Mchansern Skrevet 6. april 2011 Del Skrevet 6. april 2011 Jeg får ikke hørt på Linseprinsen, Liket eller Bollekongen på jobb /emo Lenke til kommentar
Firkantbar Skrevet 6. april 2011 Del Skrevet 6. april 2011 Radioresepsjonen og iskaffe! Hæpp! Skal også nevnes at jeg pakker innfor helgens fjelltur! Hæpp! Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 6. april 2011 Del Skrevet 6. april 2011 Noen som husker Davy Wathnes veddemål hvor han måtte begynne å drikke Ananasbrus? Noen som vet om han fortsatt drikker det, eller har gått tilbake til Cola? 1 Lenke til kommentar
Petter Skrevet 6. april 2011 Del Skrevet 6. april 2011 Sprelle! jeg føler meg som en hyparaktiv 13åring på speed. Gleder meg sååå til fredagen Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 6. april 2011 Del Skrevet 6. april 2011 Hva skjer på fredag? Jeg spreller, jeg og, men det er bare fordi fuglene synger og sola skinner og verden er fin. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 6. april 2011 Del Skrevet 6. april 2011 På fredag så kommer Even, vi skal på Dunderbeist konsert og drikke oss drita fulle for så og gjøre byen utrygg for alt som kryper og går Som Håvard sa: Dere må ikke forgripe dere på alt som har mindre testoseron en dere da Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 6. april 2011 Del Skrevet 6. april 2011 Håvard har rett, du må passe på Petter. http://www.vg.no/nyheter/innenriks/artikkel.php?artid=10083857 Lenke til kommentar
Petter Skrevet 6. april 2011 Del Skrevet 6. april 2011 har ikke vert i Oslo på lenge Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 6. april 2011 Del Skrevet 6. april 2011 Noen som husker Davy Wathnes veddemål hvor han måtte begynne å drikke Ananasbrus? Noen som vet om han fortsatt drikker det, eller har gått tilbake til Cola? Skulle bare drikke det et år, ble ferdig med ananasbrus på cupfinalen ifjor Lenke til kommentar
multisync Skrevet 6. april 2011 Del Skrevet 6. april 2011 Ananasbrus er grusomt Bacon, bønner og stekt egg, det er ikke dum frokost. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 6. april 2011 Del Skrevet 6. april 2011 På fredag så kommer Even, vi skal på Dunderbeist konsert og drikke oss drita fulle for så og gjøre byen utrygg for alt som kryper og går Som Håvard sa: Dere må ikke forgripe dere på alt som har mindre testoseron en dere da Hahaha, liker det! Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 6. april 2011 Del Skrevet 6. april 2011 http://www.youtube.com/watch?v=oZzgAjjuqZM Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 6. april 2011 Del Skrevet 6. april 2011 Ananasbrus er grusomt Oskar Sylte :love: :love: :love: :love: Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 6. april 2011 Del Skrevet 6. april 2011 Oskar Sylte er mannen som til stor grad har gjort at du har hørt om Solo. Alikevel vil jeg fortsatt alltid tenke Oskar Sylte når det er snakk om ananasbrus. Fordi dette Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 6. april 2011 Del Skrevet 6. april 2011 Brus med ananassmak er DIGG da Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 6. april 2011 Del Skrevet 6. april 2011 (endret) Dobbletpost er fayul Endret 6. april 2011 av Mikkel™ Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 6. april 2011 Del Skrevet 6. april 2011 Brus med ananassmak er DIGG da Langt over digg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg