Mchansern Skrevet 7. april 2011 Del Skrevet 7. april 2011 Spørs om jeg ikke utsetter klippingen til utlandet. Slipper å betale blodpris, samt slipper å høre på en gammel kjerring mase om leddgikta eller en kurder mase om fetterne sine. Lenke til kommentar
Coa Skrevet 7. april 2011 Del Skrevet 7. april 2011 Det er derfor man går til lærlinger for å klippe seg. 1. De er unge. 2. De er billig. 3. Resultatet er som regel halvgreit. Blir det for dårlig sier man det, da er det gratis. Lenke til kommentar
OlafG Skrevet 7. april 2011 Del Skrevet 7. april 2011 SAMME TENKTE JEG OM SØSTRA DI OGSÅ!!! 5 Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 7. april 2011 Del Skrevet 7. april 2011 SAMME TENKTE JEG OM SØSTRA DI OGSÅ!!! DET ER MIN HUMOR. DET KAN INGEN TA FRA MEG. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 7. april 2011 Del Skrevet 7. april 2011 Gelé gjør verden litt mer levbar. Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 7. april 2011 Del Skrevet 7. april 2011 Hvor er den post-statistikk siden? Altfor vanskelig å finne den i disse dager. Lenke til kommentar
Coa Skrevet 7. april 2011 Del Skrevet 7. april 2011 Dra på Tryvann i russetiden? Y/N? Heller mot at jeg ikke drar. Sparer 2000, og slipper å få fravær. Er russetiden noe særlig uansett? Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 7. april 2011 Del Skrevet 7. april 2011 Deilig og lufte sykkelen jeg bruke pc pengene på. Lenke til kommentar
TMB Skrevet 7. april 2011 Del Skrevet 7. april 2011 Dra på Tryvann i russetiden? Y/N? Heller mot at jeg ikke drar. Sparer 2000, og slipper å få fravær. Er russetiden noe særlig uansett? Man bør da ikke få fravær? 4 av de 5 dagene er i helger, man er hjemme på søndag. Og man kan jo ta studiedag 11. mai Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 7. april 2011 Del Skrevet 7. april 2011 http://www.youtube.com/watch?v=912jgDd1OVQ&feature=related 1:58 - 2:05 <3 Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 7. april 2011 Del Skrevet 7. april 2011 Sean Banan er den svetteste fyren ever. Lenke til kommentar
Gal_ape Skrevet 7. april 2011 Del Skrevet 7. april 2011 Man merker at håret begynner å bli for langt når man får vondt i hårfestet etter å gå med lue en hel dag! Gleeeeder meg til det er tid for klippings Det er jo plussgrader ute, hvorfor gå med lue? Er mest siden det fremdeles er litt kjølig i lufta kl 0630 på morgenen. Samt for å skjule bustene som absolutt ikke ville legge seg verken til den ene eller den andre siden i dag. Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 7. april 2011 Del Skrevet 7. april 2011 Sean Banan er den svetteste fyren ever. Han er jo svensk Lenke til kommentar
OlafG Skrevet 7. april 2011 Del Skrevet 7. april 2011 Dra på Tryvann i russetiden? Y/N? Heller mot at jeg ikke drar. Sparer 2000, og slipper å få fravær. Er russetiden noe særlig uansett? Det spørs jo litt, jeg synes ikke russetida var så jævlig spesielt egentlig, var på et par lokale treff pluss en kveld på Tryvann og synes det gikk altfor mye penger bare der. I tilegg ble jeg syk i tre uker etter å ha vært der så, det er jo en jævla saus av bakterier og faenskap. Du går rundt ute på kvelden, man blir gjerne våt i klærne (folk kaster jo rundt seg med øl). Konklusjon? Opp til deg, hvis du ikke har vært så interessert i russetida til nå så ville jeg brukt penga på noe annet, hvis du derimot har gledet det til å være russ siden du begynte på ungdomsskolen så for all del! Sean Banan er den svetteste fyren ever. Så svett at det blir gøy! Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 7. april 2011 Del Skrevet 7. april 2011 Sean Banan er den svetteste fyren ever. Han er jo svensk Nei, han er fra Kurdistan. Derfor den merkelige dialekten. Jeg har forresten spist på flere av restaurantene til han gærningen på bildet ditt. Lenke til kommentar
Gal_ape Skrevet 7. april 2011 Del Skrevet 7. april 2011 Er russetiden noe særlig uansett? Selv mener jeg den er hypa ganske mye opp, men det spørs vel hva som er normen der du kommer fra. Skal sant sies at jeg ikke var verdens mest sosiale person i den tiden - og det hadde nok noe å si på totalopplevelsen. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 7. april 2011 Del Skrevet 7. april 2011 http://open.spotify.com/track/04ZHwiQhGXc8qezKsjQWGT Inna tar så jævlig av. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 7. april 2011 Del Skrevet 7. april 2011 Dra på Tryvann i russetiden? Y/N? Heller mot at jeg ikke drar. Sparer 2000, og slipper å få fravær. Er russetiden noe særlig uansett? Dropp Tryvann, stikk til Kongeparken i stedet. Jeg skulka nasjonal skrivedag for å få det med meg i 2007 og skulle veldig gjerne ønske at jeg fikk være med i år også. Er en fantastisk line-up. Russetiden er uansett fantastisk. Så fantastisk at jeg hadde to. Så fantastisk at jeg kunne ønske jeg fikk flere, og så fantastisk at eks-russ gjenopplever den siste helgen i april hvert år rundt om i landet. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 7. april 2011 Del Skrevet 7. april 2011 Så jævlig stusselig lineup. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg