Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fant den på megavideo :) Det gikk nettopp opp for meg at sist gang jeg så film sammen med noen var i november. Gunnen til at jeg så den sammen med noen var at jeg ikke fikk lov til å væra aleneog personen satt og stirra på meg gjennom hele filmen. :ermm:

forever-alone-face.png?w=472&h=369

• Liker 1
Lenke til kommentar
Gunnen til at jeg så den sammen med noen var at jeg ikke fikk lov til å væra aleneog personen satt og stirra på meg gjennom hele filmen. :ermm:

Hva er det du snakker om nå?

Var det stirring av hengivenhet eller var det mer av typen merkelig stirring?

Lenke til kommentar

Av typen 'DET STÅR HER AT DU VAR SUICIDAL FOR CA. 100ÅR SIDEN, VI MÅ SE PÅ DEG 24/7!!!!'-stirring. Hvem vet, jeg kunne jo hengt meg med sofaen, kuttet pulsen med en pute eller tatt overdose av fjernkontrollen om den så bort i 5sec. :ermm: Men nå skal jeg se film, helt alene, så blir litt borte :p

Endret av Nochan
Lenke til kommentar

Merkelig stirring er awsome :D

Gahh... gleder meg til å flytte, få (nye) venner og kanskje treffe noen til slutt?

Men, da var problemet, hva skal man studere... og hvor?

Statsvitenskap! :ermm:

Av typen 'DET STÅR HER AT DU VAR SUICIDAL FOR CA. 100ÅR SIDEN, VI MÅ SE PÅ DEG 24/7!!!!'-stirring. Hvem vet, jeg kunne jo hengt meg med sofaen, kuttet pulsen med en pute eller tatt overdose av fjernkontrollen om den så bort i 5sec. :ermm: Men nå skal jeg se film, helt alene, så blir litt borte :p

Åja..hmm..trist da.

Koker en kanne med kaffe jeg. Lukter deilig der nede. Noen som vil ha en kopp?

Lenke til kommentar

Statsvitenskap...

er jeg meget lite interresert i. Jeg er en av dem som faktisk ikke liker det politiske systemet,

og valgte å ikke stemme ved forrige valg siden jeg ikke kunne nok, og heller ikke hadde noe stort ønske om å lese meg opp.

Men ja, jeg er like blank som i fjor da jeg søkte på skole. jeg hadde noen idèer om å reise ut av landet, men fikk aldri funnet ut hvilke skoler eller fag jeg ville søke på, så da ble det for sent (til høstopptak ihvertfall)

Hovedfokuset er ihvertfall å få et godt studiested, så får jeg bare begynne på et studie, får jeg ikke riktig første året, får jeg kanskje mer peiling på hva jeg heller har lyst til. Nå må jeg nesten bare hoppe i det og få startet.

Lenke til kommentar

Merkelig stirring er awsome :D

Gahh... gleder meg til å flytte, få (nye) venner og kanskje treffe noen til slutt?

Men, da var problemet, hva skal man studere... og hvor?

Statsvitenskap! :ermm:

Åja..hmm..trist da.

ja

Lenke til kommentar

Hadde en nettopp. Lurer på om jeg skal skaffe meg en kaffetrakter, selv om pulverkaffe er veldig godt det og.

Ordne deg heller en presskanne med ordentlig god kaffe til.

Eller bruk AeroPress! Får sykt god kaffe av den. Det er på innkjøpslisten min men har blitt nedprioritert dessverre.

Statsvitenskap...
er jeg meget lite interresert i. Jeg er en av dem som faktisk ikke liker det politiske systemet, og valgte å ikke stemme ved forrige valg siden jeg ikke kunne nok, og heller ikke hadde noe stort ønske om å lese meg opp.

Men ja, jeg er like blank som i fjor da jeg søkte på skole. jeg hadde noen idèer om å reise ut av landet, men fikk aldri funnet ut hvilke skoler eller fag jeg ville søke på, så da ble det for sent (til høstopptak ihvertfall)

Hovedfokuset er ihvertfall å få et godt studiested, så får jeg bare begynne på et studie, får jeg ikke riktig første året, får jeg kanskje mer peiling på hva jeg heller har lyst til. Nå må jeg nesten bare hoppe i det og få startet.

Nei jeg vet ikke helt, var et litt tilfeldig forslag egentlig,husker bare at noen av mine venner i ungdomstiden pratet om at de skulle studere noe i den duren en eller annen gang.

Nei skolegang er ikke noe lett. Har selv søkt på noe men er ikke sikkert at jeg får det igjennom,oppfyller ikke alle kravene men vi får se hva tiden bringer :)

ja
Må si jeg likte brukernavnet ditt,noe nordnorskt over det :)

cafmol.png

:love:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...