Celestica Skrevet 9. april 2011 Del Skrevet 9. april 2011 nanananaaa nanananaaa nanananananananana naaa naaaa BATMAN!!! nanananaa nanananaaa nanananananananana naaa naaaa ISBILEN! 1 Lenke til kommentar
b-real Skrevet 9. april 2011 Del Skrevet 9. april 2011 nanananaaa nanananaaa nanananananananana naaa naaaa ISBILEN!! :!: Den kommer flere ganger i uka jo, nå er det sommer Du mener altså Norsk dans nr.2 av Edvard Grieg? 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 9. april 2011 Del Skrevet 9. april 2011 Jeg var første dagen på jobb i går, og jeg jobber på en restaurant. Det er ikke vanskelig, eller noe, det er egentlig ganske lite å gjøre, men jeg vegrer meg for å gå på jobb og gruer meg. Noen som har en tanke hvorfor? Fordi alt er nytt og du ikke egentlig er helt "trygg" enda? Ordner seg med tid og stunder, plutselig ser du deg tilbake etter noen måneder og ler av det. Gjett hvem jeg så på butikken i stad? Erik og Kriss.Drassa du til dem med en planke? Sure hope so! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 9. april 2011 Del Skrevet 9. april 2011 nanananaaa nanananaaa nanananananananana naaa naaaa ISBILEN!! :!: Den kommer flere ganger i uka jo, nå er det sommer Du mener altså Norsk dans nr.2 av Edvard Grieg? Var ikke det helt klart altså? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 9. april 2011 Del Skrevet 9. april 2011 (endret) nanananaa nanananaaa nanananananananana naaa naaaa ISBILEN! Isbilen sier DIINGDINGDINGDIIIING DIINGDINGDINGDIIIING DINGDINGDINGDINGDING DINGDIII-IIING! Endret 9. april 2011 av L4r5 2 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 9. april 2011 Del Skrevet 9. april 2011 (endret) Kommer vel an på. Uansett, Hjemis pwner Den norske isbilen. I alle fall ismessig. Samt at de ikke voldtar Grieg-melodier. Endret 9. april 2011 av Datasmurf Lenke til kommentar
Celestica Skrevet 9. april 2011 Del Skrevet 9. april 2011 nanananaaa nanananaaa nanananananananana naaa naaaa ISBILEN!! :!: Den kommer flere ganger i uka jo, nå er det sommer Du mener altså Norsk dans nr.2 av Edvard Grieg? Jaa.. :!: Lenke til kommentar
b-real Skrevet 9. april 2011 Del Skrevet 9. april 2011 nanananaaa nanananaaa nanananananananana naaa naaaa ISBILEN!! :!: Den kommer flere ganger i uka jo, nå er det sommer Du mener altså Norsk dans nr.2 av Edvard Grieg? Var ikke det helt klart altså? Ikke egentlig, bedre å spørre for å være på den sikre siden har jeg funnet ut,hater missforståelser Burn in Beautiful Fire Lenke til kommentar
Celestica Skrevet 9. april 2011 Del Skrevet 9. april 2011 FUUUUU... isen smelter! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 9. april 2011 Del Skrevet 9. april 2011 Hvor varmt er det egentlig i Rogaland nå? o_O Sist jeg prata med farmor, klaga hu over en sur sno, og nå er det varmt nok til at isen kommer og smelter? Makan! Jeg burde definitivt dratt ned i påska ... Ja ja, c'est la vie. Lenke til kommentar
Celestica Skrevet 9. april 2011 Del Skrevet 9. april 2011 Er 10 grader her nå, men siden det er sol så innbiller jeg meg at det er 20. Men nå skal mamma dra og levere denne lånepcn og ta tilbake min, kommer til å savne den lille bråkete toshibaen... Hade! Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 9. april 2011 Del Skrevet 9. april 2011 Er 10 grader her nå, men siden det er sol så innbiller jeg meg at det er 20. Men nå skal mamma dra og levere denne lånepcn og ta tilbake min, kommer til å savne den lille bråkete toshibaen... Hade! Dakar liten. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 9. april 2011 Del Skrevet 9. april 2011 Er 10 grader her nå, men siden det er sol så innbiller jeg meg at det er 20. Men nå skal mamma dra og levere denne lånepcn og ta tilbake min, kommer til å savne den lille bråkete toshibaen... Hade! Hva slags PC skal du bruke da? :O Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 9. april 2011 Del Skrevet 9. april 2011 Fuck deg, jeg har shady vann. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 9. april 2011 Del Skrevet 9. april 2011 Skal jegp lante veggdyr på rommet ditt igjen? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 9. april 2011 Del Skrevet 9. april 2011 Skal jegp lante veggdyr på rommet ditt igjen? Nei takk, da ser du meg aldri i Steinkjer igjen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg