Datasmurf Skrevet 9. april 2011 Del Skrevet 9. april 2011 I'm not. Jeg har Stargate SG-1-maraton og kamferdrops. Samt nysmelta, desinfisert isvann. Blir ikke mer win. <3 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 9. april 2011 Del Skrevet 9. april 2011 Men nå skal jeg gå inn i skapet på leting etter noe som kan ødelegges. Skapet mitt er et eget land hvor det er mange høye fjell. Fjell av klær.Jeg må anskaffe meg en kommode av noe slag snart. For mye klær til bare et kleskap *grøss*Tror jeg skal se om jeg finner noe på en bruktbutikk i nærheten Jeg har fem klesskap her, og sliter fortsatt med plass til klærne mine. I tillegg så har jeg en skuffeseksjon og en alkove fylt med klær på rommet mitt hjemme, et skap på badet til mamma og pappa og noen søppelsekker med klær liggende under trappa. Lenke til kommentar
Celestica Skrevet 9. april 2011 Del Skrevet 9. april 2011 Jeg har noen poser, esker, skap og gulv med klær.. Bruker ca. en eske av dem. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 9. april 2011 Del Skrevet 9. april 2011 Jeg bruker alt for mye av klær. Det eneste jeg sjelden bruker, er onepiecen og dressen min. Lenke til kommentar
Celestica Skrevet 9. april 2011 Del Skrevet 9. april 2011 Jeg har ikke en onepiece enda, men vuderer å skaffe meg det.. Det ser behagelig ut, men jeg syns det ser merkelig ut når folk går med det ute.. Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 9. april 2011 Del Skrevet 9. april 2011 Jeg har ikke en onepiece enda, men vuderer å skaffe meg det.. Det ser behagelig ut, men jeg syns det ser merkelig ut når folk går med det ute.. Så ikkje bruk den ute. Eg fekk ein splitter ny onepiece og ein varm grandis til kun 200kr Lenke til kommentar
Celestica Skrevet 9. april 2011 Del Skrevet 9. april 2011 Jeg fikk lyst på onepiece nå Lenke til kommentar
b-real Skrevet 9. april 2011 Del Skrevet 9. april 2011 http://www.oblad.no/trafikk-og-motor/togfri-helg-1.6157116 FML Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 9. april 2011 Del Skrevet 9. april 2011 Onepiece er det mest harry plagget jeg har, men også et av de mest komfortable. Jeg bruker den sjelden, og kun når jeg er alene, for jeg vil ikke at folk skal se meg IRL med den. Ligger noen bilder av meg i en på nett, men det er det. Hadde det vært opp til meg, hadde det vært ulovlig å bruke utenfor hjemmets fire vegger. Lenke til kommentar
Celestica Skrevet 9. april 2011 Del Skrevet 9. april 2011 Jeg tror jeg skal sove nå... Har vi en chinchillaekspert her btw? Jeg har aldri hatt chinchilla i hus før og blir helt paranoid her. En ting dere alle må gjøre før dere dør er å ta på en chinchilla, det er det mykeste jeg noengang har kjent Natta snart! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 9. april 2011 Del Skrevet 9. april 2011 Legge seg? Makan! Sitt heller oppe og jabb videre. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 9. april 2011 Del Skrevet 9. april 2011 Jeg tror jeg skal sove nå... Har vi en chinchillaekspert her btw? Jeg har aldri hatt chinchilla i hus før og blir helt paranoid her. En ting dere alle må gjøre før dere dør er å ta på en chinchilla, det er det mykeste jeg noengang har kjent Natta snart! Har ingen trang til å ta på forvokste rotter, egentlig. Gnagere generelt er kjedelige dyr. ------------- Vannkjøling ferdig renset og klar til ny montering Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 9. april 2011 Del Skrevet 9. april 2011 Så nå kan du bruke anlegget ditt til å høre på musikk igjen? Jeg er maks flink. Stargate SG-1-maraton og sovner av ei halvtime midt inni en episode. Den var ikke kjedelig engang. -_- Og jeg som skulle prate med Nochan ... Lenke til kommentar
j-- Skrevet 9. april 2011 Del Skrevet 9. april 2011 Så nå kan du bruke anlegget ditt til å høre på musikk igjen? Jeg er maks flink. Stargate SG-1-maraton og sovner av ei halvtime midt inni en episode. Den var ikke kjedelig engang. -_- Og jeg som skulle prate med Nochan ... Kanskje i morra, hovedkortet ligger fortsatt på postkontoret og godgjør seg Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 9. april 2011 Del Skrevet 9. april 2011 (endret) Jeg er maks flink. Stargate SG-1-maraton og sovner av ei halvtime midt inni en episode. Den var ikke kjedelig engang. -_- Og jeg som skulle prate med Nochan ... At noe fører til at man går glipp av SG1 samt slipper å snakke med nochan vil jeg kalle vinn-vinn. Endret 9. april 2011 av Lord Britishface 1 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 9. april 2011 Del Skrevet 9. april 2011 Jonas, ooh. ^^ Lord Britishface / Gapwick / Skarsta®d, jeg likte SG-1 da jeg var yngre, og det jeg har sett hittil, liker jeg også. Jeg liker også å prate med Nochan, selv om hun er mye yngre enn jeg trodde. Lenke til kommentar
Celestica Skrevet 9. april 2011 Del Skrevet 9. april 2011 Jeg er maks flink. Stargate SG-1-maraton og sovner av ei halvtime midt inni en episode. Den var ikke kjedelig engang. -_- Og jeg som skulle prate med Nochan ... At noe fører til at man går glipp av SG1 samt slipper å snakke med nochan vil jeg kalle vinn-vinn. Taaakk... Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 9. april 2011 Del Skrevet 9. april 2011 Ikke bry deg om Lord Britishface / Gapwick / Skarsta®d, han er bare irriterende og har alltid vært det. Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 9. april 2011 Del Skrevet 9. april 2011 Taaakk... For all del, kanskje noen liker at du utelukkende, og helt uoppfordret, skravler om kjæledyrene dine. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg