Aleks Skrevet 10. april 2011 Del Skrevet 10. april 2011 Hadde en nettopp. Lurer på om jeg skal skaffe meg en kaffetrakter, selv om pulverkaffe er veldig godt det og. Ordne deg heller en presskanne med ordentlig god kaffe til. Eller bruk AeroPress! Får sykt god kaffe av den. Det er på innkjøpslisten min men har blitt nedprioritert dessverre. Hadde vært stilig, men har ikke råd til slike utgifter når jeg sparer til fallskjermlappen. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 10. april 2011 Del Skrevet 10. april 2011 Har en plan om å sove snart også, men skal prate til jeg legger meg Woo! Flink pike! Lenke til kommentar
b-real Skrevet 10. april 2011 Del Skrevet 10. april 2011 Hadde vært stilig, men har ikke råd til slike utgifter når jeg sparer til fallskjermlappen. Tøft! Hva må du ut med for noe slikt og hvor skal du ta det? Lenke til kommentar
Celestica Skrevet 10. april 2011 Del Skrevet 10. april 2011 *snakkesnakke* Jeg vil ha is men vil ikke stresse med å måtte spise den fort sånn at den ikke smelter... Teite smeltbare is. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 10. april 2011 Del Skrevet 10. april 2011 Aww. Jeg hadde gjerne sett at isen min smeltet litt fortere jeg. Eller tinte i alle fall. Bruker jo 30-45 min på å tine den nok til å kunne bruke en isskje. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 10. april 2011 Del Skrevet 10. april 2011 Spis isen i et fryseskap så smelter den ikke. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 10. april 2011 Del Skrevet 10. april 2011 Hadde vært stilig, men har ikke råd til slike utgifter når jeg sparer til fallskjermlappen. Tøft! Hva må du ut med for noe slikt og hvor skal du ta det? Så langt har jeg bare sett på kurs i Oslo, har ikke funnet noe på andre aktuelle plasser. De skal ha 14000 for fullt kurs. Og etter det er det selvfølgelig utgifter per hopp og med tanke på leie/kjøp av utstyr. Men jeg fokuserer hovedsakelig på kurset med det første. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 10. april 2011 Del Skrevet 10. april 2011 Aww. Jeg hadde gjerne sett at isen min smeltet litt fortere jeg. Eller tinte i alle fall. Bruker jo 30-45 min på å tine den nok til å kunne bruke en isskje. Kniv og rå makt. Da får man spist isen nesten med en gang. Pass på fingrene =D Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 10. april 2011 Del Skrevet 10. april 2011 Da hadde jeg heller spist den ute. Jeg gikk faktisk rundt i -15 en gang og spiste kuleis. Folk så rart på meg. Har også gått rundt i snestorm og spist softis. Aww. Jeg hadde gjerne sett at isen min smeltet litt fortere jeg. Eller tinte i alle fall. Bruker jo 30-45 min på å tine den nok til å kunne bruke en isskje. Kniv og rå makt. Da får man spist isen nesten med en gang. Pass på fingrene =D Har så lett for å ødelegge boksen når jeg leker med kniv. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 10. april 2011 Del Skrevet 10. april 2011 Hadde vært stilig, men har ikke råd til slike utgifter når jeg sparer til fallskjermlappen. Tøft! Hva må du ut med for noe slikt og hvor skal du ta det? Så langt har jeg bare sett på kurs i Oslo, har ikke funnet noe på andre aktuelle plasser. De skal ha 14000 for fullt kurs. Og etter det er det selvfølgelig utgifter per hopp og med tanke på leie/kjøp av utstyr. Men jeg fokuserer hovedsakelig på kurset med det første. Såpass kostbart altså, hadde ikke trodd at det lå så høyt i pris.Men jeg tror det kan være en god investering å gjøre hvis du har lyst til å gjøre det. Har veldig lyst å hoppe i strikkhopp, men da må jeg nok ut av Norge for å få de ordentlige høydene. Lenke til kommentar
Celestica Skrevet 10. april 2011 Del Skrevet 10. april 2011 Spis isen i et fryseskap så smelter den ikke. Er ikke gøy å spise is om man fryser da! Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 10. april 2011 Del Skrevet 10. april 2011 Hadde vært stilig, men har ikke råd til slike utgifter når jeg sparer til fallskjermlappen. Tøft! Hva må du ut med for noe slikt og hvor skal du ta det? Så langt har jeg bare sett på kurs i Oslo, har ikke funnet noe på andre aktuelle plasser. De skal ha 14000 for fullt kurs. Og etter det er det selvfølgelig utgifter per hopp og med tanke på leie/kjøp av utstyr. Men jeg fokuserer hovedsakelig på kurset med det første. Såpass kostbart altså, hadde ikke trodd at det lå så høyt i pris.Men jeg tror det kan være en god investering å gjøre hvis du har lyst til å gjøre det. Har veldig lyst å hoppe i strikkhopp, men da må jeg nok ut av Norge for å få de ordentlige høydene. Har hoppet i Rjukan selv og det var helt utrolig. Høyden i fra brua og til bakken lå på en 90 meter tror jeg. Du finner mye høyere i utlandet, men det er absolutt å anbefale å gjøre det på Rjukan og. Kostet 700 kroner tror jeg. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 10. april 2011 Del Skrevet 10. april 2011 Spis isen i et fryseskap så smelter den ikke. Er ikke gøy å spise is om man fryser da! Pledd og jakke. Lenke til kommentar
Celestica Skrevet 10. april 2011 Del Skrevet 10. april 2011 Spis isen i et fryseskap så smelter den ikke. Er ikke gøy å spise is om man fryser da! Pledd og jakke. Vil heller risikere å søle litt is enn å prøve å sette meg inn i kjøleskapet med 10 pledd Kan spise is til frokost imorgen, siden jeg er så utrolig sunn. Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 10. april 2011 Del Skrevet 10. april 2011 Såpass kostbart altså, hadde ikke trodd at det lå så høyt i pris. Men jeg tror det kan være en god investering å gjøre hvis du har lyst til å gjøre det. Det billigste jeg har sett er 8k, og da inkluderer det åtte hopp. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 10. april 2011 Del Skrevet 10. april 2011 Såpass kostbart altså, hadde ikke trodd at det lå så høyt i pris. Men jeg tror det kan være en god investering å gjøre hvis du har lyst til å gjøre det. Det billigste jeg har sett er 8k, og da inkluderer det åtte hopp. Hvor var dette? Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 10. april 2011 Del Skrevet 10. april 2011 Hvor var dette? http://org.ntnu.no/ntnufsk/kurs.shtml Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 10. april 2011 Del Skrevet 10. april 2011 Spis isen i et fryseskap så smelter den ikke. Er ikke gøy å spise is om man fryser da! Pledd og jakke. Vil heller risikere å søle litt is enn å prøve å sette meg inn i kjøleskapet med 10 pledd Kan spise is til frokost imorgen, siden jeg er så utrolig sunn. Flinkis! Lenke til kommentar
b-real Skrevet 10. april 2011 Del Skrevet 10. april 2011 Har hoppet i Rjukan selv og det var helt utrolig. Høyden i fra brua og til bakken lå på en 90 meter tror jeg. Du finner mye høyere i utlandet, men det er absolutt å anbefale å gjøre det på Rjukan og. Kostet 700 kroner tror jeg. Har hatt planer om å stikke dit men..ja..jeg er mer planlegger og drømmer en å gjennomføre Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 10. april 2011 Del Skrevet 10. april 2011 Bah, jeg er så trett, men jeg vil ikke sove. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg