Flabba Skrevet 8. april 2011 Del Skrevet 8. april 2011 Noen som vet hvor mange grader det i sentrom (osl) for øyeblikket=? 13grader. Lenke til kommentar
Celestica Skrevet 8. april 2011 Del Skrevet 8. april 2011 http://hyperboleandahalf.blogspot.com/2010/11/dogs-dont-understand-basic-concepts.html Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 8. april 2011 Del Skrevet 8. april 2011 (endret) Oh good lord and the heaven above. Kom nettopp hjem fra tidenes teiteste skutertur. Skuteren gikk übersakte og bråkte mer enn et jagerfly. Det var heldigvis ingen sinte bilister som skjøt meg, så jeg lever enda. Angående roper til live facebook-statuser så bør dere sjekke ut twitter in real life på youtube. Endret 8. april 2011 av Wiciwato Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 8. april 2011 Del Skrevet 8. april 2011 (endret) Ikke lenge igjen, rose kan være litt desperat da Endret 8. april 2011 av Wizzlee Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 8. april 2011 Del Skrevet 8. april 2011 Sex med Moskva-Marit da hun var på sitt tykkeste, eller Jenny Skavland som har vært død i et døgn? Marit. Jukker heller på fett enn på lik. Lenke til kommentar
Coa Skrevet 8. april 2011 Del Skrevet 8. april 2011 Ikke lenge igjen, rose kan være litt desperat da Dere er jo fjorten år, du burde gi henne en flaske rusbrus eller pærecider. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 8. april 2011 Del Skrevet 8. april 2011 Ikke lenge igjen, rose kan være litt desperat da Dere er jo fjorten år, du burde gi henne en flaske rusbrus eller pærecider. Smirnoff ice yo. Hansern er på gli med det. Lenke til kommentar
Celestica Skrevet 8. april 2011 Del Skrevet 8. april 2011 Jeg får 'besøk' om 30min, men jeg vil SOVE.. Håper duden som kommer for å se på androitingen kjøper den... Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 8. april 2011 Del Skrevet 8. april 2011 You will be raped. Vet du ikke at du må holde deg unna fremmede mennesker, hvis ikke så er det nesten uunngåelig å bli voldtatt. Det har en lege sagt. Lenke til kommentar
Celestica Skrevet 8. april 2011 Del Skrevet 8. april 2011 (endret) You will be raped. Vet du ikke at du må holde deg unna fremmede mennesker, hvis ikke så er det nesten uunngåelig å bli voldtatt. Det har en lege sagt. Jeg skal prøve å ikke invitere personen inn, og jeg har latt Knut fikse noen av neglene mine sånn at om jeg bruker bittelitt kraft vil personen jeg klorer begynne å blø. og tadam, dna. Jeg har måttet vaske negene to ganger alerede da, for å fjerne mitt eget blod siden noe har bitt/stukket meg og det KLØR... Edit: og jeg ser så lite tiltrekkende ut som mulig. Siden jeg er syk vil det ikke bli noe problem for meg å nyse i ansiktet til duden dersom han prøver å voldta meg Og albuer i ribbein har jeg erfaring med at funker i det minste i noen sekunder Endret 8. april 2011 av Nochan Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 8. april 2011 Del Skrevet 8. april 2011 Ikke glem spark i balla. Ta på deg noen spise lakksko og du har insta-pain. Faen, som det blåser ute. Holdt jo på å blåse bort da jeg var ute for å hente posten. Lenke til kommentar
Celestica Skrevet 8. april 2011 Del Skrevet 8. april 2011 (endret) Jeg vil ikke få baller på skoene mine! Men skal passe på å ha en hammer i nærheten. Det blåser veldig her også, men siden det er fine varme farger ute og sol er det helt greit Endret 8. april 2011 av Nochan Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 8. april 2011 Del Skrevet 8. april 2011 Her er det fortsatt sne igjen å kverke. Oh well, er du vill og vakker, frøken? Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 8. april 2011 Del Skrevet 8. april 2011 Bekreftet gratistur med KLM til AMS i Juni. MOTHERFUCKIN' BOMB! Synd det bare er dagstur. Lenke til kommentar
Celestica Skrevet 8. april 2011 Del Skrevet 8. april 2011 Duden gikk nettopp nå Han så litt soss-spion aktig ut. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 8. april 2011 Del Skrevet 8. april 2011 Duden gikk nettopp nå Han så litt soss-spion aktig ut. Kjøpte han den? Lenke til kommentar
Celestica Skrevet 8. april 2011 Del Skrevet 8. april 2011 Duden gikk nettopp nå Han så litt soss-spion aktig ut. Kjøpte han den? Nei, laderen hadde selvsagt blitt ødelagt så jeg måtte be han om å komme tilbake når jeg hadde kjøpt ny sånn at han fikk prøvd den. Han spurte en million spørsmål, som jeg selvsagt ikke hadde svar på. Han sa også at man kunne få den for 1000kr i Stavanger, forstår ikke helt hvorfor han drar til en privatperson som selger den dyrere enn på butikken. Lenke til kommentar
Celestica Skrevet 8. april 2011 Del Skrevet 8. april 2011 Jeg er ikke noen mester på sosiale normer, så jeg spør her. Person1: *legge ut bilde av sitt kjæledyr* Person2: Den må jeg si var STYGG! Person1: Om du syns det kan du holde det for deg selv Person2: Du må tåle at andre har en annen smak enn deg Burde person1 godta det eller er person2 kinda slem? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 8. april 2011 Del Skrevet 8. april 2011 Jeg er ikke noen mester på sosiale normer, så jeg spør her. Person1: *legge ut bilde av sitt kjæledyr* Person2: Den må jeg si var STYGG! Person1: Om du syns det kan du holde det for deg selv Person2: Du må tåle at andre har en annen smak enn deg Burde person1 godta det eller er person2 kinda slem? Det er internet-normer at det å krangle om slikt kommer deg ingen vei.Spørs vel om du kjenner vedkommende godt eller ikke,hvis ikke så er det ikke så mye å bry seg om Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg