Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Morn morn :)

Har vært oppe i 10 grader og sol i et par dager i strekk nå, men nå pluttselig begynnte det å snø :( Greit med snø, men ille med slaps og søle. Når det først skal smelte bort synes jeg det kan gjøre det fortest mulig.

Lenke til kommentar

Jeg var første dagen på jobb i går, og jeg jobber på en restaurant. Det er ikke vanskelig, eller noe, det er egentlig ganske lite å gjøre, men jeg vegrer meg for å gå på jobb og gruer meg. Noen som har en tanke hvorfor?

Lenke til kommentar

Herregud da, folkens! Dere må lære dere litt møkkafyll!

Man er ikke ordentlig beruset før man spyr i senga si, raserer sin egen leilighet og knuser alt som kan knues. Etter vors og fest må du nache til minst 12.00 neste morgen, gjerne ta deg en joggetur rundt 08.00 og hils på de gamle damene som skal vente utenfor Rema i noen timer og være først. Rundt 00.00-06.00 skal man ha blackout og ligge å kave i blod og spytt.

Jeez. Get a grip.

Lenke til kommentar

Det nærmeste jeg har vært å spy i senga som et resultat av alkohol er å sitte i senga å spy ut vinduet.. Etterpå bestemte jeg meg for at det ville være en helt genial ide å klatre ut vinduet og heller spy i naboen sin hage, ikke min egen.. :dontgetit: Jeg husker ikke spesielt mye av hvordan det gikk, men jeg lever fortsatt. :)

Lenke til kommentar

Det nærmeste jeg har vært å spy i senga som et resultat av alkohol er å sitte i senga å spy ut vinduet.. Etterpå bestemte jeg meg for at det ville være en helt genial ide å klatre ut vinduet og heller spy i naboen sin hage, ikke min egen.. :dontgetit: Jeg husker ikke spesielt mye av hvordan det gikk, men jeg lever fortsatt. :)

Og hvor gammel var det du var? :hrm:

Lenke til kommentar

Lenge siden jeg har sett deg CypheroN. Så skal det sies at jeg aldri har vært beruset før, så jeg aner ikke hva jeg snakker om.

Heisann. Mhm, jeg dro det litt langt, men på en god tirsdag kan et lignende scenario forekomme.

--

Nyyydelig vær! Tatt frokosten på verandaen nå, må komme meg ut. :D

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...