Datasmurf Skrevet 10. april 2011 Del Skrevet 10. april 2011 Hva med de av oss som sjelden blir fyllesyke når vi drikker da, selv om vi drikker oss godfulle? Jeg har det fantastisk på søndager om jeg har vært ute eller om jeg har sitti hjemme og spilt / sett på film i timesvis. Lenke til kommentar
Celestica Skrevet 10. april 2011 Del Skrevet 10. april 2011 Is, fin musikk, sol, bjeffing, lyden av fotballer som blir sparket, SOMMEEEERRR. :!: Lenke til kommentar
Diskutert Skrevet 10. april 2011 Del Skrevet 10. april 2011 Føler meg forferdelig, igjen. En ting er å legge seg klokka seks om morgenen, men å sove med sko på og på sofaen er ikke kult. Ice cream time! Lenke til kommentar
multisync Skrevet 10. april 2011 Del Skrevet 10. april 2011 Hva med de av oss som sjelden blir fyllesyke når vi drikker da, selv om vi drikker oss godfulle? Vel... da kalles kanskje bare det dumme/morsomme/teite du har gjort bare angst? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 10. april 2011 Del Skrevet 10. april 2011 Få se ... Jeg har ikke penger, er ikke fyllesyk og lei av å høre på måkeskrik og brøling fra fotballbanene utenfor. Nesten frista til å skru opp anlegget på fullt og dundre Leif & Kompisane og Mods og legge seg igjen. Allergisk har jeg blitt også. -_- Hva med de av oss som sjelden blir fyllesyke når vi drikker da, selv om vi drikker oss godfulle? Vel... da kalles kanskje bare det dumme/morsomme/teite du har gjort bare angst? Nei, har sjelden angst for ting jeg har gjort i fylla heller. Det er vanligvis alt jeg ikke tør / klarer å gjøre edru. Som å ringe kundesupport for netbooker, ringe vaktmesteren, ringe psykologen min og klå på fremmede damer. Nevnte jeg at jeg ofte pleide å være på fylla midt på dagen på hverdager? Lenke til kommentar
Gal_ape Skrevet 10. april 2011 Del Skrevet 10. april 2011 Fylla er overvurdert imo. Betale for å ha vondt i hodet, bruke penger på byen og muligens være nervevrak en hel dag? Neh, bruker heller tia mi på å spille, vaske klær eller andre noelunde konstruktive greier. 2 Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 10. april 2011 Del Skrevet 10. april 2011 http://www.youtube.com/watch?v=bbqVg_23otg Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 10. april 2011 Del Skrevet 10. april 2011 Fylla er overvurdert imo. Betale for å ha vondt i hodet, bruke penger på byen og muligens være nervevrak en hel dag? Neh, bruker heller tia mi på å spille, vaske klær eller andre noelunde konstruktive greier. Hver sin smak. Jeg elsker fylla, og hadde jeg hatt råd og det vært mulig, hadde jeg gladelig vært på fylla i ukesvis i strekk. Akkurat som i russetida. Da hadde jeg turt å prate i klassen og hadde ringt til folk og avtalt intervju i stedet for å vente på at de skal svare meg på mail ... Lenke til kommentar
Kea Skrevet 10. april 2011 Del Skrevet 10. april 2011 (endret) Hm, du har samme problem som meg virker det som når det gjelder å snakke med folk. Og jeg som har fått høre at slike fobier er bare tull. However, jeg var tvunget til å ta noen telefoner de siste ukene, og det er faktisk ikke like ille som jeg skulle ha det til. Det skumleste med det hele er selve tanken. Når man først får samlet motet så oppdager man det ikke finnes skummelt. Endret 10. april 2011 av Therawyn Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 10. april 2011 Del Skrevet 10. april 2011 Nei, slike fobier er ikke tull. Kun for dem som ikke forstår det. Hver sin mening. Jeg er synes det er helt jævlig når jeg prater med dem også og er livredd for at de skal kjefte på meg, spore meg opp etterpå og ringe meg opp igjen og mase og terrorisere meg. Helt uten grunn. Og jeg vil ikke ringe med skjult nr heller, for det er uhøflig. 1 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 10. april 2011 Del Skrevet 10. april 2011 Postgirobygget på anlegget, øl i handa og piller i magen. Nå kan dagen begynne. Så fort kompisen min er ferdig med å steke kalkunpanetter til frokost, skal jeg diske opp noen toast, så skal vi vaske opp før vi drar ut på fotosafari og jakter på Mikkel. Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 10. april 2011 Del Skrevet 10. april 2011 http://www.youtube.com/watch?v=OrivW49zMkM&feature=related Hvor lenge overlever dere? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 10. april 2011 Del Skrevet 10. april 2011 Gitt meg allerede siden det står "Scrubs" i tittelen. 2 Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 10. april 2011 Del Skrevet 10. april 2011 At det går ann å være så dårlig dagen derpå. må ha mat snart. enten pomes frites, eller loff med ost stekt i vaffeljernet. Vet ikke om jeg greier å stå så lenge uten og kollapse. åh. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 10. april 2011 Del Skrevet 10. april 2011 Aww, dakar, syllefyke Gypsy. : < Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 10. april 2011 Del Skrevet 10. april 2011 jepp. djevelens dag! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 10. april 2011 Del Skrevet 10. april 2011 Ja, dagen ble plutselig røten her også. Vi har ikke noe ost, så der røyk alle frokost- og middagsplanene mine. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 10. april 2011 Del Skrevet 10. april 2011 Det er så kjipt når man har planlagt at man skal spise noe, også finner man ut at man ikke har det. Ost er foresten livsnødvendig og ha. Ost, smør, melk og ketchup må man alltid ha. Lenke til kommentar
Kea Skrevet 10. april 2011 Del Skrevet 10. april 2011 Smør, melk og ketchup kan ihvertfall jeg klare meg helt fint uten. Ost derimot... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg