Aleks Skrevet 8. april 2011 Del Skrevet 8. april 2011 Føler meg fremdeles ikke i nærheten av så betatt som jeg ble av The Doors, men det er helt greit. Lenke til kommentar
Lumpness Skrevet 8. april 2011 Del Skrevet 8. april 2011 http://www.nrk.no/vitenskap-og-teknologi/1.7586771 Jeg finner det der ganske morsomt, jeg kjenner det er ganske drøyt uten pc og teknologi om jeg først må være uten. Men etter noen dager merker jeg det er en befrielse. Slappe av lese bøker , høre på musikk og bare la den fordømte maskina stå i fred. Ser for meg at det sikkert må skrives ut endel medisiner på blå resept om strømmen skal kobles ut i visse tidsrom rundt om i landet , som det er så mye snakk om for tiden. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 8. april 2011 Del Skrevet 8. april 2011 Jeg elsker slike ting.VLC Remote for eksempel. Sitter man å ser tv-serier eller anime over en lang periode så er det stress å strekke seg bort til pc'en for å bytte klipp hver eneste gang. Huff..skal sette opp en 8 ukers meny-drit her på jobb. matprat.no next! Når det gjelder å se serier og sånn så pleier jeg å fjernstyre den stasjonære (best lyd og bilde) fra lappisen via LogMeIn. Matprat har jeg på mobilen forresten. Lasta ned alle oppskrifene. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 8. april 2011 Del Skrevet 8. april 2011 Jeg har sikkert tatt 10 sprøyter i år. Alle er vaksiner riktignok. Skal ti imponere? Har nok tatt en.. ~500 sprøyter hittil i år :-----) Diabetikere telles ikke. Selvfølgelig telles vi. Digg, fiksa headsettet mitt. Ny kabel loddet rett på IC-en, fungerer fjell. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 8. april 2011 Del Skrevet 8. april 2011 Jeg elsker slike ting.VLC Remote for eksempel. Sitter man å ser tv-serier eller anime over en lang periode så er det stress å strekke seg bort til pc'en for å bytte klipp hver eneste gang. Huff..skal sette opp en 8 ukers meny-drit her på jobb. matprat.no next! Når det gjelder å se serier og sånn så pleier jeg å fjernstyre den stasjonære (best lyd og bilde) fra lappisen via LogMeIn. Matprat har jeg på mobilen forresten. Lasta ned alle oppskrifene. Matprat app'en er awsume. Bruker den flere ganger daglig. Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 8. april 2011 Del Skrevet 8. april 2011 Jaja, hva skjer? Sitter i sofaen og ser på Trygdekontoret Lenke til kommentar
multisync Skrevet 8. april 2011 Del Skrevet 8. april 2011 Igjen så prøver jeg meg på spørsmål som jeg sikkert ikke får svar på heller. But here it goes... Er det mulig å få ordentlig papir noe sted, dvs. +- 100g med bommullsinnhold? Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 8. april 2011 Del Skrevet 8. april 2011 Hører på Velvet Underground. Er nå gira på en rå film som Snatch, Rocknrolla og Lock Stock and Two Smoking Barrels. Er Hooligans bra? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 8. april 2011 Del Skrevet 8. april 2011 Jaja, hva skjer? Sitter i sofaen og ser på Trygdekontoret Nut much. Igjen så prøver jeg meg på spørsmål som jeg sikkert ikke får svar på heller. But here it goes... Er det mulig å få ordentlig papir noe sted, dvs. +- 100g med bommullsinnhold? Uhum..panduro? Hva er det du har for planer med dette high-end papiret? Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 8. april 2011 Del Skrevet 8. april 2011 Tipper han skal sende kjærlighetsbrev til meg. Han har jo trossalt sett meg på ekte, en stalkeren. Jeg har jo ikke sett han Lenke til kommentar
Celestica Skrevet 8. april 2011 Del Skrevet 8. april 2011 Knut lager merkelige og litt skumle lyder når han ikke får viljen sin, litt om en 3åring. Knut: *ta en peanøtt fra posen* Nicole: Nei Knut! *ta peanøtta* Knut: NWWWWWIIIJJJJ*!! Men nå skal jeg gå inn i skapet på leting etter noe som kan ødelegges. Skapet mitt er et eget land hvor det er mange høye fjell. Fjell av klær. Lenke til kommentar
multisync Skrevet 8. april 2011 Del Skrevet 8. april 2011 (endret) Hva er det du har for planer med dette high-end papiret? Tipper han skal sende kjærlighetsbrev til meg. Han har jo trossalt sett meg på ekte, en stalkeren. Jeg har jo ikke sett han Er ikke så langt i fra Hovedformålet er faktisk brev ja, såppas kraftig så det takler turen igjennom postvesenet uten konvolutt. Får ta meg en tur på den lokale hobbybutikken og høre om de har noe, panduro er ikke i nærheten, og nettsidene deres funker ikke. Tviler vel sterkt på at norli kan oppdrive noe sånt Har jeg noe papir igjen etter jeg har skrevet kjærlighetsbrev så får jeg lage meg en femtilapp og kjøpe meg en ny pakke Endret 8. april 2011 av multisync Lenke til kommentar
MarqsK Skrevet 8. april 2011 Del Skrevet 8. april 2011 Enig med Aleks. The Velvet Underground traff meg aldri som The Doors. Combinasjonen av smågale Jim med utrolige tekser, Ray som en demigod på orgel og Robby på gitar ble bare helt uslåelig. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 8. april 2011 Del Skrevet 8. april 2011 Men nå skal jeg gå inn i skapet på leting etter noe som kan ødelegges. Skapet mitt er et eget land hvor det er mange høye fjell. Fjell av klær.Jeg må anskaffe meg en kommode av noe slag snart. For mye klær til bare et kleskap *grøss*Tror jeg skal se om jeg finner noe på en bruktbutikk i nærheten Lenke til kommentar
Celestica Skrevet 8. april 2011 Del Skrevet 8. april 2011 Ifølge tskjorta i buret til Knut-Datasmurf kan dere alle få 'free hugs' fra han nå Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 8. april 2011 Del Skrevet 8. april 2011 Enig med Aleks. The Velvet Underground traff meg aldri som The Doors. Combinasjonen av smågale Jim med utrolige tekser, Ray som en demigod på orgel og Robby på gitar ble bare helt uslåelig. The Doors synes jeg er kul og hard rock n roll, som fungerer godt som bakgrunnmusikk osv. Men Velvet Underground slår meg så i ansiktet, kan ikke sette på de uten å aktivt lytte, og når jeg gjør det blir jeg så sterkt melankolsk og deppa at jeg føler meg levende. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 8. april 2011 Del Skrevet 8. april 2011 Ifølge tskjorta i buret til Knut-Datasmurf kan dere alle få 'free hugs' fra han nå Er det noe gøy å klemme sånne egentlig? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 8. april 2011 Del Skrevet 8. april 2011 *klemme på dataknutsmurf* Hm...skal det si knaaaaaaas? 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 8. april 2011 Del Skrevet 8. april 2011 Selvfølgelig. Jeg tar i mot klem fra han! Lenke til kommentar
Celestica Skrevet 9. april 2011 Del Skrevet 9. april 2011 Han er veldig klembar ^-^ Men atm så spiser han, om noen forstyrrer nå blir han til 3åring som lager rare lyder igjen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg