Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bruker gmail privat, men i jobbsammenheng kan jeg ikke se for meg noe bedre alternativ enn Lotus Notes.

 

Er det slik fortsatt i notes at man må flytte .id-fil om man skal bytte pc og faenskap? Husker jeg stussa over tungvintheta (Ja, det er et ord) i det

 

Gratulerer med jobb hos Gmail!

Min epost ender på @oppland.org :) Har også en annen en som ender på @ansatt.opplandvgs.no

 

Ødela jeg humoren din litt nå? :p

Lenke til kommentar

Vi har lagt det opp så .id-fila ligger på brukernes private område og Notes henter den derfra. Det er er noen få(to, tror jeg?) ganger det har feilet og heller lagret nye data lokalt på laptopen og dermed gjort den egentlige .id-fila utdatert, men ingen kan påstå at Outlook aldri har hatt feil heller. :p

Lenke til kommentar

Vi har lagt det opp så .id-fila ligger på brukernes private område og Notes henter den derfra. Det er er noen få(to, tror jeg?) ganger det har feilet og heller lagret nye data lokalt på laptopen og dermed gjort den egentlige .id-fila utdatert, men ingen kan påstå at Outlook aldri har hatt feil heller. :p

 

Det er nok en brukbar løsning tror jeg. Jeg prøvde å få til noe lignende en slik løsning da jeg jobba der vi hadde notes, men da bestemte høyere makter at vi skulle over på exchange :) Exchange er veldig lettvint da det er en annen instans som styrer løsninga :p

Lenke til kommentar

Det kan ingen ta i fra deg!

Du har fått meg til å bli skikkelig gira på reiseliv. Jeg har sett på noen studier som virker interessante, faktisk. Går siste året på VGS nå, og er ikke sikker hva jeg vil med fremtiden min. Hva var det du gjorde etter VGS, hva slags snitt hadde du etc? Sleng over en PM om du ikke er keen på å lange ut privatlivet ditt i DNFK. :p

Lenke til kommentar

 

Du har fått meg til å bli skikkelig gira på reiseliv. Jeg har sett på noen studier som virker interessante, faktisk. Går siste året på VGS nå, og er ikke sikker hva jeg vil med fremtiden min. Hva var det du gjorde etter VGS, hva slags snitt hadde du etc? Sleng over en PM om du ikke er keen på å lange ut privatlivet ditt i DNFK. :p

Hansemann beskriver i detaljer om hans intime badestunder på kveldene, jeg tror han kan klare å si hva han studerte. :)

Lenke til kommentar

Det er nok en brukbar løsning tror jeg. Jeg prøvde å få til noe lignende en slik løsning da jeg jobba der vi hadde notes, men da bestemte høyere makter at vi skulle over på exchange :) Exchange er veldig lettvint da det er en annen instans som styrer løsninga :p

Ja, det fungerer veldig bra her, i hvert fall. Jeg er i hvert fall veldig fornøyd med å ha alt på en plass. :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...