Niqābninja Skrevet 6. april 2011 Del Skrevet 6. april 2011 Nei, for alle de som ligger ute er jo fucked up. Lenke til kommentar
Celestica Skrevet 6. april 2011 Del Skrevet 6. april 2011 Android-ting Bilete av iPad. *insert facepalm here* ..... ups Kanskje det er en ipad da.. Det er nok ingen iPad. En jeg jobber med har en slik, men jeg husker ikke hva den heter. Den ser skremmende mye ut som en iPad, men kjører Android og er tykkere enn iPad. Forresten. Jeg liker navnet ditt. Det er et veldig flott navn Hurra, en person som vet hva jeg snakker om! :!: Jeg aner ikke hva den koster ny heller, men er 1200 grei brukttoganger og harethakk pris? Takker (til deg og, Hans) Lenke til kommentar
KristineS Skrevet 6. april 2011 Del Skrevet 6. april 2011 (endret) Haha... Jeg ler. De små pingvinene i Happy Feet var bare råkule Endret 6. april 2011 av Cinque Lenke til kommentar
Celestica Skrevet 6. april 2011 Del Skrevet 6. april 2011 Hvor burde man se etter flasker man kan pante? Jeg er litt desperat etter penger... Andre forslag jeg har fått er å selge naboen sin postkasse, som også var en god ide bortsett fra at naboen her virker ganske koselige Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 6. april 2011 Del Skrevet 6. april 2011 Hvor burde man se etter flasker man kan pante? Jeg er litt desperat etter penger... Andre forslag jeg har fått er å selge naboen sin postkasse, som også var en god ide bortsett fra at naboen her virker ganske koselige Gå dør til dør å spør om flasker. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 6. april 2011 Del Skrevet 6. april 2011 Du kan slåss med uteliggere om å ransake søplebøtter..de er veldig territoriale så de kommer sikkert springende hvis noen andre roter i "deres" søppelbøtter. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 6. april 2011 Del Skrevet 6. april 2011 Hvor burde man se etter flasker man kan pante? Jeg er litt desperat etter penger... Andre forslag jeg har fått er å selge naboen sin postkasse, som også var en god ide bortsett fra at naboen her virker ganske koselige Pengetriks: Gå på Kiwi. Kjøp bananer for 20 kroner. Gå hjem. Snu i døra. Gå tilbake til Kiwi. Si de var for brune/grønne/myke/bøyde eller ikke oppgi noen grunn og krev penger tilbake. De har nemlig som vedtatt politikk å gi dobbel pris tilbake på frukt og grønt hvis kunden ikke er fornøyd uten noen spørsmål. Har du 4 Kiwier innen passende omkrets blir 20 kroner fort 320. 1 Lenke til kommentar
Celestica Skrevet 6. april 2011 Del Skrevet 6. april 2011 (endret) Å se en 15år gammel ninja-ish jente sloss med en uteligger regnes vell som underholdning? Man kan sikkert tjene litt penger på det.. Jeg tror folk blir mer territoriale om jeg går inn i huset og ser etter flasker... DU ER GENAIL LARS <3 Men jeg burde kjøpe noe dyrere enn bananer... Hva er den dyreste frukten? Dragefrukt? Endret 6. april 2011 av Nochan Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 6. april 2011 Del Skrevet 6. april 2011 Hvis du virkelig vil gjøre det enkelt, kan du bare rappe pengekoppen til en uteligger som sitter og halvsover. Han klarer neppe å reise seg opp engang for å følge etter deg. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 6. april 2011 Del Skrevet 6. april 2011 Woo! Jeg har fått svar fra et av intervjuobjektene mine! Dette må feires! *sette på Scooter* Lenke til kommentar
Celestica Skrevet 6. april 2011 Del Skrevet 6. april 2011 Høres jo praktisk ut, men stakkar uteliggeren... Jeg vet jo ikke om den er uteligger fordi den er en idiot eller fordi den ikke ville gjøre annet enn å sove Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 6. april 2011 Del Skrevet 6. april 2011 Hvis det er en utenlandsk uteligger av typen øst-Europeer kan du gjøre det. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 6. april 2011 Del Skrevet 6. april 2011 Hvordan ser jeg det..? Du ser det på de, hvis ikke så kan du spørre følgende: "Hello sir, are you from Romania, Ukraine, Bulgaria or any other banditstate?" Hvis han svarer ja, er han sannsynligvis subsidiert av mafian og du kan trygt stjele. Lenke til kommentar
Celestica Skrevet 6. april 2011 Del Skrevet 6. april 2011 (endret) Ååja, de som spiller trekkspill ja! Men jeg tviler veldig på at det er mer enn 5kr der Endret 6. april 2011 av Nochan Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 6. april 2011 Del Skrevet 6. april 2011 (endret) Men det er ikke øst-europeerne som er forsvarsløse og ikke gidder å følge etter deg, da. De er ikke her for å tigge penger til dop, som norske uteliggere gjør. De er bare her for å tjene fett med penger for ingenting, og siden Norge er ett av få EU-land tigging ikke er forbudt.. Og de er organiserte i bander som gjerne bor sammen i en ettromsleilighet. Tror det er skumlere å rappe fra en slik enn en sliten narkis på hjørnet ved 7-11. Endret 6. april 2011 av Bytex Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 6. april 2011 Del Skrevet 6. april 2011 Samme tenker jeg, Bytex. Har ofte sett rumenske tiggere som sitter med en kopp foran seg og ber om "change, please". Har så lyst til å bare ta rennafart og sparke den koppen til helvete. Men jeg vet jo aldri om det står 4-5 kraftige karer 20 meter unna og passer på den enbente kjerringa med koppen. 1 Lenke til kommentar
Celestica Skrevet 6. april 2011 Del Skrevet 6. april 2011 Kanskje jeg kan låne en nabounge, ta på meg ungen noen skitne klær, sette meg på et hjørne med en kopp med ungen på fange og tigge? Og når jeg leverer ungen så har jeg plutselig tjent 50kr for barnepass. :!: Ungen hadde sikkert kjeda seg rimelig fort da, og noen hadde sikkert ringt barnevernet Vi har et turområde noen meter borte, mange mennesker som går rundt vannet der hver dag... Må man ha tillatelse for å stå og selge kakao? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 6. april 2011 Del Skrevet 6. april 2011 I dette regelhysteriet så ville det forundret meg om man ikke trenger tillatelse til det. Men hvis ikke du melder fra til Mattilsynet så tviler jeg på at noen reagerer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg