Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Var akkurat en som kom på døra og skulle selge meg utrolig bra bredbånd, hele 12 mBit.

Greit nok, 100kr billigre enn fibernettet som vi har, men det var kun 5 mBit oppmot 10/10 linja vi har nå,

og har funnet ut at vi etterhvert skal bli oppgradert til 25/25 til samme prisen :p

Ikke akkurat vanskelig å velge å holde meg på fiber :roll:

Lenke til kommentar

Jeg blir stalket. Først fikk jeg en twitter-follower jeg aldri har hørt eller sett før, som sa "I love your channel". Et par dager senere dukket den opp på youtube også, "I love your channel alot, you are a great youtuber" og subscribet. Merkelig.

Skriver nesten aldri noe på twitter, og youtube-kanalen min er bare masse favorite-videoer jeg har trykka Like på,

pluss alle jeg abonnerer på.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Nigeriamail eller russiske horer incoming.

DIGGGGGGG!

Den ukjent døde onkelen min var visst prins ellerno i Nigeria. Trenger bare øverføre litt penger til en kar der nede så hjelper han å skaffe meg arven.

Pluss en dame som het Tatiana kontaktet meg i stad, sykt digg kropp. Hun spurte masse rare spørsmål om jeg hadde norsk pass, om jeg var norsk statsborger og hvor mye jeg tjente. Hun ville møte meg på en date. WOHO!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...