Nie Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 Det er jo logisk som berre det. Kvifor skal eg skrive noko eg føler eg ikkje kan oppnå noko med? Fordi du blir forstått og kan opptre mye mer saklig uten gramatiske feil enn med. Derfor. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 Eg liker den NBA-songen eller noko. Never heard of Lenke til kommentar
Licht Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 Åh? Du har sjekka ut andre sjangere og? Selv har jeg gløttet innom flere av de "store" sjangrene uten å finne noe som passer meg. Go Electronica! Elektronika og trance er de sjangrene jeg ikke orker. Bortsett fra det er jeg altetende. Spillelisten min har alt fra black metal til syngedamer og oldschool rap. Variety is king osv. Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 Det er jo logisk som berre det. Kvifor skal eg skrive noko eg føler eg ikkje kan oppnå noko med? Fordi du blir forstått og kan opptre mye mer saklig uten gramatiske feil enn med. Derfor. Men det er det som er målet mitt! Skal eg liksom berre slutte å skrive nynorsk? Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 Eg liker den NBA-songen eller noko. Never heard of "dyh-dyh dyh dyh-dyh dyh-dyh, dyh-dyh dyh dyh-dyh dyh-dyh" Viss du skjøner. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 Men det er det som er målet mitt! Skal eg liksom berre slutte å skrive nynorsk? Ja du må det fordi ellers kommer ikke Nie til å klare å leve lengre Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 Lenge siden jeg tok turen inn her gitt. Hva drives det med fortiden? Lenke til kommentar
chokke Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 Elektronika og trance er de sjangrene jeg ikke orker. Bortsett fra det er jeg altetende. Spillelisten min har alt fra black metal til syngedamer og oldschool rap. Variety is king osv. Du er rar Getting jiggy with it "dyh-dyh dyh dyh-dyh dyh-dyh, dyh-dyh dyh dyh-dyh dyh-dyh"Viss du skjøner. Jai ike kjøne. Kva du meine? Lenke til kommentar
Nie Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 Underpants: Hvorfor begynne "offentlig"? Skal jeg begynne å skrive på tysk fordi jeg vil lære tysk? Det er ikke logisk. -.- Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 (endret) "dyh-dyh dyh dyh-dyh dyh-dyh, dyh-dyh dyh dyh-dyh dyh-dyh"Viss du skjøner. Jai ike kjøne. Kva du meine? Eg song han nettopp i skriftform. Underpants: Hvorfor begynne "offentlig"? Skal jeg begynne å skrive på tysk fordi jeg vil lære tysk? Det er ikke logisk. -.- Nei, for det er ikkje lov å skrive tysk på forumet. Og eg skriv nesten ikkje noe anna enn her, så dette er ein ypperlig måte å lære på. Folk som rettar meg pluss at eg skriv mange gonger om dagen. Endret 24. februar 2008 av Underpants Lenke til kommentar
chokke Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 (endret) Eg song han nettopp i skriftform. Nei? Du etterlignet noe som kan ligne en sånn cymbal eller hva det heter? Kvifor skriv dykk ikkje engelsk? (heller labert forsøk på nynorsk fra min side ) Endret 24. februar 2008 av chokke Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 Eg song han nettopp i skriftform. Nei? Du etterlignet noe som kan ligne en sånn cymbal eller hva det heter? Hmm, det er i kvart fall ei basketball-låt eller noko. NBA eit eller anna. Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 Da er jeg hjemme fra byen... Møtte den store P på kiosken... virket som er ålreit fyr også IRL... Lenke til kommentar
b-real Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 Underpants: Hvorfor begynne "offentlig"? Skal jeg begynne å skrive på tysk fordi jeg vil lære tysk? Det er ikke logisk. -.- Fordi dette ikke er et tysk språkelig forum? Når du vil lære engelsk, drar du ikke da til engelskspråkelige nettsider og skriver med de? DET ER LOGISK, bare du som ikke takler at han skriver nynorsk og er kanskje ikke så flink til det, men han prøver jo ffs. Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 Kvifor skriv dykk ikkje engelsk? (heller labert forsøk på nynorsk fra min side ) Det er ikkje lov. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 ÅÅÅÅH GUUUUD! It burns! Så noe jeg ikke burde sett. Noe verre enn (lalala noe som involverer jenter og en kopp) og (lalala noen som kutter opp sin egen tissefant) Snakker delvis engelsk, enda ikke fått reaksjoner på det . Yey! Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 (endret) Farsken, eg skal i dåp i morgon. Opp kl. åtte eller noe. Endret 24. februar 2008 av Underpants Lenke til kommentar
edge Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 NP: U2 - With or Without You Hadde helt glemt den sangen.. until now, lol.. Skjer i DNFK? Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 (endret) NP: U2 - With or Without You Hadde helt glemt den sangen.. until now, lol.. Skjer i DNFK? Eg føler at eg må leggje meg. Skal eg? U2 er undervurdert. Her eg bor i kvart fall. Endret 24. februar 2008 av Underpants Lenke til kommentar
edge Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 Eg føler at eg må leggje meg. Skal eg? U2 er undervurdert. Her eg bor i kvart fall. Legg deg om du føler for det Det som er med U2, tror jeg, er at folk er redde for å like det, fordi det ikke er "kult" nok. Ah well, drit og dra. U2 er elzk, ferdig med det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg