Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dere om det. Jeg elsker hele konseptet med å være på ravfylla i 2-3 uker og få gjort fantestreker og få nye venner og minner og alskens.

Få det ut av systemet og gå over i voksenlivets rekker. Jeg har ikke gjort noe særlig med streker eller pek eller "terrorhandlinger" siden russetiden, og ikke vært på fylla i 2-3 uker heller. :p

Lenke til kommentar

Noen som vet et sted i Oslo hvor det er uteservering av Weissbier? Eller blir jeg nødt til å kjøpe og sitte på verandaen?

Kjøp en og ta med til en uteservering :new_woot:

Relativt alkis å gjøre det, da sitter jeg heller på verandaen.

Må vel innom polet uansett.

Lenke til kommentar

Jeg og hun jeg skal flytte sammen med har funnet ca. verdens minste hybel hvor det kun er plass til en enkeltseng og ingen sofa, og sofaen som kan gjøres om til køyseng koster 20-30tusen sååå vi vil prøve å lage en selv, om det er mulig...

Hvor poster man en 'hvordan lage sofaseng-ish ting' tråd? :dontgetit:

Hvordan man vaske klær uten vaskemaskin trenger vi også svar på... :) Jeg gleder meg utrolig nok til å flytte ut!

Lenke til kommentar

Jeg har ikke vært på fest/byn/konsumert alkohol en fredag på lang lang tid, jeg greier det ikke. Er så sliten etter en "hard" uke på skole.

Men imorgen derimot, da er det hyttetur med klassen. Kjøpe inn noe Jäger og pils imorgen etter skolen, så er det straka vegen til Voss.

Lenke til kommentar

Kjøpe inn noe Jäger og pils imorgen etter skolen, så er det straka vegen til Voss.

Jäger er alltid en klassiker. Kan jeg få forelså herren Underberg? Er i samme gate som Jäger, bare noe sterkere.

WAS, willst du eine Läderhosen gakaufen?

Med fobehold om at tysken min er EKSTREMT rusten.

Litt kult, men veldig lite brukelig har vil jeg si :p

Läderhosen er det kuleste plagget sør for nordpolen. Det oser makt og styrke.

Lenke til kommentar

Jeg har ikke vært på fest/byn/konsumert alkohol en fredag på lang lang tid, jeg greier det ikke. Er så sliten etter en "hard" uke på skole.

Men imorgen derimot, da er det hyttetur med klassen. Kjøpe inn noe Jäger og pils imorgen etter skolen, så er det straka vegen til Voss.

Jeg har ikke vært på fest på to år.

4char-forever-alone-guy-high-resolution.png

Neida, slik jeg liker det.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg fikk meg en gammel wiskeykaraffel nå akkurat :cool:

Og et vintage samler-arkitekstsett som jeg ikke har peiling på hvordan ble brukt, min bestefar brukte den visst da han tegnet den ene båten han tegnet (og som ble laget).

Men ser ut som passer-aktige ting alle delene.

Lenke til kommentar

DU ER IKKE GAMMEL NOK. Imma rat you out

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...