Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Elsker at Hansa har fått øl med 3,65%. Endelig tåler jeg 4 halvlitere uten å få blackout. <3

Må prøves ut. Jeg tror en eller annen shady fyr i enten Brasil eller sørlige-Afrika har dopet meg ned og transplantert en 10 år gammel jentes lever og tatt ut min. For jeg tåler seriøst ingenting.

Lenke til kommentar

Nå er jeg tilbske med crappy skjerm og 100ganger større tastatur enn på lånepcn(vær klar for skrivefeiler)! Seriøst, smilyene er ikke gule, de er grønn-ish... 100år gamle toshibaen hadde bedre skjerm enn esten helt nye packard bellen. :hrm: EW SÅ STYGGE FARGER! grønne smilyer... :no:

Lenke til kommentar

Samme hva du vil kalle den, poenget er at de elskede smilyene er GRØNNE!! Fuck this shit, jeg skal kjøpe ny pc :angry: Eller, ikke kjøpe ny, bare fikse en av de to andre jeg har. De veier ca. to tonn så jeg kan ikke ta dem med noen plass da..

JÆVLA GRØNNE SMILYER! liker ikke!

Edit: og ikke stol på lefdal, de påstår at man blir 'Alltid fornøyd!' men om dere ikke har merket det så er jeg IKKE fornøyd. De har faen ikke fikset laderen heller.

Endret av Nochan
Lenke til kommentar

1. Bygg deg en stasjonær til 6k

2. Ha den 5+ år uten noen særlig form for ytelsestap

3. Le av alle som har laptop som klager over dårlig grafikkytelse, viftebråk, temperaturproblemer, laderproblemer osv.

4. ???

5. Profit!

Endret av TMB
Lenke til kommentar

1. Bygg deg en stasjonær til 6k

2. Ha den 5+ år uten noen særlig form for ytelsestap

3. Le av alle som har laptop som klager over dårlig grafikkytelse, viftebråk, temperaturproblemer, laderproblemer osv.

4. ???

5. Profit!

Jeg har tenkt så utrolig mye på stasjonær, men jeg vil kunne ha pcn i senga, så jeg har et problem der :ermm:

Lenke til kommentar

Jeg har tenkt så utrolig mye på stasjonær, men jeg vil kunne ha pcn i senga, så jeg har et problem der :ermm:

Tullejente, brukar jo iPaden i senga dah, og Macen til vanlige ting, som til dømes trutmunn-bileter på face, blogglesing og raywilliamjohnson :cool:

Srsly, kvifor ha PC i senga? Blir berre varmt, ukomfortabelt, og rart. I senga skal ein sove og lese bøker.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...