Pubé Skrevet 8. april 2011 Del Skrevet 8. april 2011 Syns det blir som om noen skulle kalt en baby stygg, og sagt at moren måte tåle at andre har en annen smak. 1 Lenke til kommentar
Celestica Skrevet 8. april 2011 Del Skrevet 8. april 2011 Krangler på internett kommer vell skjeldent noen vei Men syns det var litt merkelig siden person2 faktisk er en voksen person og ikke en 10åring. Jeg har sommefølelse idag btw! Kom meg litt ut i hagen, men det blåste så mye at jeg gikk inn igjen ganske fort Lenke til kommentar
j-- Skrevet 8. april 2011 Del Skrevet 8. april 2011 Syns det blir som om noen skulle kalt en baby stygg, og sagt at moren måte tåle at andre har en annen smak. Nei, for alle babyer er mer eller mindre stygge og ekle 1 Lenke til kommentar
b-real Skrevet 8. april 2011 Del Skrevet 8. april 2011 Syns det blir som om noen skulle kalt en baby stygg, og sagt at moren måte tåle at andre har en annen smak. Er da forskjell på et kjæledyr man har og på noe man har vært med å produsert selv Lenke til kommentar
Celestica Skrevet 8. april 2011 Del Skrevet 8. april 2011 Mange folk tenker jo på dyrene som barna sine, så på den måten blir det det samme syns jeg Når jeg får se noen sin baby prøver jeg å ignorere at den sikler og stinker og sier at den er søt, men om de spør om jeg vil holde den får jeg plutsleig veldig dårlig tid. 1 Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 8. april 2011 Del Skrevet 8. april 2011 Dersom man trykke en baby eller et kjæledyr opp i trynet på noen og sier "SE SÅ SØT HAN/HUN/DEN ER!!" så må man forvente å få "Den er stygg" tilbake. Å derimot fortelle folk at babyen deres er stygg på pur faen er idiotisk. 2 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 8. april 2011 Del Skrevet 8. april 2011 (endret) Hmmm. Spotimote var genialt. Nå kan jeg skifte sang med mobilen. Hvorfor har ikke jeg oppdaget dette før? Endret 8. april 2011 av L4r5 Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 8. april 2011 Del Skrevet 8. april 2011 http://www.districtlines.com/23744-Rebecca-Black-nd-T-Shirt/BLACKND Awesum! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 8. april 2011 Del Skrevet 8. april 2011 Ikke snakk om latskap. Det er snakk om at jeg ikke har medieknapper på lappisen. Og hvis jeg da sitter og spiller New Vegas må jeg alt-tab'e hver gang jeg skal skifte sang. That gets old fast. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 8. april 2011 Del Skrevet 8. april 2011 Det blåser nordavind fra alle kanter i dag. trur jeg må en tur i butikken også å få fatt i litt middag 1 Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 8. april 2011 Del Skrevet 8. april 2011 Blåser hardt her også. Men heldigvis 15+ likevel. Snodig å se på folk ute, ser ut som alle er dritings. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 8. april 2011 Del Skrevet 8. april 2011 Alle er dritings. De bør i hvertfall være det. Lenke til kommentar
Celestica Skrevet 8. april 2011 Del Skrevet 8. april 2011 Det er fredag!! :!: Det betyr at jeg skal se en film idag og gjøre noe gøy. Men vet ikke hva jeg skal gjøre enda... Bade kanskje? Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 8. april 2011 Del Skrevet 8. april 2011 Nei, Hansern. Nå blander jeg meg en sterk vodka tonic bare pga du snakka så mye om det forrige helg Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1nDPpQXNWW Skrevet 8. april 2011 Del Skrevet 8. april 2011 Rart å sitte i stua å samle bilder fra babe tråden og rumpe tråden. Spesielt når pappa sitte i stolen og kan se skjermen min! Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 8. april 2011 Del Skrevet 8. april 2011 Det er fredda, jeg har god te i en stor kopp, og en obskur Bob Marley-samling på winamp. Livet føles bra. Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 8. april 2011 Del Skrevet 8. april 2011 -Eg les L4r5 sitt innlegg om spotimote. -Eg tenkjer "Hmm, det hadde passa bra til når eg spelar New Vegas" -scroll scroll Og hvis jeg da sitter og spiller New Vegas må jeg alt-tab'e hver gang jeg skal skifte sang. lolwut. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 8. april 2011 Del Skrevet 8. april 2011 Det er fredda, jeg har god te i en stor kopp, og en obskur Bob Marley-samling på winamp. Livet føles bra. Winamp ja. Det er tydeligvis fredda 1998. "It really whips the llama's ass." Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 8. april 2011 Del Skrevet 8. april 2011 (endret) Jeg er et vanedyr. Har brukt winamp siden 90-tallet en gang. ALLTID med classic skin. Endret 8. april 2011 av Bytex Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg