Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Sex med Moskva-Marit da hun var på sitt tykkeste, eller Jenny Skavland som har vært død i et døgn?

Waaait a minute. Rigor mortis inntreffer jo etter rundt 12 timer, og med tanke på at en kropp som har vært død i et døgn ikke er spesielt varm, tror jeg faktisk at jeg må velge Moskva Marit.

Lenke til kommentar

Sex med Moskva-Marit da hun var på sitt tykkeste, eller Jenny Skavland som har vært død i et døgn?

Waaait a minute. Rigor mortis inntreffer jo etter rundt 12 timer, og med tanke på at en kropp som har vært død i et døgn ikke er spesielt varm, tror jeg faktisk at jeg må velge Moskva Marit.

microwave.jpg

• Liker 3
Lenke til kommentar

microwave.jpg

Nå legger du til egenskaper! DET ER IKKE LOV.

Lenke til kommentar

Jeg har lyst til å kjøpe meg ropert. Så skal jeg la være å sette statusoppdateringer på facebook, twitter osv.

I stetdet skal jeg rope dem ut av vinduet.

Doit! så kjøper du en til naboen også, så kan dere "like" statusen til hverandre osv.

Lenke til kommentar

Jeg har lyst til å kjøpe meg ropert. Så skal jeg la være å sette statusoppdateringer på facebook, twitter osv.

I stetdet skal jeg rope dem ut av vinduet.

Doit! så kjøper du en til naboen også, så kan dere "like" statusen til hverandre osv.

Person A: GÅRSDAGENS FYLLA VAR LITT FOR HARD! NÅ KLØR DET SOM FAEN I BALLA!

Person B: JEG LIKER DET!

• Liker 2
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...