Mikkel™ Skrevet 8. april 2011 Del Skrevet 8. april 2011 http://www.youtube.com/watch?v=Mk4bmK-acEM Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 8. april 2011 Del Skrevet 8. april 2011 Er det bare jeg som nekter å ta blodprøve med mindre de bruker sommerfuglnåla? wat Sex med Moskva-Marit da hun var på sitt tykkeste, eller Jenny Skavland som har vært død i et døgn? Skavland, ofc! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 8. april 2011 Del Skrevet 8. april 2011 Har noen av dere faktisk hørt en Doors-låt som IKKE har vært i en amerikansk vietnam-film? Jepp. Lenke til kommentar
multisync Skrevet 8. april 2011 Del Skrevet 8. april 2011 (endret) Noen som vet hvor man får kjøpt korker, type av korktre, men halst ikke vinkorker, korte kileformet og med hull i midten. (i verste fall kan jeg lage hull selv) Til en wiskeykaraffel Endret 8. april 2011 av multisync Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 8. april 2011 Del Skrevet 8. april 2011 Velvet Underground, mye bedre enn The Doors. 1 Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 8. april 2011 Del Skrevet 8. april 2011 Det medfører riktighet, uten at jeg helt ser poenget med å påpeke det. Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 8. april 2011 Del Skrevet 8. april 2011 Det medfører riktighet, uten at jeg helt ser poenget med å påpeke det. For å hjelpe de her inne som ikke har hört de, og hörer på the doors istedet. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 8. april 2011 Del Skrevet 8. april 2011 (endret) Ouzo eller Jägermeister? Evt. Russisk vodka. Endret 8. april 2011 av Mchansern Lenke til kommentar
Coa Skrevet 8. april 2011 Del Skrevet 8. april 2011 Seriøst? Jeg trodde ikke ganen din ikke tålte noe sterkere enn Bacardi Breezer, jeg Hansern. Selv holder jeg meg til sukkerfri cola fra Grans i kveld. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 8. april 2011 Del Skrevet 8. april 2011 Seriøst? Jeg trodde ikke ganen din ikke tålte noe sterkere enn Bacardi Breezer, jeg Hansern. Selv holder jeg meg til sukkerfri cola fra Grans i kveld. Jeg skeier ut i kveld. Vanligvis danser jeg på bordet etter 2.5 Smirnoff ICE vettu. Leveren min er underutviklet og tilhører egentlig en 10 år gammel jente. Lenke til kommentar
HipsterJesus Skrevet 8. april 2011 Del Skrevet 8. april 2011 (endret) Edrukveld her før Alle Festers Mor i morgen. Endret 8. april 2011 av HipsterJesus Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 8. april 2011 Del Skrevet 8. april 2011 Halvtimer fyllesamtale med Sirslask her fra forumet er.. Interessant.. Lenke til kommentar
HipsterJesus Skrevet 8. april 2011 Del Skrevet 8. april 2011 (endret) Fyllesamtaler er alltid fint. Endret 8. april 2011 av HipsterJesus Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 8. april 2011 Del Skrevet 8. april 2011 Når de blir på over noen få minutter blir det bare kjedelig Lenke til kommentar
Coa Skrevet 8. april 2011 Del Skrevet 8. april 2011 Enig. Blir vel egentlig bare flaut. Sikkert morsomt for den som ringer, da. Lenke til kommentar
Celestica Skrevet 8. april 2011 Del Skrevet 8. april 2011 Er det bare jeg som nekter å ta blodprøve med mindre de bruker sommerfuglnåla? wat Sex med Moskva-Marit da hun var på sitt tykkeste, eller Jenny Skavland som har vært død i et døgn? Skavland, ofc! Sommerfuglnåla, nåla som ikke gjør det minste vondt når de stikker den inn og de stikker den ikke for langt inn Den vanlige må de sette det nye 'røret' direkte på, og når de presser det på så går nåla ofte for langt inn som gjør veldig vondt og så kommer det blod over hele gulve. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 8. april 2011 Del Skrevet 8. april 2011 Enig. Blir vel egentlig bare flaut. Sikkert morsomt for den som ringer, da. Beste er å få fyllesamtaler når en selv er full, da er det like morsomt for begge to. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg