Mr. A Skrevet 9. april 2011 Del Skrevet 9. april 2011 Kan avkrefte det. Er like våken som jeg var for 15min siden. Blir enda bedre når jeg får i meg litt mat. Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 9. april 2011 Del Skrevet 9. april 2011 Morn morn Har vært oppe i 10 grader og sol i et par dager i strekk nå, men nå pluttselig begynnte det å snø Greit med snø, men ille med slaps og søle. Når det først skal smelte bort synes jeg det kan gjøre det fortest mulig. Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 9. april 2011 Del Skrevet 9. april 2011 Tenker at jeg skal på alle mødres fest når det er alle festers mor jeg skal på...Hm Lenke til kommentar
Romis Skrevet 9. april 2011 Del Skrevet 9. april 2011 Jeg var første dagen på jobb i går, og jeg jobber på en restaurant. Det er ikke vanskelig, eller noe, det er egentlig ganske lite å gjøre, men jeg vegrer meg for å gå på jobb og gruer meg. Noen som har en tanke hvorfor? Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 9. april 2011 Del Skrevet 9. april 2011 Er det mulig å skifte språket på forumet til Nynorsk? Lenke til kommentar
Diskutert Skrevet 9. april 2011 Del Skrevet 9. april 2011 Du vet du er nok beruset av alkohol når du tar feil av linsevæske og tannskyllevæske. Så, hva er planene for i dag? Lenke til kommentar
OlafG Skrevet 9. april 2011 Del Skrevet 9. april 2011 Du vet du er nok beruset av alkohol når du tar feil av linsevæske og tannskyllevæske. Så, hva er planene for i dag? Du er ikke beruset før du tar feil av plumbo og salt. Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 9. april 2011 Del Skrevet 9. april 2011 Du er ikke beruset før du tar feil av mus og mannemus. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 9. april 2011 Del Skrevet 9. april 2011 Herregud da, folkens! Dere må lære dere litt møkkafyll! Man er ikke ordentlig beruset før man spyr i senga si, raserer sin egen leilighet og knuser alt som kan knues. Etter vors og fest må du nache til minst 12.00 neste morgen, gjerne ta deg en joggetur rundt 08.00 og hils på de gamle damene som skal vente utenfor Rema i noen timer og være først. Rundt 00.00-06.00 skal man ha blackout og ligge å kave i blod og spytt. Jeez. Get a grip. Lenke til kommentar
Celestica Skrevet 9. april 2011 Del Skrevet 9. april 2011 Det nærmeste jeg har vært å spy i senga som et resultat av alkohol er å sitte i senga å spy ut vinduet.. Etterpå bestemte jeg meg for at det ville være en helt genial ide å klatre ut vinduet og heller spy i naboen sin hage, ikke min egen.. Jeg husker ikke spesielt mye av hvordan det gikk, men jeg lever fortsatt. Lenke til kommentar
OlafG Skrevet 9. april 2011 Del Skrevet 9. april 2011 Det nærmeste jeg har vært å spy i senga som et resultat av alkohol er å sitte i senga å spy ut vinduet.. Etterpå bestemte jeg meg for at det ville være en helt genial ide å klatre ut vinduet og heller spy i naboen sin hage, ikke min egen.. Jeg husker ikke spesielt mye av hvordan det gikk, men jeg lever fortsatt. Og hvor gammel var det du var? Lenke til kommentar
Celestica Skrevet 9. april 2011 Del Skrevet 9. april 2011 Er 15 nå, og det var noen år siden Drikker ikke nå mer. Har også slutta å røyke. Selvkontroll ftw! 1 Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 9. april 2011 Del Skrevet 9. april 2011 Er 15 nå, og det var noen år siden Drikker ikke nå mer. Har også slutta å røyke. Selvkontroll ftw! Som femtenåring har du stålkontroll over ALT! Fo sho! 1 Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 9. april 2011 Del Skrevet 9. april 2011 Lenge siden jeg har sett deg CypheroN. Så skal det sies at jeg aldri har vært beruset før, så jeg aner ikke hva jeg snakker om. Lenke til kommentar
Celestica Skrevet 9. april 2011 Del Skrevet 9. april 2011 Er 15 nå, og det var noen år siden Drikker ikke nå mer. Har også slutta å røyke. Selvkontroll ftw! Som femtenåring har du stålkontroll over ALT! Fo sho! Selvsagt Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 9. april 2011 Del Skrevet 9. april 2011 http://www.youtube.com/watch?v=_ko8Dz_74m4 1 Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 9. april 2011 Del Skrevet 9. april 2011 Så, hva er planene for i dag? Være hjemme -> Dra på kombinert fylla/pokerkveld. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 9. april 2011 Del Skrevet 9. april 2011 Lenge siden jeg har sett deg CypheroN. Så skal det sies at jeg aldri har vært beruset før, så jeg aner ikke hva jeg snakker om. Heisann. Mhm, jeg dro det litt langt, men på en god tirsdag kan et lignende scenario forekomme. -- Nyyydelig vær! Tatt frokosten på verandaen nå, må komme meg ut. Lenke til kommentar
Celestica Skrevet 9. april 2011 Del Skrevet 9. april 2011 Nå skal jeg og Knutsmurfen ut på eventyr! Jaok, vi skal bare på dyrebutikken men det er eventyr nok.. Hade Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg