Mikkel™ Skrevet 6. april 2011 Del Skrevet 6. april 2011 type fylle badekaret med den? Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 6. april 2011 Del Skrevet 6. april 2011 Kanskje dette er litt i overkant, men mengden kullsyre i ananasbrusen vil nok kile godt rundt ballene. 1 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 6. april 2011 Del Skrevet 6. april 2011 Jeg liker ananasbrus og Oskar Sylte selv, men jeg er skeptisk til å bade i det. Lenke til kommentar
KristineS Skrevet 6. april 2011 Del Skrevet 6. april 2011 Pærebrusen er jo minst like god den og om vi først skal diskutere Oskal Sylte Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 6. april 2011 Del Skrevet 6. april 2011 Eneste brus jeg har smakt fra Oskar Sylte er Ananasbrusen og Solo Lenke til kommentar
Celestica Skrevet 6. april 2011 Del Skrevet 6. april 2011 Jeg har en chinchilla på besøk Om jeg skulle bade i noe annet enn vann, ville jeg badet i cola zero eller enhjørningblod (og de tok selvsagt bare bittelitt blod fra hver enhjørning, sånn at ingen døde) :!: Tenk så tøft det ville vært med en badebombe i det... Lenke til kommentar
OlafG Skrevet 6. april 2011 Del Skrevet 6. april 2011 Eneste brus jeg har smakt fra Oskar Sylte er Ananasbrusen og Solo Men så er det Ringnes som lager Solo, da. Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 6. april 2011 Del Skrevet 6. april 2011 Eneste brus jeg har smakt fra Oskar Sylte er Ananasbrusen og Solo Men så er det Ringnes som lager Solo, da. Men så er det Oskar Sylte som var en av gründerene som sto bak solo, og Solo ble distribuert i norge som "Oskar Syltes Solo" når det først ble laget. Det at det er Ringnes som har tatt over eieskapet av Solo, betyr ikke at det ikke er en Oskar Sylte brus Lenke til kommentar
KristineS Skrevet 6. april 2011 Del Skrevet 6. april 2011 Nesten så man blir stressa når man kommer hjem til tom leilighet etter skolen og finner ut at nøkkelen ligger igjen på feil side av døra. Da er det kjekt at husverten er hjemme og med ekstra nøkkel tilgjengelig Lenke til kommentar
Celestica Skrevet 6. april 2011 Del Skrevet 6. april 2011 Jeg må virkelig legge ut ting på finn oftere, noen var interesert i mitt edle element og var villig til å betale 16000kr for at jeg skal sende det til hennes folk i Nigeria. Jeg vil da tro at det er trygt å sende mitt edle element, til et folk i Nigeria... Med 'edle element' antar jeg at personen mener det jeg la ut på finn... Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 6. april 2011 Del Skrevet 6. april 2011 Nøyaktig hva la du ut på finn, frøken? Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 6. april 2011 Del Skrevet 6. april 2011 Hva skjedde med vår alles forumpedo Nstin? Han som kjørte rundt i van... Lenke til kommentar
Celestica Skrevet 6. april 2011 Del Skrevet 6. april 2011 Nøyaktig hva la du ut på finn, frøken? Jeg er litt usikker, men du kan jo sjekke annonsen selv: http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs/annonse?finnkode=27805806 Jeg må øve litt på annonse-skriving skillsene mine, jeg vet.. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 6. april 2011 Del Skrevet 6. april 2011 Han ble sikkert arrestert for sex med 13-åringer. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 6. april 2011 Del Skrevet 6. april 2011 Han ble sikkert arrestert for sex med 13-åringer. Mon tro om det ikke er han som er Trond Birkedal. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg