Datasmurf Skrevet 9. april 2011 Del Skrevet 9. april 2011 Hun prater ikke bare om det. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 9. april 2011 Del Skrevet 9. april 2011 Taaakk... For all del, kanskje noen liker at du utelukkende, og helt uoppfordret, skravler om kjæledyrene dine. Is it PMS or is it just you? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 9. april 2011 Del Skrevet 9. april 2011 Jeg tror det bare er Lord Gapwick Skarsta[r]d. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 9. april 2011 Del Skrevet 9. april 2011 Guess your right. Jeg vil hjem å sove :\ Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 9. april 2011 Del Skrevet 9. april 2011 Jeg vil legge meg. Hadde jeg ikke sovet en halvtime i sted, så hadde det gått mye enklere. Vet ikke hvor mye lenger jeg kan leve på kamferdrops og vann. Lenke til kommentar
KristineS Skrevet 9. april 2011 Del Skrevet 9. april 2011 Morn forumkafe =) Da var man unormalt tidlig oppe på en lørdag, men ved godt mot. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 9. april 2011 Del Skrevet 9. april 2011 Morn forumkafe =) Da var man unormalt tidlig oppe på en lørdag, men ved godt mot. Ill give you unormalt tidlig jeg! Våkna først klokka fem av at jeg måtte noe SINNSVAKT på dass. Valgte å ignorere det og sovna igjen. Våkna klokka halv åtte igjen med så full blære at jeg hadde vondt i ryggen ... Da var det kroken på døra Lenke til kommentar
KristineS Skrevet 9. april 2011 Del Skrevet 9. april 2011 Oh... hørtes mindre koselig ut. Her ble man vekt av en planlagt vekkeklokke, men for en gangs skyld var jeg uthvilt når jeg våkna =) Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 9. april 2011 Del Skrevet 9. april 2011 Jeg syntes jeg hørte de himmelske hærskarer synge sanger når jeg pissa i mårres ... Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 9. april 2011 Del Skrevet 9. april 2011 God morgen. Jeg fikk ikke sove. Bare lå å rullet i senga til jeg ble lei. Tør ikke gå å legge meg nå, for jeg skal ut med noen venner senere i dag, og er redd for at jeg ikke klarer å stå opp om jeg legger meg nå. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 9. april 2011 Del Skrevet 9. april 2011 hørt om alarm? Hørt om tungsovere ? Lenke til kommentar
Cl1ck Skrevet 9. april 2011 Del Skrevet 9. april 2011 Om man sover så tungt kan man feks kan ta alarmen under puta eller rett ved hodet;) Lenke til kommentar
OlafG Skrevet 9. april 2011 Del Skrevet 9. april 2011 Jeg har alltid på tre alarmer om natta, ikke fordi jeg har et problem med å forsove meg, men jeg vil helst unngå å gjøre det. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 9. april 2011 Del Skrevet 9. april 2011 Jeg våkner alltid FØR alarmen men har den fremdeles på sånn i tilfelle jeg ikke skulle våkne av meg selv. Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 9. april 2011 Del Skrevet 9. april 2011 (endret) Om man sover så tungt kan man feks kan ta alarmen under puta eller rett ved hodet;) Bruker å sette alarmen på telefonen på fullt volum, noe som gjør vondt i ørene i våken tilstand. Den våkner jeg ikke av. Har også prøvd å sette oppvåkning i bios på pc'en og sette en sang i oppstarten slik at den peiser på med fullt volum på stereoannlegget, men der våknet jeg ikke før noen kom inn og skrudde det av for så å riste godt i meg. Edit. Har forresten telefonen under en halvmeter unna hodet, men det funker ikke da jeg sover urolig, og baller puta og dyna over hodet, Endret 9. april 2011 av Mr. A Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 9. april 2011 Del Skrevet 9. april 2011 Er bare en times tid til jeg skal stikke ut, og etter jeg tok en dusj ble jeg litt mere våken. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 9. april 2011 Del Skrevet 9. april 2011 også går det et kvarter også er du like trøtt igjen. dvs rundt nå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg