Mikkel™ Skrevet 9. april 2011 Del Skrevet 9. april 2011 Skal jegp lante veggdyr på rommet ditt igjen? Nei takk, da ser du meg aldri i Steinkjer igjen. Da gjør jeg det ! Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 9. april 2011 Del Skrevet 9. april 2011 Greit med House som pauseunderholdning når man skriver stil om eutanasi. 1 Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 9. april 2011 Del Skrevet 9. april 2011 Da stikker jeg på vorspiel. Vi snakkes i natt en gang, med promille på 5.3. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 9. april 2011 Del Skrevet 9. april 2011 Elsker at Hansa har fått øl med 3,65%. Endelig tåler jeg 4 halvlitere uten å få blackout. <3 Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 9. april 2011 Del Skrevet 9. april 2011 Elsker at Hansa har fått øl med 3,65%. Endelig tåler jeg 4 halvlitere uten å få blackout. <3 Må prøves ut. Jeg tror en eller annen shady fyr i enten Brasil eller sørlige-Afrika har dopet meg ned og transplantert en 10 år gammel jentes lever og tatt ut min. For jeg tåler seriøst ingenting. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 9. april 2011 Del Skrevet 9. april 2011 Jeg ønsker meg sterkøl som ikke koster 40kr boksen -.- 1 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 9. april 2011 Del Skrevet 9. april 2011 Skal jegp lante veggdyr på rommet ditt igjen? Nei takk, da ser du meg aldri i Steinkjer igjen. Da gjør jeg det ! Slemming. : < Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 9. april 2011 Del Skrevet 9. april 2011 Er det Lemon som jobber på postkontor? Ja? Lenke til kommentar
j-- Skrevet 9. april 2011 Del Skrevet 9. april 2011 Er det Lemon som jobber på postkontor? Ja? Stemmer. Lenke til kommentar
Celestica Skrevet 9. april 2011 Del Skrevet 9. april 2011 Nå er jeg tilbske med crappy skjerm og 100ganger større tastatur enn på lånepcn(vær klar for skrivefeiler)! Seriøst, smilyene er ikke gule, de er grønn-ish... 100år gamle toshibaen hadde bedre skjerm enn esten helt nye packard bellen. EW SÅ STYGGE FARGER! grønne smilyer... Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 9. april 2011 Del Skrevet 9. april 2011 Prakkard Hell, spør du meg. Lenke til kommentar
Celestica Skrevet 9. april 2011 Del Skrevet 9. april 2011 (endret) Samme hva du vil kalle den, poenget er at de elskede smilyene er GRØNNE!! Fuck this shit, jeg skal kjøpe ny pc Eller, ikke kjøpe ny, bare fikse en av de to andre jeg har. De veier ca. to tonn så jeg kan ikke ta dem med noen plass da.. JÆVLA GRØNNE SMILYER! liker ikke! Edit: og ikke stol på lefdal, de påstår at man blir 'Alltid fornøyd!' men om dere ikke har merket det så er jeg IKKE fornøyd. De har faen ikke fikset laderen heller. Endret 9. april 2011 av Nochan Lenke til kommentar
TMB Skrevet 9. april 2011 Del Skrevet 9. april 2011 (endret) 1. Bygg deg en stasjonær til 6k 2. Ha den 5+ år uten noen særlig form for ytelsestap 3. Le av alle som har laptop som klager over dårlig grafikkytelse, viftebråk, temperaturproblemer, laderproblemer osv. 4. ??? 5. Profit! Endret 9. april 2011 av TMB Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 9. april 2011 Del Skrevet 9. april 2011 Åhh...ny PC hadde vært noe. Kanskje det kan bli en realitet til høsten. Lenke til kommentar
Celestica Skrevet 9. april 2011 Del Skrevet 9. april 2011 1. Bygg deg en stasjonær til 6k 2. Ha den 5+ år uten noen særlig form for ytelsestap 3. Le av alle som har laptop som klager over dårlig grafikkytelse, viftebråk, temperaturproblemer, laderproblemer osv. 4. ??? 5. Profit! Jeg har tenkt så utrolig mye på stasjonær, men jeg vil kunne ha pcn i senga, så jeg har et problem der Lenke til kommentar
TMB Skrevet 9. april 2011 Del Skrevet 9. april 2011 Å ha en laptop i senga er noe av det dummeste man kan gjøre Da trekker den inn sykt mye støv...laptops skal stå på rett underlag eller ha åpent ved vifta. Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 9. april 2011 Del Skrevet 9. april 2011 Jeg har tenkt så utrolig mye på stasjonær, men jeg vil kunne ha pcn i senga, så jeg har et problem der Tullejente, brukar jo iPaden i senga dah, og Macen til vanlige ting, som til dømes trutmunn-bileter på face, blogglesing og raywilliamjohnson Srsly, kvifor ha PC i senga? Blir berre varmt, ukomfortabelt, og rart. I senga skal ein sove og lese bøker. 1 Lenke til kommentar
Celestica Skrevet 9. april 2011 Del Skrevet 9. april 2011 (endret) Tror du ikke jeg har funnet ut det? :!: Jeg er en seriebærbarmorder, som dreper sakte med sengestøv. Ps. Når jeg får gjenopplivet en av de støvdrepte skal jeg ta bedre vare på dem. Endret 9. april 2011 av Nochan Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 9. april 2011 Del Skrevet 9. april 2011 Jeg har faktisk begynt å lese bøker på Desire HD-en når jeg ligger i senga... Frister meget med nettfjøl til slikt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg