Slimda Skrevet 8. april 2011 Del Skrevet 8. april 2011 Daww, boring. Her forventet jeg en utbrodering om narkotikasalg, voldtekt av mindreårig og prostitusjon, ikke i nevnt rekkefølge. Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 8. april 2011 Del Skrevet 8. april 2011 Other MC's can't swing with us Cause we are the groove that's rocking non-stop We shake you off like electric shock Dagens dilemma: Ville du helst ligget med din mor eller far? Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 8. april 2011 Del Skrevet 8. april 2011 Daww, boring. Her forventet jeg en utbrodering om narkotikasalg, voldtekt av mindreårig og prostitusjon, ikke i nevnt rekkefølge. Ser tankegangen din. Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 8. april 2011 Del Skrevet 8. april 2011 Dagens dilemma: Ville du helst ligget med din mor eller far? Ved å si at dette er dagens dilemma, virker det som en situasjon du har havnet i i dag. Vennligst ikke utbrodér Lenke til kommentar
Randomizer Skrevet 8. april 2011 Del Skrevet 8. april 2011 Kan noen komme med et nytt dilemma? Dette virker litt forstyrrende. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 8. april 2011 Del Skrevet 8. april 2011 Sex med Moskva-Marit da hun var på sitt tykkeste, eller Jenny Skavland som har vært død i et døgn? Lenke til kommentar
Randomizer Skrevet 8. april 2011 Del Skrevet 8. april 2011 (endret) Skavland, lett. Endret 8. april 2011 av Randomizer Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 8. april 2011 Del Skrevet 8. april 2011 Moskva-Marit does not approve. 1 Lenke til kommentar
OlafG Skrevet 8. april 2011 Del Skrevet 8. april 2011 GOOOOOOOOOOOOOOD MORNING OSLO. WHAT A BEAUTIFUL DAY! Dagen vil bli brukt på jobb (må mase på noen Thailendere og Portugisere) samt å se på Karl Pilkington når jeg kommer hjem. Den engelske Bjarte! 1 Lenke til kommentar
Gal_ape Skrevet 8. april 2011 Del Skrevet 8. april 2011 Sex med Moskva-Marit da hun var på sitt tykkeste, eller Jenny Skavland som har vært død i et døgn? Waaait a minute. Rigor mortis inntreffer jo etter rundt 12 timer, og med tanke på at en kropp som har vært død i et døgn ikke er spesielt varm, tror jeg faktisk at jeg må velge Moskva Marit. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 8. april 2011 Del Skrevet 8. april 2011 Sex med Moskva-Marit da hun var på sitt tykkeste, eller Jenny Skavland som har vært død i et døgn? Waaait a minute. Rigor mortis inntreffer jo etter rundt 12 timer, og med tanke på at en kropp som har vært død i et døgn ikke er spesielt varm, tror jeg faktisk at jeg må velge Moskva Marit. 3 Lenke til kommentar
OlafG Skrevet 8. april 2011 Del Skrevet 8. april 2011 Sex med Moskva-Marit da hun var på sitt tykkeste, eller Jenny Skavland som har vært død i et døgn? Waaait a minute. Rigor mortis inntreffer jo etter rundt 12 timer, og med tanke på at en kropp som har vært død i et døgn ikke er spesielt varm, tror jeg faktisk at jeg må velge Moskva Marit. Nå legger du til egenskaper! DET ER IKKE LOV. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 8. april 2011 Del Skrevet 8. april 2011 Jeg har lyst til å kjøpe meg ropert. Så skal jeg la være å sette statusoppdateringer på facebook, twitter osv. I stetdet skal jeg rope dem ut av vinduet. 1 Lenke til kommentar
Petter Skrevet 8. april 2011 Del Skrevet 8. april 2011 Jeg har lyst til å kjøpe meg ropert. Så skal jeg la være å sette statusoppdateringer på facebook, twitter osv. I stetdet skal jeg rope dem ut av vinduet. Doit! så kjøper du en til naboen også, så kan dere "like" statusen til hverandre osv. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 8. april 2011 Del Skrevet 8. april 2011 GOOOOOOOOOOOOOOD MORNING OSLO. WHAT A BEAUTIFUL DAY! Dagen vil bli brukt på jobb (må mase på noen Thailendere og Portugisere) samt å se på Karl Pilkington når jeg kommer hjem. Den engelske Bjarte! Så sant, så sant. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 8. april 2011 Del Skrevet 8. april 2011 Jeg har lyst til å kjøpe meg ropert. Så skal jeg la være å sette statusoppdateringer på facebook, twitter osv. I stetdet skal jeg rope dem ut av vinduet. Doit! så kjøper du en til naboen også, så kan dere "like" statusen til hverandre osv. Person A: GÅRSDAGENS FYLLA VAR LITT FOR HARD! NÅ KLØR DET SOM FAEN I BALLA! Person B: JEG LIKER DET! 2 Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 8. april 2011 Del Skrevet 8. april 2011 Noen som vet hvor mange grader det i sentrom (osl) for øyeblikket=? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg