Datasmurf Skrevet 9. april 2011 Del Skrevet 9. april 2011 Hvorfor begynte du med snus når du bare kunne fortsatt med melk og ingenting? Eller melk og tyggis? Fordi jeg er avhengig av nikotin, og det er bedre å snuse enn å røyke. Klærne mine lukter i det minste ikke. Og tyggegummi nekter jeg å gå tilbake til. Det er den nest-verste avhengigheten min. Den verste er lypsyl. Jeg var avhengig av tyggegummi i årevis. Jeg tygde tyggis for 100-150 kr hver uke. Noe av det dyreste jeg har vært borti, og mamma var / er like avhengig, så takket være henne, hadde jeg alltid tilgang til det, og når jeg ikke hadde det, så tømte jeg ut pappas ølflasker o.l. for å pante dem og kjøpe tyggegummi. Lenke til kommentar
Celestica Skrevet 9. april 2011 Del Skrevet 9. april 2011 Syns røyk er bedre enn snus, selv om snus ikke får klærne til å lukte så ser det veldig ekkelt ut Jeg har også vært avhengig av tåi, syns ikke det var så galt men så ble jeg lei av å måtte ha det med over alt.. Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 9. april 2011 Del Skrevet 9. april 2011 Ta en blanding. Nikotintyggis. Jeg kan ikke forstå at det er dyrere å spise mye tyggis enn å snuse. Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 9. april 2011 Del Skrevet 9. april 2011 Ta en blanding. Nikotintyggis. Jeg kan ikke forstå at det er dyrere å spise mye tyggis enn å snuse. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 9. april 2011 Del Skrevet 9. april 2011 heu alle mann. hansern har kommet fra fest. den var ikke så bra, derfor er jeg hjeme nå, men jeg rekk seff å bli dritings siden jeg tåler absolitt ingenting. hansern out. Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 9. april 2011 Del Skrevet 9. april 2011 heu alle mann. hansern har kommet fra fest. den var ikke så bra, derfor er jeg hjeme nå, men jeg rekk seff å bli dritings siden jeg tåler absolitt ingenting. hansern out. 2 cider, yeaaa.. Lenke til kommentar
Celestica Skrevet 9. april 2011 Del Skrevet 9. april 2011 Hei Hans! Hva syns du er best av snus og tåi? Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 9. april 2011 Del Skrevet 9. april 2011 Hei Hans! Hva syns du er best av snus og tåi? jeg aner ikke hva tåi er, men snus er ikke god. til wizzle: i dag tålte jeg faktisk mer enn vanlig. tok faktisk et par shots og et par øl. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 9. april 2011 Del Skrevet 9. april 2011 Ta en blanding. Nikotintyggis. Jeg kan ikke forstå at det er dyrere å spise mye tyggis enn å snuse. Jeg sluttet å spise tyggis for mange år siden, og å tygge tyggis for 100-150 kr uka er dyrere enn snusinga. En boks snus varer i rundt regnet 3 uker. På samme måte som en 20-pack med Lucky / Camel varer i omtrent det samme. Mye, mye billigere. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 9. april 2011 Del Skrevet 9. april 2011 Tåi som i Toy? Husker et tyggismerke som het Toy back in the old days. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 9. april 2011 Del Skrevet 9. april 2011 tåi = tyggis? hæææææ? Beklager, i dont speak utkant. 1 Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 9. april 2011 Del Skrevet 9. april 2011 Du skjønte godt hva jeg mente. Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 9. april 2011 Del Skrevet 9. april 2011 Hei Hans! Hva syns du er best av snus og tåi? jeg aner ikke hva tåi er, men snus er ikke god. til wizzle: i dag tålte jeg faktisk mer enn vanlig. tok faktisk et par shots og et par øl. Big Boy! Noen tips til nederland? Lenke til kommentar
Coa Skrevet 9. april 2011 Del Skrevet 9. april 2011 Hei Hans! Hva syns du er best av snus og tåi? til wizzle: i dag tålte jeg faktisk mer enn vanlig. tok faktisk et par shots og et par øl. Ikke rusbrus og ikke cider? Begynner du å bli voksen, Hans? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 9. april 2011 Del Skrevet 9. april 2011 tåi = tyggis? hæææææ? Beklager, i dont speak utkant. Vel, vi snakket om tyggis, så det burde ikke være det vanskeligste å forstå. Eller er du bare ikke smart nok, Hansegutt? Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 9. april 2011 Del Skrevet 9. april 2011 Hei Hans! Hva syns du er best av snus og tåi? jeg aner ikke hva tåi er, men snus er ikke god. til wizzle: i dag tålte jeg faktisk mer enn vanlig. tok faktisk et par shots og et par øl. Big Boy! Noen tips til nederland? Kjøp narkotika, en nigeriansk prostituert og kombiner disse to aktivitene for great success. Hei Hans! Hva syns du er best av snus og tåi? til wizzle: i dag tålte jeg faktisk mer enn vanlig. tok faktisk et par shots og et par øl. Ikke rusbrus og ikke cider? Begynner du å bli voksen, Hans? Tålte litt mer enn vanlig, men er relavtiv god i gassen nå, selv etter ikke så mye drikke. @dtasmurf: Javel, det kunne ikke jeg vite. Jeg leser kun de interessante innleggene her, ca. kun mine egne og et par andre. Lenke til kommentar
Celestica Skrevet 9. april 2011 Del Skrevet 9. april 2011 Tåi er hva de kaller tyggi i alta, og jeg har visst snakket for mye med folk derfra... FUCKINGS LADER, DEN VIL IKKE LADE Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 9. april 2011 Del Skrevet 9. april 2011 GÅr å driker en litenr vann elns og legger meg. SNakkes en gang i morgen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg