OlafG Skrevet 7. april 2011 Del Skrevet 7. april 2011 tø[email protected] RR-referanse: Jobber du i Hotmail? Nice! Haha, det er min humor. Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 7. april 2011 Del Skrevet 7. april 2011 Bruker fortsatt hotmailen min fra syvendeklasse jeg Da er vi to Make that tre! Make that fo.. nevermind. Har aldri hatt hotmail jeg. Lenke til kommentar
OlafG Skrevet 7. april 2011 Del Skrevet 7. april 2011 Bruker gmail privat, men i jobbsammenheng kan jeg ikke se for meg noe bedre alternativ enn Lotus Notes. Gratulerer med jobb hos Gmail! Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 7. april 2011 Del Skrevet 7. april 2011 Bruker gmail privat, men i jobbsammenheng kan jeg ikke se for meg noe bedre alternativ enn Lotus Notes. Er det slik fortsatt i notes at man må flytte .id-fil om man skal bytte pc og faenskap? Husker jeg stussa over tungvintheta (Ja, det er et ord) i det Gratulerer med jobb hos Gmail! Min epost ender på @oppland.org Har også en annen en som ender på @ansatt.opplandvgs.no Ødela jeg humoren din litt nå? Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 7. april 2011 Del Skrevet 7. april 2011 Vi har lagt det opp så .id-fila ligger på brukernes private område og Notes henter den derfra. Det er er noen få(to, tror jeg?) ganger det har feilet og heller lagret nye data lokalt på laptopen og dermed gjort den egentlige .id-fila utdatert, men ingen kan påstå at Outlook aldri har hatt feil heller. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 7. april 2011 Del Skrevet 7. april 2011 tø[email protected] RR-referanse: Jobber du i Hotmail? Nice! Haha, det er min humor. Det kan ingen ta i fra deg! Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 7. april 2011 Del Skrevet 7. april 2011 Vi har lagt det opp så .id-fila ligger på brukernes private område og Notes henter den derfra. Det er er noen få(to, tror jeg?) ganger det har feilet og heller lagret nye data lokalt på laptopen og dermed gjort den egentlige .id-fila utdatert, men ingen kan påstå at Outlook aldri har hatt feil heller. Det er nok en brukbar løsning tror jeg. Jeg prøvde å få til noe lignende en slik løsning da jeg jobba der vi hadde notes, men da bestemte høyere makter at vi skulle over på exchange Exchange er veldig lettvint da det er en annen instans som styrer løsninga Lenke til kommentar
Celestica Skrevet 7. april 2011 Del Skrevet 7. april 2011 Jeg er veldig lite på facebook, men det er en sånn ting som er utrolig plagsom. En der folk svarer ja eller nei på spørsmål om meg, har jo en million sånne nå.. 'Syns du Nicole ****** er en god venn?' 'Nei' ... Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 7. april 2011 Del Skrevet 7. april 2011 Holy fuck. Jeg tror akkurat jeg så House. Ligna noe jævlig i hvertfall. Han dro tilogmed på beinet. Han hadde ikke stokk da, men han hadde en sammenslått paraply som kunne ligne på en stokk. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 7. april 2011 Del Skrevet 7. april 2011 Det kan ingen ta i fra deg! Du har fått meg til å bli skikkelig gira på reiseliv. Jeg har sett på noen studier som virker interessante, faktisk. Går siste året på VGS nå, og er ikke sikker hva jeg vil med fremtiden min. Hva var det du gjorde etter VGS, hva slags snitt hadde du etc? Sleng over en PM om du ikke er keen på å lange ut privatlivet ditt i DNFK. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 7. april 2011 Del Skrevet 7. april 2011 Kan sende pm senere i kveld en gang. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 7. april 2011 Del Skrevet 7. april 2011 Du har fått meg til å bli skikkelig gira på reiseliv. Jeg har sett på noen studier som virker interessante, faktisk. Går siste året på VGS nå, og er ikke sikker hva jeg vil med fremtiden min. Hva var det du gjorde etter VGS, hva slags snitt hadde du etc? Sleng over en PM om du ikke er keen på å lange ut privatlivet ditt i DNFK. Hansemann beskriver i detaljer om hans intime badestunder på kveldene, jeg tror han kan klare å si hva han studerte. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 7. april 2011 Del Skrevet 7. april 2011 Hva fæææn? Det har jeg vel ikke gjort? Kan ikke huske i hvertfall. Kan ha vært noe bedugget. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 7. april 2011 Del Skrevet 7. april 2011 Du svarte ikke på spørsmålet mitt. Føler meg oversett. Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 7. april 2011 Del Skrevet 7. april 2011 Du svarte ikke på spørsmålet mitt. Føler meg oversett. Gjorde han ikke? Kan sende pm senere i kveld en gang. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 7. april 2011 Del Skrevet 7. april 2011 Selvfølgelig. Så jo det, da. Lenke til kommentar
Celestica Skrevet 7. april 2011 Del Skrevet 7. april 2011 HEI. Jeg syns den sangen er utrolig fin selv om jeg ikke forstår noe av den Skjer? Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 7. april 2011 Del Skrevet 7. april 2011 Det er nok en brukbar løsning tror jeg. Jeg prøvde å få til noe lignende en slik løsning da jeg jobba der vi hadde notes, men da bestemte høyere makter at vi skulle over på exchange Exchange er veldig lettvint da det er en annen instans som styrer løsninga Ja, det fungerer veldig bra her, i hvert fall. Jeg er i hvert fall veldig fornøyd med å ha alt på en plass. Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 7. april 2011 Del Skrevet 7. april 2011 Selvfølgelig. Så jo det, da. Jeg skjønte jo egentlig at du så det. Du prøvde bare å lure oss, sant? Og jeg gikk rett i fella di. Lenke til kommentar
Gal_ape Skrevet 7. april 2011 Del Skrevet 7. april 2011 Man merker at håret begynner å bli for langt når man får vondt i hårfestet etter å gå med lue en hel dag! Gleeeeder meg til det er tid for klippings Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg