Coa Skrevet 9. april 2011 Del Skrevet 9. april 2011 Så da var det vel bare jeg som har tatt en øl for mye da Vel, Nøgne Ø Imperial India Pale Ale #500 smakte godt hvertfall. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 9. april 2011 Del Skrevet 9. april 2011 Er ikke du så godt som avholds-menneske eller har jeg missforstått helt? Lenke til kommentar
Coa Skrevet 9. april 2011 Del Skrevet 9. april 2011 Vel, bare for å avbekrefte dine mistanker, jeg er ikke avholdsmenneske. Snarere tvert imot. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 9. april 2011 Del Skrevet 9. april 2011 Aiiight. Får ta en øl sammen da om itte så lenge. Lenke til kommentar
Coa Skrevet 9. april 2011 Del Skrevet 9. april 2011 Forumtreff når feriepengene renner inn! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 9. april 2011 Del Skrevet 9. april 2011 Skulle ønske, har ikke i skjeggvekst som er i nærheten som han der Ha-ha, ved første øyekast kunne det vært deg, Gislebass. Lenke til kommentar
Celestica Skrevet 9. april 2011 Del Skrevet 9. april 2011 jeg rydder rommet, for en fin lørdag.. En søppelsekk med flasker nå, jeg drikker seriøst for mye brus. Fra mandag av skal jeg bare drikke to flasker i uka. Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 9. april 2011 Del Skrevet 9. april 2011 Bare 5 timer og 45 minutter til jeg må stå opp for og komme jeg til Gardermoen for og så ta flyet til Nederland. yey Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 9. april 2011 Del Skrevet 9. april 2011 Hva skal du der? Noe skole greier, vi har en vennskaps skole der. Vi har tilogmed hatt dronningen av Nederland på skolen. :!: Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 9. april 2011 Del Skrevet 9. april 2011 (endret) Heihei folkens, lenge siden sist. Flott at søsteren min slenger seg ned fra et tre klokken ti om kvelden og brekker armen. Og jeg som lå og halvsov hos kjæresten, må forte meg hjem å passe på lillebror mens mamma og pappa kjører henne på legevakten. Jaja, stakkars jente. Endret 9. april 2011 av Nopros Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 9. april 2011 Del Skrevet 9. april 2011 jeg rydder rommet, for en fin lørdag.. En søppelsekk med flasker nå, jeg drikker seriøst for mye brus. Fra mandag av skal jeg bare drikke to flasker i uka. Flink pike. Jeg kutta ut brus og sigaretter til fordel for melk og snus. =p Og te. Jeg konsumerer sannsynligvis alt for mange kopper te i løpet av uka. Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 9. april 2011 Del Skrevet 9. april 2011 Hvorfor begynte du med snus når du bare kunne fortsatt med melk og ingenting? Eller melk og tyggis? Lenke til kommentar
Celestica Skrevet 9. april 2011 Del Skrevet 9. april 2011 Jeg har prøvd å erstatte brus medsaft og iste, men får halsbrann av det og vann blir jeg kvalm av. Og jeg er veganer.. *rydderydderydde* rimelig mange pringles bokser også... Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 9. april 2011 Del Skrevet 9. april 2011 Jeg har et bilde jeg vil bruke som avatar og de greiene, men det er 46 Kb, hvordan kan jeg få det til og bli 20Kb? Lenke til kommentar
multisync Skrevet 9. april 2011 Del Skrevet 9. april 2011 Kvalm av vann faktisk, da har jeg hørt det også Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 9. april 2011 Del Skrevet 9. april 2011 Jeg har prøvd å erstatte brus medsaft og iste, men får halsbrann av det og vann blir jeg kvalm av. Og jeg er veganer.. *rydderydderydde* rimelig mange pringles bokser også... *sende deg til rehab* Lenke til kommentar
Celestica Skrevet 9. april 2011 Del Skrevet 9. april 2011 Seriøst! Det begynte for noen år side, jeg var hjemme og drakk vann som vanlig, og så kasta jeg det opp igjen og nå kan jeg ikke drikke mer enn en halv munfull uten at det skjer Jeg liker vann, så jeg drikker en halv munfull ca. 5 ganger om dagen. Men det slukker ikke tørsten da siden det må gå en stund mellom hver gang.. Har snakket med flere leger om det men de bare bytter tema, som betyr at de ikke aner hva jeg kan gjøre Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg