Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Åh? Du har sjekka ut andre sjangere og? Selv har jeg gløttet innom flere av de "store" sjangrene uten å finne noe som passer meg. Go Electronica!

Elektronika og trance er de sjangrene jeg ikke orker. Bortsett fra det er jeg altetende. Spillelisten min har alt fra black metal til syngedamer og oldschool rap. Variety is king osv.

Lenke til kommentar
Elektronika og trance er de sjangrene jeg ikke orker. Bortsett fra det er jeg altetende. Spillelisten min har alt fra black metal til syngedamer og oldschool rap. Variety is king osv.

Du er rar :whistle:

Getting jiggy with it :wee:

"dyh-dyh dyh dyh-dyh dyh-dyh, dyh-dyh dyh dyh-dyh dyh-dyh"

Viss du skjøner.

Jai ike kjøne. Kva du meine?

Lenke til kommentar
"dyh-dyh dyh dyh-dyh dyh-dyh, dyh-dyh dyh dyh-dyh dyh-dyh"

Viss du skjøner.

Jai ike kjøne. Kva du meine?

Eg song han nettopp i skriftform. :D

Underpants: Hvorfor begynne "offentlig"? Skal jeg begynne å skrive på tysk fordi jeg vil lære tysk? Det er ikke logisk. -.-

Nei, for det er ikkje lov å skrive tysk på forumet. Og eg skriv nesten ikkje noe anna enn her, så dette er ein ypperlig måte å lære på. Folk som rettar meg pluss at eg skriv mange gonger om dagen.

Endret av Underpants
Lenke til kommentar
Underpants: Hvorfor begynne "offentlig"? Skal jeg begynne å skrive på tysk fordi jeg vil lære tysk? Det er ikke logisk. -.-

Fordi dette ikke er et tysk språkelig forum? Når du vil lære engelsk, drar du ikke da til engelskspråkelige nettsider og skriver med de? DET ER LOGISK, bare du som ikke takler at han skriver nynorsk og er kanskje ikke så flink til det, men han prøver jo ffs.

Lenke til kommentar
Eg føler at eg må leggje meg. Skal eg?

U2 er undervurdert. Her eg bor i kvart fall.

Legg deg om du føler for det :)

Det som er med U2, tror jeg, er at folk er redde for å like det, fordi det ikke er "kult" nok. Ah well, drit og dra. U2 er elzk, ferdig med det.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...