Mr. Lurk Skrevet 7. april 2011 Del Skrevet 7. april 2011 (endret) 419,- for en liten klipp, yey. Endret 7. april 2011 av Wizzlee Lenke til kommentar
Hanemann Skrevet 7. april 2011 Del Skrevet 7. april 2011 (endret) fail. Endret 7. april 2011 av Hanemann Lenke til kommentar
TMB Skrevet 7. april 2011 Del Skrevet 7. april 2011 (endret) Haha, hvor faen bor dere a? Her betaler vi 180,- for en herreklipp. Ikke at det er så billig da, akkurat. Endret 7. april 2011 av TMB Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 7. april 2011 Del Skrevet 7. april 2011 Haha, hvor faen bor dere a? Her betaler vi 180,- for en herreklipp. Ikke at det er så billig da, akkurat. Oslo, og er 14, mamma betaler rundt 1500-2000,- Jeg skal aldri bli voksen! Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 7. april 2011 Del Skrevet 7. april 2011 Kostnad for hårklipp: Nothing. Alt jeg trenger er klippemaskina og ett speil 1 Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 7. april 2011 Del Skrevet 7. april 2011 Haha, hvor faen bor dere a? Her betaler vi 180,- for en herreklipp. Ikke at det er så billig da, akkurat. Jo, det er billig. Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 7. april 2011 Del Skrevet 7. april 2011 Kostnad for hårklipp: Nothing. Alt jeg trenger er klippemaskina og ett speil Litt lang på håret jeg Lenke til kommentar
9090 Skrevet 7. april 2011 Del Skrevet 7. april 2011 Dyrere å være jente hos frisøren. Jeg betaler 600-700 for å stusse tuppene Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 7. april 2011 Del Skrevet 7. april 2011 Kostnad for hårklipp: Nothing. Alt jeg trenger er klippemaskina og ett speil Litt lang på håret jeg Ja og? Med maskina er lengde en saga blott Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 7. april 2011 Del Skrevet 7. april 2011 Oslo Vest, 600-750 for en vanlig herreklipp. Tok ikke så mye heller at det gjorde noe, brukte vel 20min. Fuckin' leechers. Lenke til kommentar
Coa Skrevet 7. april 2011 Del Skrevet 7. april 2011 Man merker at håret begynner å bli for langt når man får vondt i hårfestet etter å gå med lue en hel dag! Gleeeeder meg til det er tid for klippings Det er jo plussgrader ute, hvorfor gå med lue? Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 7. april 2011 Del Skrevet 7. april 2011 Man merker at håret begynner å bli for langt når man får vondt i hårfestet etter å gå med lue en hel dag! Gleeeeder meg til det er tid for klippings Det er jo plussgrader ute, hvorfor gå med lue? Fordi det er deilig. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 7. april 2011 Del Skrevet 7. april 2011 Det ser åndssvakt ut da. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 7. april 2011 Del Skrevet 7. april 2011 Oslo Vest, 600-750 for en vanlig herreklipp. Tok ikke så mye heller at det gjorde noe, brukte vel 20min. Fuckin' leechers. Serr? Selv pleier jeg alltid å dra til tyrkerne/kurderne nedi byen. Fin hårklipp for rundt hundrelappen, pluss en uforståelig historie med på kjøpet. Valuta for penga! Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 7. april 2011 Del Skrevet 7. april 2011 Oslo Vest, 600-750 for en vanlig herreklipp. Tok ikke så mye heller at det gjorde noe, brukte vel 20min. Fuckin' leechers. Serr? Selv pleier jeg alltid å dra til tyrkerne/kurderne nedi byen. Fin hårklipp for rundt hundrelappen, pluss en uforståelig historie med på kjøpet. Valuta for penga! Skal det neste gang. Er en drop-in dude i Brugata tror jeg som tar 200,- Det blir stas. Lenke til kommentar
Coa Skrevet 7. april 2011 Del Skrevet 7. april 2011 Det er jo plussgrader ute, hvorfor gå med lue? Fordi det er deilig. Det er mye som er deilig, men det betyr ikke nødvendigvis at det sømmer seg i full offentlighet. Lenke til kommentar
OlafG Skrevet 7. april 2011 Del Skrevet 7. april 2011 (endret) *dobbelpostolini* Endret 7. april 2011 av OlafG Lenke til kommentar
OlafG Skrevet 7. april 2011 Del Skrevet 7. april 2011 Det er jo plussgrader ute, hvorfor gå med lue? Fordi det er deilig. Det er mye som er deilig, men det betyr ikke nødvendigvis at det sømmer seg i full offentlighet. Det samme burde kjendisonanisten i Bergen tenkt også(var det ikke han ene i Vamp?). Heheheh. Time to get srs. Så denne linken på facebook med følgende kommentar: http://www.aftenposten.no/nyheter/iriks/article4086392.ece "Politiet drepte ungdommene ved å holde tilbake livsviktig informasjon. Det fremgår jo klart. . . ." Jeg har egentlig lovt meg selv at jeg ikke skal bruke energi på å være negativ eller bli irritert på uviktige ting, men jeg må si jeg synes det er utrolig at noen kan kommentere noe sånt. At Politiet drepte de?!?!? Hvorfor i helvete passet ikke foreldra på unga sine? Hvis Politiet hadde gått ut med usikker informasjon, og saken hadde fått samme utfall kan jeg banne på at Politiet hadde blitt kritisert for å gi villende info. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 7. april 2011 Del Skrevet 7. april 2011 *dobbelpostolini* Bjartolini Paulini. Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 7. april 2011 Del Skrevet 7. april 2011 Er en drop-in dude i Brugata tror jeg som tar 200,- Det blir stas. Sist jeg var hos frisøren så skulle jeg ha det helt kort. Kosta det nesten 400,-. Det tok 2 minutter eller noe sånt. Kjøpte meg hårtrimmer selv da gitt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg