Sidious Skrevet 10. april 2011 Del Skrevet 10. april 2011 Hei, folkens. \o_ Har fått i meg kaffe nå, så dagen kan offisielt begynne. Lenke til kommentar
9090 Skrevet 10. april 2011 Del Skrevet 10. april 2011 Dusjen venter på meg. Og jeg håper virkelig at værmeldingen er riktig når det står 16 grader og overskyet i dag. Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 10. april 2011 Del Skrevet 10. april 2011 (endret) 7tkn.j ji Endret 10. april 2011 av Vowels 1 Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 10. april 2011 Del Skrevet 10. april 2011 ferske rundstykker med egg og kaviar til lunsj: nom nom nom Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 10. april 2011 Del Skrevet 10. april 2011 Jeg sluttet å spise tyggis for mange år siden, og å tygge tyggis for 100-150 kr uka er dyrere enn snusinga.En boks snus varer i rundt regnet 3 uker.På samme måte som en 20-pack med Lucky / Camel varer i omtrent det samme.Mye, mye billigere. Posesnus da eller? Uansett så er det jo ikke akkurat mye nikotin det går med. En boks snus/20-pack røyk i 3 uker sånn ca. Lenke til kommentar
Gal_ape Skrevet 10. april 2011 Del Skrevet 10. april 2011 ferske rundstykker med egg og kaviar til lunsj: nom nom nom Lunch? Jobber du på en hellig hviledag? Hmh. Sitter her og prøver Battlefield: Heroes. Er greit dersom man trenger et komisk avbrekk fra de mer seriøse BF titlene. Lenke til kommentar
Celestica Skrevet 10. april 2011 Del Skrevet 10. april 2011 Jeg er våken! Nesten. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 10. april 2011 Del Skrevet 10. april 2011 ferske rundstykker med egg og kaviar til lunsj: nom nom nom Lunch? Jobber du på en hellig hviledag? Hmh. Sitter her og prøver Battlefield: Heroes. Er greit dersom man trenger et komisk avbrekk fra de mer seriøse BF titlene. Jobber ikke jeg er bare ett A menneske. Oppe tidlig og full av energi. I motsetning til dere andre slasker ... Lenke til kommentar
Kea Skrevet 10. april 2011 Del Skrevet 10. april 2011 7tkn.j ji Wut? Fyllepost? Klokka halv elleve på en søndag? Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 10. april 2011 Del Skrevet 10. april 2011 (endret) 7tkn.j ji Wut? Fyllepost? Mnei, fortsatt litt bakfull. Fernet er grusomt skummelt, er så utrolig kleint å våkne opp med en person jeg ikke husker navnet på. Eh.. Hei? Endret 10. april 2011 av Vowels Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 10. april 2011 Del Skrevet 10. april 2011 Går da vel ann å være full halv ellve på en søndag hvis man er i slag Lenke til kommentar
Celestica Skrevet 10. april 2011 Del Skrevet 10. april 2011 Fatass tror nå at han eier verden nå, han har jo faktisk lekt med en ekte hund! Det kan nevnes at hunden går på smertestillende og har en lampeskjerm på, så hun er delvis.. fjern. Lenke til kommentar
Gal_ape Skrevet 10. april 2011 Del Skrevet 10. april 2011 ferske rundstykker med egg og kaviar til lunsj: nom nom nom Lunch? Jobber du på en hellig hviledag? Hmh. Sitter her og prøver Battlefield: Heroes. Er greit dersom man trenger et komisk avbrekk fra de mer seriøse BF titlene. Jobber ikke jeg er bare ett A menneske. Oppe tidlig og full av energi. I motsetning til dere andre slasker ... Pffft. Kun i helgene jeg sover lenge! Skal stå opp kl 0600 i morgen for å gå morgentur før frokost Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 10. april 2011 Del Skrevet 10. april 2011 Top of the mornin to ya'll Fylleangsten tar rotta på meg, må lage noe mat. Snakkes. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 10. april 2011 Del Skrevet 10. april 2011 ferske rundstykker med egg og kaviar til lunsj: nom nom nom Lunch? Jobber du på en hellig hviledag? Hmh. Sitter her og prøver Battlefield: Heroes. Er greit dersom man trenger et komisk avbrekk fra de mer seriøse BF titlene. Jobber ikke jeg er bare ett A menneske. Oppe tidlig og full av energi. I motsetning til dere andre slasker ... Pffft. Kun i helgene jeg sover lenge! Skal stå opp kl 0600 i morgen for å gå morgentur før frokost I helgene jeg sover "lenge" og Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 10. april 2011 Del Skrevet 10. april 2011 Jeg sluttet å spise tyggis for mange år siden, og å tygge tyggis for 100-150 kr uka er dyrere enn snusinga.En boks snus varer i rundt regnet 3 uker.På samme måte som en 20-pack med Lucky / Camel varer i omtrent det samme.Mye, mye billigere. Posesnus da eller? Uansett så er det jo ikke akkurat mye nikotin det går med. En boks snus/20-pack røyk i 3 uker sånn ca. Jepp. Aldri lært meg å bake preller eller rulle røyk, så da går det i poser og sigg. Hadde det ikke vært for prisen, sku jeg begynt å røyke pipe, men piper dyrt, og pipetobakk er dyrt. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 10. april 2011 Del Skrevet 10. april 2011 Stikker på butikken å kjøper meg litt godis, og så er det TV serie-marathon. Jeg elsker late søndager i bakfylla. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 10. april 2011 Del Skrevet 10. april 2011 Vel, du er en billig date, om ikke annet, Hansemann. Lenke til kommentar
multisync Skrevet 10. april 2011 Del Skrevet 10. april 2011 Jeg skal love deg at enda en sødag uten å være bakfull, og uten noenting som skjer er utrolig kjedelig Tar litt fylleangst over dette any day, for det betyr at du ihvertfall har gjort noe. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg