Mchansern Skrevet 9. april 2011 Del Skrevet 9. april 2011 Jeg skal på eventyr etter påske jeg. Hansern tours the world - again! heter det. Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 9. april 2011 Del Skrevet 9. april 2011 Mmm, strimlet svinekjøtt og noe salsa ting til frokost. Nam Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 9. april 2011 Del Skrevet 9. april 2011 I kveld skal jeg lage pizza igjen. Har fått monobrow så ser ut som en halv italiener nå. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 9. april 2011 Del Skrevet 9. april 2011 Er det for tidlig å ta seg en drink? Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 9. april 2011 Del Skrevet 9. april 2011 Er det for tidlig å ta seg en drink? Nej? Lenke til kommentar
Celestica Skrevet 9. april 2011 Del Skrevet 9. april 2011 Vi er hjemmeeee! Knut-Datasmurf ble sur når han ikke fikk alt han snuste på, så han gikk inn i ' ' modus igjen og halve butikken stirra på oss.. Og så skulle alle klappe og holde han, han syns det var kjempegøy helt til en person som hadde deguser hjemme skulle holde han, den personen markerte han på. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 9. april 2011 Del Skrevet 9. april 2011 Er det for tidlig å ta seg en drink? Nej? Greit. Siden du sier det så blir det enten en Gin&Tonic eller Jäger/redbull eller vodka/redbull. Lenke til kommentar
OlafG Skrevet 9. april 2011 Del Skrevet 9. april 2011 (endret) Kaizers i Spektrum i kveld ass. Men først, jobb i tre timer og tjueåtte minutter til. Endret 9. april 2011 av OlafG Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 9. april 2011 Del Skrevet 9. april 2011 Første gang jeg går på butikken i shorts og t-skjorte i år. Lenke til kommentar
Lumpness Skrevet 9. april 2011 Del Skrevet 9. april 2011 Har dere aning om hvilke butikker som selger Teddy sigg uten filter ? Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 9. april 2011 Del Skrevet 9. april 2011 (endret) Weeeee solskinn og http://www.youtube.com/watch?v=bn4_zur5hjw&feature=related'' Theres no sensation to compare with this! Endret 9. april 2011 av Möllers Tran Lenke til kommentar
b-real Skrevet 9. april 2011 Del Skrevet 9. april 2011 Jeg var første dagen på jobb i går, og jeg jobber på en restaurant. Det er ikke vanskelig, eller noe, det er egentlig ganske lite å gjøre, men jeg vegrer meg for å gå på jobb og gruer meg. Noen som har en tanke hvorfor?Fordi ny jobb er alltid slik,iallefall slik jeg har erfart det.Bit tennene sammen og dra på jobb du Er det mulig å skifte språket på forumet til Nynorsk?Jeg tviler. I kveld skal jeg lage pizza igjen. Har fått monobrow så ser ut som en halv italiener nå.Monobrow er kjedelig. Sliter til tider med det samme. OMG TROR JEG MÅ TA LASER! Weeeee solskinn og http://www.youtube.com/watch?v=bn4_zur5hjw&feature=related 'Theres no sensation to compare with this! Hater det å ikke få sove etter nattevakt. Hadde en merkelig drøm med han her. Skulle over en elv av noe slag og så var lina jeg skulle fire meg over egentlig en bleksprut av noe slag så hver gang jeg tok på linja så fikk jeg strømstøt. Oh well. 1 Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 9. april 2011 Del Skrevet 9. april 2011 Første gang jeg går på butikken i shorts og t-skjorte i år. Første gang jeg har handlet reker i år. Straks åpner jeg hvitvinen også, jævelig digg med terrasse Lenke til kommentar
Celestica Skrevet 9. april 2011 Del Skrevet 9. april 2011 nanananaaa nanananaaa nanananananananana naaa naaaa ISBILEN!! :!: Den kommer flere ganger i uka jo, nå er det sommer Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 9. april 2011 Del Skrevet 9. april 2011 Jeg vil sykle, se på været Lenke til kommentar
Celestica Skrevet 9. april 2011 Del Skrevet 9. april 2011 Jeg løp ut og kjøpte en boks med is Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 9. april 2011 Del Skrevet 9. april 2011 (endret) nanananaaa nanananaaa nanananananananana naaa naaaa BATMAN!!! Endret 9. april 2011 av L4r5 Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 9. april 2011 Del Skrevet 9. april 2011 Første gang jeg går på butikken i shorts og t-skjorte i år. Første gang jeg har handlet reker i år. Straks åpner jeg hvitvinen også, jævelig digg med terrasse Enig, hadde meg en drink på terassen i dag. Gjett hvem jeg så på butikken i stad? Erik og Kriss. Har sett mange kjendiser siden jeg flyttet hit gitt. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 9. april 2011 Del Skrevet 9. april 2011 Gjett hvem jeg så på butikken i stad? Erik og Kriss.Drassa du til dem med en planke? 2 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 9. april 2011 Del Skrevet 9. april 2011 Er 15 nå, og det var noen år siden Drikker ikke nå mer. Har også slutta å røyke. Selvkontroll ftw! Flinka! Om man sover så tungt kan man feks kan ta alarmen under puta eller rett ved hodet;) Hjelper ikke meg. Jeg har tre alarmer (standard vekkerklokke, mobilen og PC-en) og sliter fortsatt ofte med å våkne av alarmene. Til tider sover jeg så tungt at jeg ikke våkner om folk står og poker meg eller rister i meg heller. Eller kaster glass med isvann i ansiktet mitt, klyper meg eller hva det nå skal være. Svært frustrerende. Så til tider må jeg bare vente på at jeg skal våkne av meg selv. Det tar gjerne veldig lang tid. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg