Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har ikke vært på fest/byn/konsumert alkohol en fredag på lang lang tid, jeg greier det ikke. Er så sliten etter en "hard" uke på skole.

Men imorgen derimot, da er det hyttetur med klassen. Kjøpe inn noe Jäger og pils imorgen etter skolen, så er det straka vegen til Voss.

Jeg har ikke vært på fest på to år.

 

 

4char-forever-alone-guy-high-resolution.png

 

 

Neida, slik jeg liker det.

 

Fest for meg blir stort sett nedtur, jeg orker ikke drikke masse fordi jeg fordrar ikke å miste kontroll over meg selv, jeg blir irritert på slitsomme folk som henger over meg og skal prate serrriøst, musikken suger på utesteder, man står en halvtime i kø for en pils. Og hjemmefester sitter jeg og vokter klokka og tenker "når er det passe å dra hjem?".

Lenke til kommentar

Jäger er alltid en klassiker. Kan jeg få forelså herren Underberg? Er i samme gate som Jäger, bare noe sterkere.

 

Snakker vi om denne? Jeg er åpen for nye ting, så fremt det ikke smaker av Vikingfjord sin blåbærsprit.

 

 

Jeg har ikke vært på fest på to år.

 

 

4char-forever-alone-guy-high-resolution.png

 

 

Neida, slik jeg liker det.

 

Er ikke noe typisk festmenneske, har flere kompiser som er på byn hver helg, men da foretrekker jeg heller en kveld hjemme foran TVen med en god film.

 

DU ER IKKE GAMMEL NOK. Imma rat you out

 

Koman igjen. Cecilie kjøper også sterk alkohol, meld henne til onkel blå også.

Lenke til kommentar

Jäger er alltid en klassiker. Kan jeg få forelså herren Underberg? Er i samme gate som Jäger, bare noe sterkere.

 

Snakker vi om denne? Jeg er åpen for nye ting, så fremt det ikke smaker av Vikingfjord sin blåbærsprit.

 

Korrekt.

 

Smaker som en sterkere versjon av Jägermeister. Ikke alle som liker den riktignok. Relativt sterk.

Lenke til kommentar

Korrekt.

 

Smaker som en sterkere versjon av Jägermeister. Ikke alle som liker den riktignok. Relativt sterk.

 

Sterk alkohol går forsåvidt greit, så lenge det ikke er tequila. Det begynner med en tequila, og stopper i skråningen i masse spy.

Eneste problemet jeg kan støte på er at jeg ikke er 20, og jeg merker meg at de ansatte spør alle som er med om leg, så om jeg blir med 20-åringen inn på polet, og begge viser leg, da er det no-go.

Lenke til kommentar

Bare vent utafor da vel?

Hvis du absolutt må inn selv, så ikke gå inn og ut samtidig og kjøpt det du skal ha (og har lov å kjøpe)

 

I morgen blir det jobb, så en dag til med jobb, samtidig som jeg skal prøve å finne ut hva jeg liksom skal søke på av skoler, og gjøre noe matte :no:

Endret av multisync
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...