Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er det bare jeg som nekter å ta blodprøve med mindre de bruker sommerfuglnåla?

wat

Sex med Moskva-Marit da hun var på sitt tykkeste, eller Jenny Skavland som har vært død i et døgn?

Skavland, ofc!

Sommerfuglnåla, nåla som ikke gjør det minste vondt når de stikker den inn og de stikker den ikke for langt inn :) Den vanlige må de sette det nye 'røret' direkte på, og når de presser det på så går nåla ofte for langt inn som gjør veldig vondt og så kommer det blod over hele gulve.

Nei, men jeg krever å kun ta blodprøver hos de legesekretærene som har tatt mine aller, aller fleste blodprøver opp gjennom de mange, mange årene.

Og siden hun ene har sluttet og begynt med gård, så er det kun én person jeg lar meg stikke av. Ingen andre får lov. :p

Halvtimer fyllesamtale med Sirslask her fra forumet er.. Interessant..

Så det er derfor jeg har ubesvarte anrop. :p

Plukka opp mobilen og fant ut at den har stått på lydløs.

Antar han ringte deg da jeg ikke svarte, eller ringte meg etterpå. Hvem vet.

Velvet Underground, mye bedre enn The Doors.

Hver sin mening.

Lenke til kommentar

Seriøst? Jeg trodde ikke ganen din ikke tålte noe sterkere enn Bacardi Breezer, jeg Hansern. Selv holder jeg meg til sukkerfri cola fra Grans i kveld.

Jeg skeier ut i kveld.

Vanligvis danser jeg på bordet etter 2.5 Smirnoff ICE vettu. Leveren min er underutviklet og tilhører egentlig en 10 år gammel jente.

Ojda.

Lenke til kommentar

Ikke snakk om latskap. Det er snakk om at jeg ikke har medieknapper på lappisen. Og hvis jeg da sitter og spiller New Vegas må jeg alt-tab'e hver gang jeg skal skifte sang. That gets old fast.

Jeg elsker slike ting.

VLC Remote for eksempel. Sitter man å ser tv-serier eller anime over en lang periode så er det stress å strekke seg bort til pc'en for å bytte klipp hver eneste gang.

Huff..skal sette opp en 8 ukers meny-drit her på jobb.

matprat.no next!

Lenke til kommentar

Velvet Underground, mye bedre enn The Doors.

Kan du anbefale noen sanger? :)

Egentlig ikke, du må høre debutplata "Velvet Underground & Nico", og få hele verket i sammenheng. Men favoritten er nok Heroin, Venus in Furs og Black Angels Death Song. Så har du den behagelige There She Goes Again og I Be Your Mirror. Run run run er veldig tøff. Black Angels Death Song er noe av det kuleste jeg har hørt. Den siste låta European Son, gir deg ekte råskap. Jeg liker å sammenligne Velvet Underground med tidlig Pink Floyd. Pink Floyd svever langt i skyene, med sine instrumentaler og "space sound". Velvet Underground eksperimenterer like mye, men de med sine tunge narkotikum ligger langt under jorda, men rent teoretisk driver Pink Floyd og Velvet Underground med det samme. Når jeg hørte denne plata fikk jeg et annet syn på musikk, som en rennesanse i meg.

Det du vil finne er at det er poplåter, noe som er svært avantgardisk og noe som blander pop med nyskapende saker.

Lenke til kommentar

Da har jeg satt på The Velvet Underground & Nico. Hørte på White light/White heat, Stephanie Says, og Oh! Sweet nuthin' og ble ikke særlig begeistret. Ser ikke helt hvordan det kan sammenlignes med The Doors. Men skal gi det albumet en sjangse. :)

Lenke til kommentar

White Light/White Heat er da kul, og fra den plata har du også den sinnsykt fete "I heard her call my name", det er slik rock n roll skal høres ut.

Da har jeg satt på The Velvet Underground & Nico. Hørte på White light/White heat, Stephanie Says, og Oh! Sweet nuthin' og ble ikke særlig begeistret. Ser ikke helt hvordan det kan sammenlignes med The Doors. Men skal gi det albumet en sjangse. :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...