Aleks Skrevet 10. april 2011 Del Skrevet 10. april 2011 Hvor var dette? http://org.ntnu.no/ntnufsk/kurs.shtml Huff, var jo nesten halv pris. Bare synd at det var i Oppdal. Lurer på om de kanskje har noe i Notodden. Har hoppet i Rjukan selv og det var helt utrolig. Høyden i fra brua og til bakken lå på en 90 meter tror jeg. Du finner mye høyere i utlandet, men det er absolutt å anbefale å gjøre det på Rjukan og. Kostet 700 kroner tror jeg. Har hatt planer om å stikke dit men..ja..jeg er mer planlegger og drømmer en å gjennomføre Høres ut som en dårlig uvane. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 10. april 2011 Del Skrevet 10. april 2011 Man holder seg gående på koffein og sukker.. Bare 3t25m igjen av vakta. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 10. april 2011 Del Skrevet 10. april 2011 Man holder seg gående på melk, kakao, te og sprit. Men nå tror jeg jeg kvelder i stedet. På med Postgirobygget og drømme om sommeren. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 10. april 2011 Del Skrevet 10. april 2011 Man holder seg gående på koffein og sukker.. Bare 3t25m igjen av vakta. ca 2 timer og 55 min igjen nå snart men jeg er nok neppe hjemme med det første. Hore-NSB skal alltid ha vedlikeholdsarbeid når jeg har helgejobb. Hadde flaks i går at vanlige rutebussen gikk på morgenkvisten,vanligvis går den ikke før i 11-tiden. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 10. april 2011 Del Skrevet 10. april 2011 Hadde jeg vært smart hadde jeg lagt meg for lenge siden.. Oh, well.. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 10. april 2011 Del Skrevet 10. april 2011 (endret) Man holder seg gående på koffein og sukker.. Bare 3t25m igjen av vakta. ca 2 timer og 55 min igjen nå snart men jeg er nok neppe hjemme med det første. Hore-NSB skal alltid ha vedlikeholdsarbeid når jeg har helgejobb. Hadde flaks i går at vanlige rutebussen gikk på morgenkvisten,vanligvis går den ikke før i 11-tiden. Auch, sånt er surt. Tar meg et kvarter å gå hjem fra jobb, det er deilig :----D Hadde jeg vært smart hadde jeg lagt meg for lenge siden.. Oh, well.. Akkurat det er en problemstilling vi slipper Endret 10. april 2011 av clvn Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 10. april 2011 Del Skrevet 10. april 2011 Hvorfor være smart når man er lykkelig som våken? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 10. april 2011 Del Skrevet 10. april 2011 Hadde jeg vært smart hadde jeg lagt meg for lenge siden.. Oh, well.. Hva slags artigheter har så herren brukt kvelden sin på? Auch, sånt er surt. Tar meg et kvarter å gå hjem fra jobb, det er deilig :----D... Akkurat det er en problemstilling vi slipper Gleder meg til å komme hjem egentlig, sove på et mørkt rom. Var å kjøpte meg Gisle-gardiner på Kid i dag, helt mørke så kan man faktisk få sovet litt iløpet av dagen. Oh yeah. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 10. april 2011 Del Skrevet 10. april 2011 Woo! Jeg fant igjen bildene fra ED\offended. Trodde de hadde blitt edita bort for godt, men det var mange flere reposter på den sida enn jeg huska. Og jeg mener fortsatt at en viss vaffel er verre. Vel, var verre første gang jeg så den enn da jeg gikk gjennom offended-bildene første gang. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 10. april 2011 Del Skrevet 10. april 2011 Hva slags artigheter har så herren brukt kvelden sin på? Rotet igjennom filserveren og fant en sesong med 24 som jeg ikke hadde sett. "Plutselig" var klokka mye. Lenge siden sist forresten, vi burde stikke og ta oss en pils eller to en dag. Lenke til kommentar
Kea Skrevet 10. april 2011 Del Skrevet 10. april 2011 Great. Nå har jeg tilbragt litt over en halvtime med å diskutere mørkeredselen min med noen, og grunnene til at jeg er mørkeredd. Der går den nattesøvnen. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 10. april 2011 Del Skrevet 10. april 2011 Hva slags artigheter har så herren brukt kvelden sin på? Rotet igjennom filserveren og fant en sesong med 24 som jeg ikke hadde sett. "Plutselig" var klokka mye. Lenge siden sist forresten, vi burde stikke og ta oss en pils eller to en dag. Aldri sett 24 egentlig. Perhaps I should. Indeed. River med sirslask and we are rollin. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 10. april 2011 Del Skrevet 10. april 2011 Aldri sett 24 egentlig. Perhaps I should. Indeed. River med sirslask and we are rollin. 24 funker helt greit som underholdning, men er langt fra den beste serien jeg har sett. Noe sier meg at slasken ikke beveger seg så mye offentlig de nærmeste dager Var visst noen som bestemte seg for å slå en spritflaske i ansiktet hans, men han har det visstnok bra, ihvertfall når han ringte meg tidligere i kveld. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 10. april 2011 Del Skrevet 10. april 2011 24 er veldig åkei når Jack kjører Bauer Power Hour. Adrenalingivende :----D Lenke til kommentar
b-real Skrevet 10. april 2011 Del Skrevet 10. april 2011 Noe sier meg at slasken ikke beveger seg så mye offentlig de nærmeste dager Var visst noen som bestemte seg for å slå en spritflaske i ansiktet hans, men han har det visstnok bra, ihvertfall når han ringte meg tidligere i kveld. Hørte rykter om at det var noe i den duren der,hørtes ikke helt godt ut. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 10. april 2011 Del Skrevet 10. april 2011 Da var bordet dekket, kaffe på kok, byttet bleie og truse og laken...så er det bare å vente en times tid.. 2x gjesp Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 10. april 2011 Del Skrevet 10. april 2011 Noen må mixe Novi God og Space Unicorn.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg