Puke Nukem Skrevet 6. april 2011 Del Skrevet 6. april 2011 Jeg må øve litt på annonse-skriving skillsene mine, jeg vet.. "Android-ting"? 1 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 6. april 2011 Del Skrevet 6. april 2011 Hva skjedde med vår alles forumpedo Nstin? Han som kjørte rundt i van... Sist aktiv: 4. mar 2011, 01:10 Som du sikkert så selv for 25 minutter siden, så er han fortsatt en aktiv leser, men ikke poster. Han ble sikkert skremt bort av det blodbadet han skapte. Lenke til kommentar
Celestica Skrevet 6. april 2011 Del Skrevet 6. april 2011 Jeg må øve litt på annonse-skriving skillsene mine, jeg vet.. "Android-ting"? Jeg fikk bare beskjed om det som står i annonsen, siden personen som vil selge den er mer håpløs enn meg på pc.. Jeg aner ikke hva den egentlig heter Lenke til kommentar
multisync Skrevet 6. april 2011 Del Skrevet 6. april 2011 (endret) "Og den har kamera eller noe." Den annonsen var kun hakket bedre enn de som insisterer på å skrive hele annonsen med capslock. Endret 6. april 2011 av multisync Lenke til kommentar
Celestica Skrevet 6. april 2011 Del Skrevet 6. april 2011 Jaa, det er en sånn liten runding på den. Lenke til kommentar
Celestica Skrevet 6. april 2011 Del Skrevet 6. april 2011 Aaaanyway, nå kan vi snakke om noe annet. Jeg skal se hvor lang tid det tar meg å tjene 30tusen Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 6. april 2011 Del Skrevet 6. april 2011 Android-ting Bilete av iPad. *insert facepalm here* 2 Lenke til kommentar
Celestica Skrevet 6. april 2011 Del Skrevet 6. april 2011 Android-ting Bilete av iPad. *insert facepalm here* ..... ups Kanskje det er en ipad da.. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 6. april 2011 Del Skrevet 6. april 2011 Kan noen komme hit med en DVD til meg? Mer spesifikt Win7 Pro 64-bit. Evt. bare ei .iso-fil som ikke er korrupt. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 6. april 2011 Del Skrevet 6. april 2011 Fyfaen jeg må roe meg ass. Pengene brenner i lomma med engang det kommer et tilbud fra et flyselskap. Havner vel på luksusfellen hehehe. Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 6. april 2011 Del Skrevet 6. april 2011 Android-ting Bilete av iPad. *insert facepalm here* ..... ups Kanskje det er en ipad da.. Det er nok ingen iPad. En jeg jobber med har en slik, men jeg husker ikke hva den heter. Den ser skremmende mye ut som en iPad, men kjører Android og er tykkere enn iPad. Forresten. Jeg liker navnet ditt. Det er et veldig flott navn Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 6. april 2011 Del Skrevet 6. april 2011 Forresten. Jeg liker navnet ditt. Det er et veldig flott navn Enighet! Nicole er globalt og meget pent. En av de finere jentenavnene der ute. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 6. april 2011 Del Skrevet 6. april 2011 Kan noen komme hit med en DVD til meg? Mer spesifikt Win7 Pro 64-bit. Evt. bare ei .iso-fil som ikke er korrupt. Sorry, jeg har bare enterprise-versjonen liggende. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 6. april 2011 Del Skrevet 6. april 2011 Nei, for da fucker du opp aktiveringa på min Windows 7 64-bit. Jeg er nemlig så snill at jeg har kjøpt Win7. Mest for å slippe å være vettskremt for at enkelte Windows Updates "ødelegger" systemet med å deaktivere lisensen. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 6. april 2011 Del Skrevet 6. april 2011 Hva skjedde med vår alles forumpedo Nstin? Han som kjørte rundt i van... http://www.dagbladet.no/2011/04/06/nyheter/innenriks/overgrep/16096544/ Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 6. april 2011 Del Skrevet 6. april 2011 Fatter ikke at dere holder denne pedo-sjukingen som noe "kul fyr"..å skryte av å hatt seg med 13-åringer når man er 20 er patetisk, ikke kult. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 6. april 2011 Del Skrevet 6. april 2011 Nei, for da fucker du opp aktiveringa på min Windows 7 64-bit. Jeg er nemlig så snill at jeg har kjøpt Win7. Mest for å slippe å være vettskremt for at enkelte Windows Updates "ødelegger" systemet med å deaktivere lisensen. Eh. Aktiveringa gjør da ingenting med plata. Og jeg trenger ikke key, jeg trenger bare installasjonsmediet. Fordi min .iso-fil er fucked. Og ja, den er lovlig nedlastet. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 6. april 2011 Del Skrevet 6. april 2011 Fatter ikke at dere holder denne pedo-sjukingen som noe "kul fyr"..å skryte av å hatt seg med 13-åringer når man er 20 er patetisk, ikke kult. Når sa jeg at han var kul? Jeg spurte hvor det ble av han. Han var et sært tilskudd til forumet, som skapte mye liv og røre. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 6. april 2011 Del Skrevet 6. april 2011 Men..da er det vel bare å laste ned en ny iso-fil fra TPB ellernoe og bruke din egen lisensnøkkel? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg