Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Men nå skal jeg gå inn i skapet på leting etter noe som kan ødelegges. Skapet mitt er et eget land hvor det er mange høye fjell. Fjell av klær.
Jeg må anskaffe meg en kommode av noe slag snart. For mye klær til bare et kleskap *grøss*

Tror jeg skal se om jeg finner noe på en bruktbutikk i nærheten :)

Jeg har fem klesskap her, og sliter fortsatt med plass til klærne mine.

I tillegg så har jeg en skuffeseksjon og en alkove fylt med klær på rommet mitt hjemme, et skap på badet til mamma og pappa og noen søppelsekker med klær liggende under trappa. :p

Lenke til kommentar

Onepiece er det mest harry plagget jeg har, men også et av de mest komfortable. Jeg bruker den sjelden, og kun når jeg er alene, for jeg vil ikke at folk skal se meg IRL med den. Ligger noen bilder av meg i en på nett, men det er det. :p

Hadde det vært opp til meg, hadde det vært ulovlig å bruke utenfor hjemmets fire vegger.

Lenke til kommentar

Jeg tror jeg skal sove nå... Har vi en chinchillaekspert her btw? Jeg har aldri hatt chinchilla i hus før og blir helt paranoid her.

En ting dere alle må gjøre før dere dør er å ta på en chinchilla, det er det mykeste jeg noengang har kjent :love: Natta snart!

Lenke til kommentar

Jeg tror jeg skal sove nå... Har vi en chinchillaekspert her btw? Jeg har aldri hatt chinchilla i hus før og blir helt paranoid her.

En ting dere alle må gjøre før dere dør er å ta på en chinchilla, det er det mykeste jeg noengang har kjent :love: Natta snart!

Har ingen trang til å ta på forvokste rotter, egentlig. Gnagere generelt er kjedelige dyr.

-------------

Vannkjøling ferdig renset og klar til ny montering :D

Lenke til kommentar

Så nå kan du bruke anlegget ditt til å høre på musikk igjen?

Jeg er maks flink. Stargate SG-1-maraton og sovner av ei halvtime midt inni en episode. Den var ikke kjedelig engang. -_-

Og jeg som skulle prate med Nochan ...

Kanskje i morra, hovedkortet ligger fortsatt på postkontoret og godgjør seg :D

Lenke til kommentar

Jeg er maks flink. Stargate SG-1-maraton og sovner av ei halvtime midt inni en episode. Den var ikke kjedelig engang. -_-

At noe fører til at man går glipp av SG1 samt slipper å snakke med nochan vil jeg kalle vinn-vinn.

Endret av Lord Britishface
  • Liker 1
Lenke til kommentar

At noe fører til at man går glipp av SG1 samt slipper å snakke med nochan vil jeg kalle vinn-vinn.

Taaakk... :hrm:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...