Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg klarer meg ikke uten ost.

Jeg bruker ost på alt og til alt. :p

Klart, jeg har bacon, egg og bønner, samt løvbiff, lapskaus og pizza, men det er middag, og frokosten dagen derpå blir ikke det samme uten ost.

Da kan jeg heller ikke ostegratinere baconet eller spise brødskive med kaus og ost. Eller lage flere fantastiske smørbrød med løvbiff, ost og salat.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432

Da vet man at man får noe man liker? Jeg har foresten vært i syden en gang, og ble ikke imponert over maten. Lager mye bedre mat selv.

Lenke til kommentar

Hvorfor spise mat man kan få hjemme når man er på ferie? Når man er på ferie er det jo for å oppeve nye ting, og ta seg en pause fra det "samme gamle"

My point exactly!

Engelskmenn greier ikke å tilpasse seg nye omgivelser. Derfor de finnes en engelsk/skotsk/irsk pub i hver eneste by med mer enn 20 innbyggere, og der spiser engelskmenn hver gang de er i utlandet.

Lenke til kommentar

Jepp. Aldri lært meg å bake preller eller rulle røyk, så da går det i poser og sigg.

Hadde det ikke vært for prisen, sku jeg begynt å røyke pipe, men piper dyrt, og pipetobakk er dyrt. :p

Greit nok det, pipe er jo som regel ikke noe man røyker hele tiden heller. Jeg ser hvertfall på det som kos.

Var bare mengden med snus og røyk jeg reagerte på. En boks med snus på 3 uker, kan jo omtrent ikke kalle deg avhengig da. :p

Jeg brukte jo 1-2 bokser med løs om dagen. Nå går det i et par pakker Bellman i uka.

Lenke til kommentar

Ingenting er som snauklipte engelskmenn på Mallorca eller Gran Canaria som kun spiser bacon, bønner og fish&chips under hele den to-ukers ferien deres.

Jeg blir flau av tanken. Det er en av grunnene til at jeg aldri drar til Syden.

Det er jo en del av sjarmen. Jeg har vært en måned i strekk i utkanten av Benidorm i Spania fire år på rad. Fikk virkelig oppleve engelsk arbeiderklassekultur på sitt aller beste. Hvorfor dra til kalde England når man kan oppleve det i varme Spania? Man får i tilegg halvnakne, bleikfeite, snauklipte engelskmenn i fotballskjorte med på kjøpet :fun:

Lenke til kommentar

Jepp. Aldri lært meg å bake preller eller rulle røyk, så da går det i poser og sigg.

Hadde det ikke vært for prisen, sku jeg begynt å røyke pipe, men piper dyrt, og pipetobakk er dyrt. :p

Greit nok det, pipe er jo som regel ikke noe man røyker hele tiden heller. Jeg ser hvertfall på det som kos.

Var bare mengden med snus og røyk jeg reagerte på. En boks med snus på 3 uker, kan jo omtrent ikke kalle deg avhengig da. :p

Jeg brukte jo 1-2 bokser med løs om dagen. Nå går det i et par pakker Bellman i uka.

Ah, sånn sett.

Jeg klarer bare ikke å kutte. :p

Jeg må ha min daglige prell eller sigg. :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...