Lord Britishface Skrevet 5. april 2011 Del Skrevet 5. april 2011 Har kjøpt taubiter, taubiter med mintsmak også. Jøss. Du må ha mindre praktisk sans og sunn fornuft enn de på Luksusfellen. 5 Lenke til kommentar
multisync Skrevet 5. april 2011 Del Skrevet 5. april 2011 (endret) God damn it, I am a sucker for shiny things. Endret 5. april 2011 av multisync Lenke til kommentar
Celestica Skrevet 5. april 2011 Del Skrevet 5. april 2011 Okei, da stikker jeg til den kjempeaktive kattetråden Lenke til kommentar
Celestica Skrevet 5. april 2011 Del Skrevet 5. april 2011 Har kjøpt taubiter, taubiter med mintsmak også. Jøss. Du må ha mindre praktisk sans og sunn fornuft enn de på Luksusfellen. Om å fjerne kattematånde er mangel på sunn fornuft så kan du få mene det, men jeg er uenig Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 5. april 2011 Del Skrevet 5. april 2011 Om å fjerne kattematånde er mangel på sunn fornuft så kan du få mene det, men jeg er uenig Ikke stikk trynet ditt i kjeften på kattene. 2 Lenke til kommentar
Celestica Skrevet 5. april 2011 Del Skrevet 5. april 2011 Om å fjerne kattematånde er mangel på sunn fornuft så kan du få mene det, men jeg er uenig Ikke stikk trynet ditt i kjeften på kattene. Selvsagt ikke, men når man har pratsomme katter som liker å sitte på fanget så lukter man det Virker som du har noe mot taubiter med mintsmak Lenke til kommentar
Firkantbar Skrevet 5. april 2011 Del Skrevet 5. april 2011 Hei, jeg liker ikke katter. Kan ikke denne tråden bli en støttegruppe for oss som ikke favoriserer katter? Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 5. april 2011 Del Skrevet 5. april 2011 Heisann Hva skjeeeeeeeeeeera? Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 5. april 2011 Del Skrevet 5. april 2011 Heisann Hva skjeeeeeeeeeeera? Vi baksnakker deg for det meste, ellers går det mye i det samme gamle. Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 5. april 2011 Del Skrevet 5. april 2011 Heisann Hva skjeeeeeeeeeeera? Vi baksnakker deg for det meste, ellers går det mye i det samme gamle. Jeg er klar for rose og kort da Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 5. april 2011 Del Skrevet 5. april 2011 Jeg skal sove med vinduet åpent for første gang i år. Woo. Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 5. april 2011 Del Skrevet 5. april 2011 Går ikke å sove med stengt vindu, forjävlig. Ender med at man ligger å svetter, vrir seg og kaster vekk dyna, tar den tilbake hele natten. Så når man våkner er bokseren våt og rommet stinker. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 5. april 2011 Del Skrevet 5. april 2011 Nah, pleier å ha rommet ca. 17-19 grader og har mye ventilasjon. Går greit da, untatt den siste uken hvor det har vært så mildt ute. Da har jeg opplevd mye av det du sier. Gruer meg til Asia i sommer, fuktig og jævlig. Er det en ting jeg hater, er det å sove når luftfuktigen er såpass høy at jeg slipper å drikke, trenger kun å åpne munnen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-J0FoqSqMwq Skrevet 5. april 2011 Del Skrevet 5. april 2011 Jeg kan ikke ha vinduene åpne. De er 10 cm fra bakken og viss de er åpne kryper all slags ting inn på rommet mitt. Lenke til kommentar
Puke Nukem Skrevet 5. april 2011 Del Skrevet 5. april 2011 Jeg kan ikke ha vinduene åpne. De er 10 cm fra bakken og viss de er åpne kryper all slags ting inn på rommet mitt. Myggnetting? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-J0FoqSqMwq Skrevet 5. april 2011 Del Skrevet 5. april 2011 Jeg er ikke så smart. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 5. april 2011 Del Skrevet 5. april 2011 Hvorfor kan ikke jeg være trøtt, legge meg til å sove, våkne til normal tid i morgen, dra på skolen, og overleve dagen i morgen uten å slokne på sofaen? Irrrrrrrrrrrrrrrrriterende. Lenke til kommentar
Diskutert Skrevet 5. april 2011 Del Skrevet 5. april 2011 Ta deg en donut, Vetle. Vet du liker det! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg