dysfunctional Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 Jeg gir opp nynorsk. Natta folkens. Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 Gratulerer til alle som har fått øynene opp for Norges peneste skriftmål - Nynorsk! *Stolt skaper av den største pro-nynorskgruppa på Facebook, haha!* Lenke til kommentar
edge Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 Jeg gir opp nynorsk. Natta folkens. På vegne av bokmål-folket: takk! Natta Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 Jeg gir opp nynorsk. Natta folkens. På vegne av bokmål-folket: takk! Natta De fleste burde gitt opp nynorsk for lenge siden Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 Natta, Håks. Ikkje gi han opp!! Lenke til kommentar
edge Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 De fleste burde gitt opp nynorsk for lenge siden Agreed. Hva er poenget, når vi har et fullt funksjonelt språk fra før? Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 Gratulerer til alle som har fått øynene opp for Norges peneste skriftmål - Nynorsk! *Stolt skaper av den største pro-nynorskgruppa på Facebook, haha!* Yoshi, kva for ein skule går du på? Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 Gratulerer til alle som har fått øynene opp for Norges peneste skriftmål - Nynorsk! *Stolt skaper av den største pro-nynorskgruppa på Facebook, haha!* Yoshi, kva for ein skule går du på? Frister ikke å skrive det på forumet til offentlig skue, men hey, jeg har ikke navn på profilen lenger, så det er ikke søkbart for folk flest. ^^ Jeg går på Lambertseter vgs i Oslo. Hvordan det? Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 Gratulerer til alle som har fått øynene opp for Norges peneste skriftmål - Nynorsk! *Stolt skaper av den største pro-nynorskgruppa på Facebook, haha!* Yoshi, kva for ein skule går du på? Frister ikke å skrive det på forumet til offentlig skue, men hey, jeg har ikke navn på profilen lenger, så det er ikke søkbart for folk flest. ^^ Jeg går på Lambertseter vgs i Oslo. Hvordan det? Skjenner du Joachim aka Jokkulf? Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 Jeg har kjøpt ny tannbørste! men savner rosa-fargen :/ Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 Frister ikke å skrive det på forumet til offentlig skue, men hey, jeg har ikke navn på profilen lenger, så det er ikke søkbart for folk flest. ^^ Jeg går på Lambertseter vgs i Oslo. Hvordan det? Skjenner du Joachim aka Jokkulf? Nei, det gjør jeg ikke. Men det er godt mulig at jeg har sett ham på skolen, om han går der. Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 (endret) Frister ikke å skrive det på forumet til offentlig skue, men hey, jeg har ikke navn på profilen lenger, så det er ikke søkbart for folk flest. ^^ Jeg går på Lambertseter vgs i Oslo. Hvordan det? Skjenner du Joachim aka Jokkulf? Nei, det gjør jeg ikke. Men det er godt mulig at jeg har sett ham på skolen, om han går der. Han gjer det. Turbojugend er han med i og sånn. Men no legg eg meg. God natt! Og takk til b-real som forstår meg og nynorsk. Endret 24. februar 2008 av Underpants Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 Klokken er bare 9 her Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 Leggetid! Natta! Lenke til kommentar
Licht Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 (endret) Klokken er bare 9 her Men du befinner deg i kolonien. Og slutt å poste så fort. ._. Endret 24. februar 2008 av Zealuu Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 Poste fort? ikke jeg. Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 Noen som har hørt om sangen "Nasjonalen"? Jeg kunne tenkt meg en side der jeg kan få tak i tekst og/eller mp3... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg