niqab er mer utbredt. Jeg har aldri sett noen i norge med burka, første gangen jeg så det var i Qatar. Jeg har vel sett en eller to damer i Oslo. Men jeg syns linjene mellom burka og niqab er litt flytende. Noen burkaer kan i hvert fall ligne litt på det jeg oppfatter som niqab. Når jeg tenker burka, tenker jeg egentlig mest på chadri-variasjonen. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 11. april 2011 Del Skrevet 11. april 2011 Både burka og niqab er forbudt i Frankrike, fyi. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 11. april 2011 Del Skrevet 11. april 2011 I går: Smurf er glad for å finne igjen "offended" frå Encyclopedia Dramatica. I dag: Smurf er livredd for hufsa. Klart jeg var glad, aner du hvor lenge jeg har lett etter de bildene eller? De er jo ikke ille i det hele tatt. Bare kos. =D Samt at de er digge å ha for å frike ut søstrene mine. Hufsa er noe annet. Hufsa er skummel! :| Noe av det verste som har figurert på en skjerm noen sinne. Jeg slet med mareritt og søvnproblemer i mange år, mye takket være Hufsa. (Men også fordi jeg var redd for å bli tatt av troll, tusser, Huldra (når jeg ble eldre), alver o.a.) Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 11. april 2011 Del Skrevet 11. april 2011 Kom igjen, hvem er egentlig ikke redd for hufsa? Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 11. april 2011 Del Skrevet 11. april 2011 Både burka og niqab er forbudt i Frankrike, fyi. Vel, ja. Begge er jo heldekkende slør, så det sier jo seg selv. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 11. april 2011 Del Skrevet 11. april 2011 Kom igjen, hvem er egentlig ikke redd for hufsa? Shitkidsa som ikke har blitt utsatt for henne i årevis? Den eneste tiden jeg ikke går ut når det er mørkt, er på vinterstid. Større sjanse for Hufsa. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 11. april 2011 Del Skrevet 11. april 2011 Redd for en liten tegnet figur som Hufsa? Jaja, noe skal man jo være redd... Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 11. april 2011 Del Skrevet 11. april 2011 Liten?! Dessuten, har du aldri sett henne utendørs, har du hatt flaks. Hun har manifistert seg så mange ganger utenfor hus jeg har vært i på vinterstid at jeg får angst bare av å tenke på det. Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 11. april 2011 Del Skrevet 11. april 2011 Slimda, skreiv ikkje du at du ikkje hadde sjel for nokre sider tilbake? Trur det stemmer ganske så bra, for ALLE er redde for hufsa. Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 11. april 2011 Del Skrevet 11. april 2011 Tror hu blei med hjem fra byen en gang, men ellers så har jeg ikke sett så mye til hu altså. Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 11. april 2011 Del Skrevet 11. april 2011 Når du er på TG, og vil "tilfredstille deg selv", hvor går du da? Bump for interest Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 11. april 2011 Del Skrevet 11. april 2011 Et sted hvor det ikke er fare for å bli filmet..? Og hvor du ikke plager andre..? Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 11. april 2011 Del Skrevet 11. april 2011 Hva er det som gjør deg kåt i en gymsal full av 5000 basement dwellers? 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg