Celestica Skrevet 6. april 2011 Del Skrevet 6. april 2011 Hurraaaa, forumet lever! Ser du Lars, avliving er ikke nødvending. Jeg skulle dele noe med dere med jeg glemte det bare fordi jeg ikke kom meg hit, så da får dere vite noe kjedelig. Knut-Datasmurf stjal 1kr fra meg. Nå går han rundt med den i munnen og er SÅ stolt. Skjer det noe her eller burde jeg heller se frustrerte fluer? Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 7. april 2011 Del Skrevet 7. april 2011 (endret) Hurraaaa, forumet lever! Ser du Lars, avliving er ikke nødvending. Jeg skulle dele noe med dere med jeg glemte det bare fordi jeg ikke kom meg hit, så da får dere vite noe kjedelig. Knut-Datasmurf stjal 1kr fra meg. Nå går han rundt med den i munnen og er SÅ stolt. Skjer det noe her eller burde jeg heller se frustrerte kastrerte fluer? Endret 7. april 2011 av Mr. A Lenke til kommentar
Lumpness Skrevet 7. april 2011 Del Skrevet 7. april 2011 Ble forumet angrepet i natt eller ? Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 7. april 2011 Del Skrevet 7. april 2011 bandnavn folkens? De kule. Ble forumet angrepet i natt eller ? Ja, av Anonymous. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 7. april 2011 Del Skrevet 7. april 2011 (endret) Ble forumet angrepet i natt eller ? Nope, var her i hele natt på jobb, jeg. Har vært tregt i dagesvis. Og det er fordi forumserveren er en sånn og den står i Drammen. Endret 7. april 2011 av Bytex Lenke til kommentar
Gal_ape Skrevet 7. april 2011 Del Skrevet 7. april 2011 God morgen Snap, trodde aldri jeg kunne klare å stå opp kl 0600 på en torsdag for å ta meg en halvtimes spasertur før frokost, men hey, det klarte man! Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 7. april 2011 Del Skrevet 7. april 2011 Det er som e-post bare dårligere. MS Outlook er jo så fantastisk at jeg ejakulerer fem ganger hver gang jeg åpner programmet. 1 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 7. april 2011 Del Skrevet 7. april 2011 Microsoft Office Outlook 2010 Professional, er et godt program. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 7. april 2011 Del Skrevet 7. april 2011 MS Outlook er jo evig love da. Jeg foretrekker versjonen fra '97. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 7. april 2011 Del Skrevet 7. april 2011 (endret) Alle vet at Outlook er best. Alle som sier noe annet er enten innavlet gjennom flere generasjoner, eller ikke gamle nok til å innse det. Endret 7. april 2011 av Mchansern 1 Lenke til kommentar
b-real Skrevet 7. april 2011 Del Skrevet 7. april 2011 Spencer Tjøstheim! Thunderbird all zhe way! Indeed. Bading i dag. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 7. april 2011 Del Skrevet 7. april 2011 BADE I NORGE? Slått deg eller noe? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 7. april 2011 Del Skrevet 7. april 2011 Slår meg hver dag jeg står opp. Nei er nok innendørsbading heldigvis. "Bading skal være en nytelse ikke tortur" for å sitere gamlingen. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 7. april 2011 Del Skrevet 7. april 2011 BADE I NORGE? Slått deg eller noe? Ja Petter, han har slått seg Lenke til kommentar
Petter Skrevet 7. april 2011 Del Skrevet 7. april 2011 Da er det greit, men bade ute i Norge er en sport jeg ikke bedriver. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg