Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nå, har det skjedd noe spesielt med noen? her har det egentlig ikke skjedd noe annet enn at jeg venter på posten :(

Da er vi to min venn, da er vi to!

Noe spesielt du venter på? som du har lyst til å dele?

Tja, jeg venter i spenning på et lite negerbarn som jeg kjøpte forrige gang jeg var i Malawi. Sendt med rekommandert post så det bør komme relativt kjapt. I tillegg så driver jeg å dyrker miltbrannbakterier i kjelleren, så jeg venter på neste forsyning med supplies fra utlandet.

Litt mer seriøst så venter jeg Sons of Anarchy og Community på dvd.

Lenke til kommentar

Tja, jeg venter i spenning på et lite negerbarn som jeg kjøpte forrige gang jeg var i Malawi. Sendt med rekommandert post så det bør komme relativt kjapt.

La det ligge to dager i cognac før du honningglaserer og griller på stang. Tar litt tid, men er verd det.
Lenke til kommentar

Jeg skal klippe meg imorgen, bli aldri fornøyd før noen uker etterpå ..

Forrige gang jeg klippet meg hos en lokal frisør her kom det på 750,-

Neste gang blir hos en innvandrer på Grønland. Jeg har èn sveis på repertoaret uansett.

Jeg er glad for at jeg ikke betaler. :D

Lenke til kommentar

Jeg betaler selv nå ja... og jeg må innrømme at jeg vegrer meg litt for å klippe meg, men tør ikke å gå til jallafrisør heller etter barndomserfaringer.

Blir 450kr der jeg har gått de siste gangene, veldig praktisk sted, kun herrefrisør og kun dropin, ingen timebestilling.

Da kan jeg bare komme når jeg har tid, de som har timebestilling har aldri ledige timer hvis jeg ringer samme dagen, og jeg kan ikke planlegge sånt mer enn en dag i forveien :p

Lenke til kommentar

jeg er ikke så avansert på håret. Trenger bare ta litt. En Iraker,Tyrker,Nordmann,Danske whatever greier dette, og jeg gidder ikke betale 750,- kroner som sist gang for at jeg skal sitte i en trendy, pretensiøs salong på en av Oslos beste adresser, da tar jeg heller trikken 3 stopp ekstra og sparer litt cashmoney.

Lenke til kommentar

Noe med experience eller experiment eller sound i.

Uansett. Nettet har vært helt fucka i kveld. Både hos oss og naboene.

Fatter ikke hva det er.

Prøvde å se en episode av Dansken & Fingern på Viasat 4 sin nett-TV og i løpet av én episode, måtte jeg reloade siden pga. tilkoblingsfeil 3 ganger, og den stoppet opp for å bufre 12 ganger i løpet av episoden.

De siste 10 minuttene måtte bufres 6 ganger.

Det hjalp ikke om jeg trykte pause i et håp om at den skulle bufre seg opp i løpet av 10 minutter. Neida.

Brukte 2,5 timer på å se en 42 minutt lang episode. :|

Lenke til kommentar

Fatter ikke hva det er.

Prøvde å se en episode av Dansken & Fingern på Viasat 4 sin nett-TV og i løpet av én episode, måtte jeg reloade siden pga. tilkoblingsfeil 3 ganger, og den stoppet opp for å bufre 12 ganger i løpet av episoden.

Det hjalp ikke om jeg trykte pause i et håp om at den skulle bufre seg opp i løpet av 10 minutter. Neida.

Lenke til kommentar

Fatter ikke hva det er.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...