Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Hvorfor begynte du med snus når du bare kunne fortsatt med melk og ingenting? Eller melk og tyggis?

Fordi jeg er avhengig av nikotin, og det er bedre å snuse enn å røyke.

Klærne mine lukter i det minste ikke. :p

Og tyggegummi nekter jeg å gå tilbake til. Det er den nest-verste avhengigheten min. Den verste er lypsyl.

Jeg var avhengig av tyggegummi i årevis. Jeg tygde tyggis for 100-150 kr hver uke. Noe av det dyreste jeg har vært borti, og mamma var / er like avhengig, så takket være henne, hadde jeg alltid tilgang til det, og når jeg ikke hadde det, så tømte jeg ut pappas ølflasker o.l. for å pante dem og kjøpe tyggegummi.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ta en blanding. Nikotintyggis.

Jeg kan ikke forstå at det er dyrere å spise mye tyggis enn å snuse.

Jeg sluttet å spise tyggis for mange år siden, og å tygge tyggis for 100-150 kr uka er dyrere enn snusinga.

En boks snus varer i rundt regnet 3 uker.

På samme måte som en 20-pack med Lucky / Camel varer i omtrent det samme.

Mye, mye billigere.

Lenke til kommentar

Hei Hans! Hva syns du er best av snus og tåi?

jeg aner ikke hva tåi er, men snus er ikke god.

til wizzle: i dag tålte jeg faktisk mer enn vanlig. tok faktisk et par shots og et par øl.

Big Boy! Noen tips til nederland?

Kjøp narkotika, en nigeriansk prostituert og kombiner disse to aktivitene for great success.

Hei Hans! Hva syns du er best av snus og tåi?

til wizzle: i dag tålte jeg faktisk mer enn vanlig. tok faktisk et par shots og et par øl.

Ikke rusbrus og ikke cider? Begynner du å bli voksen, Hans?

Tålte litt mer enn vanlig, men er relavtiv god i gassen nå, selv etter ikke så mye drikke.

@dtasmurf: Javel, det kunne ikke jeg vite. Jeg leser kun de interessante innleggene her, ca. kun mine egne og et par andre.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...