Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg sluttet å spise tyggis for mange år siden, og å tygge tyggis for 100-150 kr uka er dyrere enn snusinga.

En boks snus varer i rundt regnet 3 uker.På samme måte som en 20-pack med Lucky / Camel varer i omtrent det samme.Mye, mye billigere.

Posesnus da eller? Uansett så er det jo ikke akkurat mye nikotin det går med. En boks snus/20-pack røyk i 3 uker sånn ca.

Lenke til kommentar

ferske rundstykker med egg og kaviar til lunsj: nom nom nom

Lunch? Jobber du på en hellig hviledag? :p

Hmh. Sitter her og prøver Battlefield: Heroes. Er greit dersom man trenger et komisk avbrekk fra de mer seriøse BF titlene.

Jobber ikke jeg er bare ett A menneske. Oppe tidlig og full av energi. I motsetning til dere andre slasker ...

Lenke til kommentar

Hmh. Sitter her og prøver Battlefield: Heroes. Er greit dersom man trenger et komisk avbrekk fra de mer seriøse BF titlene.

Jobber ikke jeg er bare ett A menneske. Oppe tidlig og full av energi. I motsetning til dere andre slasker ...

Pffft. Kun i helgene jeg sover lenge!

Skal stå opp kl 0600 i morgen for å gå morgentur før frokost :thumbup:

Lenke til kommentar

Pffft. Kun i helgene jeg sover lenge!

Skal stå opp kl 0600 i morgen for å gå morgentur før frokost :thumbup:

I helgene jeg sover "lenge" og :p

Lenke til kommentar
Jeg sluttet å spise tyggis for mange år siden, og å tygge tyggis for 100-150 kr uka er dyrere enn snusinga.

En boks snus varer i rundt regnet 3 uker.På samme måte som en 20-pack med Lucky / Camel varer i omtrent det samme.Mye, mye billigere.

Posesnus da eller? Uansett så er det jo ikke akkurat mye nikotin det går med. En boks snus/20-pack røyk i 3 uker sånn ca.

Jepp. Aldri lært meg å bake preller eller rulle røyk, så da går det i poser og sigg.

Hadde det ikke vært for prisen, sku jeg begynt å røyke pipe, men piper dyrt, og pipetobakk er dyrt. :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...