Mchansern Skrevet 5. april 2011 Del Skrevet 5. april 2011 Iran er et av de få landene som har operative Tupolev, Ilyushin og gamle, gamle Boeings. Sånn får et flyhjerte til å smelte. Imam Khomeini International airport - Finner du et kulere navn på en flyplass? I think not! Snakker du farsi? Forresten, jeg legger ut et bilde nå straks i RPP. Lenke til kommentar
The Barnacle Skrevet 5. april 2011 Del Skrevet 5. april 2011 Du er blitt RPP hore du! Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 5. april 2011 Del Skrevet 5. april 2011 Jeg har bare postet 3 ganger Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 5. april 2011 Del Skrevet 5. april 2011 Men fire bilder! Fem faktisk! Jeg regner med at du har lagret alle på PC-en? Lenke til kommentar
j-- Skrevet 5. april 2011 Del Skrevet 5. april 2011 Men fire bilder! Fem faktisk! Jeg regner med at du har lagret alle på PC-en? Smurf har, Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 5. april 2011 Del Skrevet 5. april 2011 OlafG du var et søtt lite lykketroll med afro. KULT! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 5. april 2011 Del Skrevet 5. april 2011 Du er blitt RPP hore du! Og hva er da jeg? Men fire bilder! Fem faktisk! Jeg regner med at du har lagret alle på PC-en? Smurf har, Du vet da vel at jeg kun har bilder av deg og Marley? Samt baken til Gislebassen et eller annet sted. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 5. april 2011 Del Skrevet 5. april 2011 Smurf har, Du vet da vel at jeg kun har bilder av deg og Marley? Samt baken til Gislebassen et eller annet sted. Vurderte å slenge ut bilde av baken min i RPP i sta, men fant ut at frøkena kunne blitt litt fornærmet. La heller ut et sensurert et på facebook :-----D Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 5. april 2011 Del Skrevet 5. april 2011 Ooh. Har du forresten sjekka ut noe av musikken jeg tipsa deg om i en melding på FB? Lenke til kommentar
The Barnacle Skrevet 5. april 2011 Del Skrevet 5. april 2011 Du er blitt RPP hore du! Og hva er da jeg? Horen av alle RPPhorene? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 5. april 2011 Del Skrevet 5. april 2011 Du er blitt RPP hore du! Og hva er da jeg? Horen av alle RPPhorene? Kongen, takk. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 5. april 2011 Del Skrevet 5. april 2011 Ooh. Har du forresten sjekka ut noe av musikken jeg tipsa deg om i en melding på FB? nei, kom aldri så langt. Skal gjøre det når arbeidsmaskina kommer opp igjen. Nå sitter jeg med en IBM Thinkpad, lånt av Bazukh, fordi hovedkortet har knela på arbeidsmaskina. Så blaster Deadmau5 fra laptop-høyttalere. Litt kjipt når man har anlegg til ~60k stående 3 meter ifra Lenke til kommentar
Celestica Skrevet 5. april 2011 Del Skrevet 5. april 2011 http://www.kattlycka.se/katt.html JEG KLARER IKKE VELGE! Skal være til to katter Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 5. april 2011 Del Skrevet 5. april 2011 Men i all verden så mye katteprat det er her til tider. KJØP EN TAUBIT! Lenke til kommentar
Celestica Skrevet 5. april 2011 Del Skrevet 5. april 2011 (endret) Dere har en kattegal jente her, vend deg til det. *KATT KATT KATT* Har kjøpt taubiter, taubiter med mintsmak også. Men de trenger noe å klatre og klore på som ikke er sofa! Telte idag, over 100 leker til nye pusene. Endret 5. april 2011 av Nochan Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 5. april 2011 Del Skrevet 5. april 2011 Har du tatt en titt i denne tråden? Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 5. april 2011 Del Skrevet 5. april 2011 Dere har en kattegal jente her, vend deg til det. *KATT KATT KATT* Så ta det i en annen tråd, dette er ikke kattetråden. 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg