Pokey Skrevet 7. april 2011 Del Skrevet 7. april 2011 På et Apple-produkt?! Er du GAL? Det ville jo vært nærmest nyttig! 2 Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 7. april 2011 Del Skrevet 7. april 2011 Jeg har ikke betalt for den greia her Lenke til kommentar
b-real Skrevet 7. april 2011 Del Skrevet 7. april 2011 PPA. Suger å tørke klær på rom. Lukter jævlig nyvaskede klær og luftfuktigheten er bare awsome. Utepils? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 7. april 2011 Del Skrevet 7. april 2011 Utepils midt på natta? Det blir litt kaldt vel? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 7. april 2011 Del Skrevet 7. april 2011 Nekjda,forbereder meg på nattevakt i morgen så..tja...må ha noe å gjøre liksom. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 7. april 2011 Del Skrevet 7. april 2011 *awesome-youtubefilm* Do want! Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 7. april 2011 Del Skrevet 7. april 2011 Jeg har jobba nattevakt siden mandag. Etter inatt er det heelg..men da må jeg slite med å vrenge døgnet rundt så jeg kan jobbe dagskift 06:30-14 neste uke..bleeeh. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 7. april 2011 Del Skrevet 7. april 2011 *awesome-youtubefilm* Do want! Indeed. Ikke så fryktelig lenge igjen til 19. April. Får bare håpe de ignorere denne her: http://developer.valvesoftware.com/wiki/Valve_Time Lenke til kommentar
Celestica Skrevet 8. april 2011 Del Skrevet 8. april 2011 Så syk.. Jeg følet at jeg har klaget litt for lite over det i det siste, så jeg vet ikke om dere har fått det med dere, men jeg har hatt et ønske om å legge meg ut i regnet og dø en stund nå pga. feber. Men det er bare 4 uker til jeg har legetime Er det LOV å la noen vente så lenge? Ohwait, har venta flere mnd før.. Er det bare jeg som nekter å ta blodprøve med mindre de bruker sommerfuglnåla? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 8. april 2011 Del Skrevet 8. april 2011 Så syk.. Jeg følet at jeg har klaget litt for lite over det i det siste, så jeg vet ikke om dere har fått det med dere, men jeg har hatt et ønske om å legge meg ut i regnet og dø en stund nå pga. feber. Men det er bare 4 uker til jeg har legetime Er det LOV å la noen vente så lenge? Ohwait, har venta flere mnd før.. Er det bare jeg som nekter å ta blodprøve med mindre de bruker sommerfuglnåla? oppsøk legevakt og ikke fastlegen så slipper du den driten. Lenke til kommentar
Celestica Skrevet 8. april 2011 Del Skrevet 8. april 2011 Koster ikke legevakta penger? Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 8. april 2011 Del Skrevet 8. april 2011 God morgen, skole > jente Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 8. april 2011 Del Skrevet 8. april 2011 God morgen! Så det ikke var en så veldig god morgen for en på skolen her. Hun ble eskortert ut av en politibetjent Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 8. april 2011 Del Skrevet 8. april 2011 Natrich! Du kan ikke la være å fortelle resten av historien! Spytt ut! 1 Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 8. april 2011 Del Skrevet 8. april 2011 GOOOOOOOOOOOOOOD MORNING OSLO. WHAT A BEAUTIFUL DAY! Dagen vil bli brukt på jobb (må mase på noen Thailendere og Portugisere) samt å se på Karl Pilkington når jeg kommer hjem. Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 8. april 2011 Del Skrevet 8. april 2011 Natrich! Du kan ikke la være å fortelle resten av historien! Spytt ut! Er ikke helt sikker på caset men folka rundt ho nevnte noe om en bilkræsj eller no. Mulig ho er vitne/skyldig og ikke har møtt opp til avtalt tid. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg