Liberalistiske Samebror Skrevet 9. april 2011 Del Skrevet 9. april 2011 Hvorfor ble aldri denne solgt i Norge Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 9. april 2011 Del Skrevet 9. april 2011 Srsly, kvifor ha PC i senga? Blir berre varmt, ukomfortabelt, og rart. I senga skal ein sove og lese bøker. For ikke å glemme ligge med netbooken og lese Kindle-bøker, glo film på 37" på skrivebordet som brukes som PC-skjerm, bare slappe av generelt sett, slappe av litt mer, slække, spise, et sted for venner å sitte når de er på besøk ... Men stasjonær funker fett med seng det også. Bare å sette den ved siden av senga, sette skjermen på nattbordet og ligger med mus og tastatur i senga. Evt. om du som meg har en stor skjerm, så står den på skrivebordet, så har du PC-en ved skrivebordet, og trådløs mus og tastatur som du bruker i senga, og vanlig mus og tastatur ved PC-en. Winwin. Lenke til kommentar
Celestica Skrevet 9. april 2011 Del Skrevet 9. april 2011 Mellomrom tasten funkernå barenården selvfølerfordet. Sehvormyejegmåtte rettapå om jegikkeskrevdettefor å visehvor utrolig irriterendedeter. GAAAAAAAAAAAH. Verste lørdagen ever. må overleve dette her imorgen også før jeg drar og dreper noen på lefdal. Jaok, skal ikke drepe noen bare klikke litt på dem. Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 9. april 2011 Del Skrevet 9. april 2011 Mellomrom tasten funkernå barenården selvfølerfordet. Sehvormyejegmåtte rettapå om jegikkeskrevdettefor å visehvor utrolig irriterendedeter. GAAAAAAAAAAAH. Verste lørdagen ever. må overleve dette her imorgen også før jeg drar og dreper noen på lefdal. Jaok, skal ikke drepe noen bare klikke litt på dem. Ctrl+c [ ], ctrl+v [for " "] Lenke til kommentar
Celestica Skrevet 9. april 2011 Del Skrevet 9. april 2011 Mellomrom tasten funkernå barenården selvfølerfordet. Sehvormyejegmåtte rettapå om jegikkeskrevdettefor å visehvor utrolig irriterendedeter. GAAAAAAAAAAAH. Verste lørdagen ever. må overleve dette her imorgen også før jeg drar og dreper noen på lefdal. Jaok, skal ikke drepe noen bare klikke litt på dem. Ctrl+c [ ], ctrl+v [for " "] Hæ..? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 9. april 2011 Del Skrevet 9. april 2011 Skjerm kan aldri egentlig erstatte den gode følelsen av å lese bok i ordentlig form. Triste er at du enten må stå på ventelister i 2-3mnd på biblioteket eller kjøpe alle de bøkene man selv vil ha og så ender man bare opp med å kaste de når det går noen år. Jada, sjur, jeg vet du aldri kaster bøker Lenke til kommentar
Celestica Skrevet 9. april 2011 Del Skrevet 9. april 2011 Jeg leser ekte bøker om jeg finner en på nett som ser bra ut. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 9. april 2011 Del Skrevet 9. april 2011 Skjerm kan aldri egentlig erstatte den gode følelsen av å lese bok i ordentlig form. Triste er at du enten må stå på ventelister i 2-3mnd på biblioteket eller kjøpe alle de bøkene man selv vil ha og så ender man bare opp med å kaste de når det går noen år. Jada, sjur, jeg vet du aldri kaster bøker Det har du helt rett i. Men når jeg ikke har igjen flere bøker å lese, så er gratis e-bøker fantastisk. Kindle for PC kom med Æsops fabler og Skatteøya. ^^ Så har jeg en e-book reader på Zunen min. Og du har rett, jeg klarer ikke kaste bøker. Jeg hoarder bøker. Jeg sliter nok med å låne de bort. Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 9. april 2011 Del Skrevet 9. april 2011 Mellomrom tasten funkernå barenården selvfølerfordet. Sehvormyejegmåtte rettapå om jegikkeskrevdettefor å visehvor utrolig irriterendedeter. GAAAAAAAAAAAH. Verste lørdagen ever. må overleve dette her imorgen også før jeg drar og dreper noen på lefdal. Jaok, skal ikke drepe noen bare klikke litt på dem. Ctrl+c [ ], ctrl+v [for " "] Hæ..? Kopier <mellomrom> og lim inn. ctrl+c < >, ctrl+v < > Ctrl+v = mellomromstast ?????? Profit Lenke til kommentar
j-- Skrevet 9. april 2011 Del Skrevet 9. april 2011 Mellomrom tasten funkernå barenården selvfølerfordet. Sehvormyejegmåtte rettapå om jegikkeskrevdettefor å visehvor utrolig irriterendedeter. GAAAAAAAAAAAH. Verste lørdagen ever. må overleve dette her imorgen også før jeg drar og dreper noen på lefdal. Jaok, skal ikke drepe noen bare klikke litt på dem. Ctrl+c [ ], ctrl+v [for " "] Hæ..? Kopier <mellomrom> og lim inn. ctrl+c < >, ctrl+v < > Ctrl+v = mellomromstast ?????? Profit Dæven, du er virkelig premiedårlig på å forklare på en grei måte. Lenke til kommentar
Celestica Skrevet 9. april 2011 Del Skrevet 9. april 2011 Låret mitt har sovnet.... Er det mulig? Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 9. april 2011 Del Skrevet 9. april 2011 Ok. Ny forklarelse: Hvis du ikke klarer å bruke mellomromstasten, så tar du istedenfor og akkurat som om du skulle kopiere et ord, kopierer du BARE et mellomrom. Deretter limer du inn der det skal være mellomrom. Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 9. april 2011 Del Skrevet 9. april 2011 (endret) @ Nochan: Ja det er det nok tydeligvis. Har vært på Villmarksmessa idag, jeg. Var stort sett greit nok det mmm. Nå ser jeg på Hitler's Holocaust og drikker te. Endret 9. april 2011 av Demonfudge Lenke til kommentar
Celestica Skrevet 9. april 2011 Del Skrevet 9. april 2011 Jeg forsto det den andre gangen, Diskutant. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 9. april 2011 Del Skrevet 9. april 2011 Låret mitt har sovnet.... Er det mulig? Yes, tide å flytte på ræva og gå litt da. @ Nochan: Ja det er det nok tydeligvis. Har vært på Villmarksmessa idag, jeg. Var stort sett greit nok det mmm. Nå ser jeg på Hitler's Holocaust og drikker te. Hvor da? Vurderte å plinge på og spørre om en skulle ta en utepils eller noe i finværet men så går det ikke tog i dag og..og..blææeeh Lenke til kommentar
Coa Skrevet 9. april 2011 Del Skrevet 9. april 2011 Det er ikke tilfeldigvis deg det siktes til i denne tråden? Vet ikke om det ligna, eller om det bare er jeg som har tatt en øl for mye Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 9. april 2011 Del Skrevet 9. april 2011 Hurra, fikk en oppblåsbar sau med et lite hull i stumpen som bursdagsgave Lenke til kommentar
b-real Skrevet 9. april 2011 Del Skrevet 9. april 2011 Skulle ønske, har ikke i skjeggvekst som er i nærheten som han der Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg