Dorian Gray Skrevet 8. april 2011 Del Skrevet 8. april 2011 Det er ikke gale. Jeg ser for meg at når du åpner WinRAR så står det "Du har nå testet programmet i 6200 dager - seriøst, kjøp meg." Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 8. april 2011 Del Skrevet 8. april 2011 (endret) *klikke Do It Later* Endret 8. april 2011 av Bytex 1 Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 8. april 2011 Del Skrevet 8. april 2011 Nei, Hansern. Nå blander jeg meg en sterk vodka tonic bare pga du snakka så mye om det forrige helg Hi-five. Tar en sjæl. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 8. april 2011 Del Skrevet 8. april 2011 LOL fyfaen. Beste jeg har sett på lenge. http://www.youtube.com/watch?v=LsnToPOPY7c&feature=player_embedded Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 8. april 2011 Del Skrevet 8. april 2011 Sånn, har gitt hun rosen, fikk favoritt armbåndet hennes. Så nå venter jeg på toget. 1 Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 8. april 2011 Del Skrevet 8. april 2011 Så deilig å høre en Marley-plate som er kjemisk fri for hitlåtene. "De babylon sistem is a vampaiaaaaaa" Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 8. april 2011 Del Skrevet 8. april 2011 Jeg er et vanedyr. Har brukt winamp siden 90-tallet en gang. ALLTID med classic skin. Ditto. 2 Lenke til kommentar
Kea Skrevet 8. april 2011 Del Skrevet 8. april 2011 *klikke Do It Later* Pluss én. 2 Lenke til kommentar
multisync Skrevet 8. april 2011 Del Skrevet 8. april 2011 Var akkurat en som kom på døra og skulle selge meg utrolig bra bredbånd, hele 12 mBit. Greit nok, 100kr billigre enn fibernettet som vi har, men det var kun 5 mBit oppmot 10/10 linja vi har nå, og har funnet ut at vi etterhvert skal bli oppgradert til 25/25 til samme prisen Ikke akkurat vanskelig å velge å holde meg på fiber Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 8. april 2011 Del Skrevet 8. april 2011 (endret) Jeg blir stalket. Først fikk jeg en twitter-follower jeg aldri har hørt eller sett før, som sa "I love your channel". Et par dager senere dukket den opp på youtube også, "I love your channel alot, you are a great youtuber" og subscribet. Merkelig. Skriver nesten aldri noe på twitter, og youtube-kanalen min er bare masse favorite-videoer jeg har trykka Like på, pluss alle jeg abonnerer på. Endret 8. april 2011 av Bytex Lenke til kommentar
multisync Skrevet 8. april 2011 Del Skrevet 8. april 2011 Nigeriamail eller russiske horer incoming. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 8. april 2011 Del Skrevet 8. april 2011 Nigeriamail eller russiske horer incoming. DIGGGGGGG! Den ukjent døde onkelen min var visst prins ellerno i Nigeria. Trenger bare øverføre litt penger til en kar der nede så hjelper han å skaffe meg arven. Pluss en dame som het Tatiana kontaktet meg i stad, sykt digg kropp. Hun spurte masse rare spørsmål om jeg hadde norsk pass, om jeg var norsk statsborger og hvor mye jeg tjente. Hun ville møte meg på en date. WOHO! Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 8. april 2011 Del Skrevet 8. april 2011 (endret) Tror det er en kampanje for et eller annet miljøgreier. Dette er youtube-kanalen http://www.youtube.com/user/purpleorange3 Samme twitter-bruker fant meg også. NOh8? Vet egentlig ikke hva Proposition 8 er. Sangen på starten er så hipster-jævlig stygg at jeg lukka sida etter 5 sekunder. Endret 8. april 2011 av Bytex Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 8. april 2011 Del Skrevet 8. april 2011 I'm home bitches, hva skjer? Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 8. april 2011 Del Skrevet 8. april 2011 Har begynt å høre på The Doors. Har virkelig fått sansen for dem. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 8. april 2011 Del Skrevet 8. april 2011 The end er fantastisk, bortsett fra at synger at han har lyst til å pule moren sin. Ødelegger litt egentlig. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 8. april 2011 Del Skrevet 8. april 2011 Har noen av dere faktisk hørt en Doors-låt som IKKE har vært i en amerikansk vietnam-film? Lenke til kommentar
Sir Zu Zwat Skrevet 8. april 2011 Del Skrevet 8. april 2011 Har noen av dere faktisk hørt en Doors-låt som IKKE har vært i en amerikansk vietnam-film? Med mindre alle har det, så ja. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg