Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Persere har veldig ofte pusteproblemer, og noen dør kort tid etter fødsel siden de ikke får puste, de er langhåra. Sphynxer har ikke pusteproblemer, men trenger hjelp til å holde seg rene. Hvilken høres ut som den burde avlives, den langhårete med pusteproblemer eller den hårløse som må bades?

Hunderasen dachs har ofte problemer med ryggen, men katterasen bambino har ikke problemer med ryggen.

Hårløse dyr burde ikke avlives bare fordi de er hårløse, når det er mange med pels som har mye mer problemer enn dem.. Mennesker er også hårløse, bortsett fra litt her og der. :)

Jeg er halvt iransk(persisk) og har mye hår. Digg?

Lenke til kommentar

Hvor mange hunderaser tror du er istand til å ta vare på seg selv i naturen? Du er klar over at alle hunderaser er avlet frem av mennesker ja?

Jada, jeg er klar over det. Det var satt på kanten.

Jeg liker ikke "rotte"-hunder. Ferdig med det. :p

Lenke til kommentar

Heter du Olaf?

Ja as.

Iransk? Exciting. Jeg kunne tenke meg å dra til Iran.

Fly seff med IranAir, dra til Tehran være der et par dager, være i Mashad et par dager og stikke opp til fjellene og stå på ski der.

Har vært i Iran to ganger faktisk. i 2001 og 2002. Fløy Iran Air til og fra. Artig å fly kunne logge flyturer i A300, 747-200, 747SP og 727!

Det fleste i familien min bor i Tehran eller en by rett ved som heter Karaj, så det var der vi var mest, men jeg har også vært i Isfahan, Chalos, Alisadr(verdens største underjordiske innsjø) og Sarein(kjent for å ha en slags helsebringende kilde).

Jeg tror faktisk jeg har Iransk statsborgerskap, siden pappa er derfra. Risikerer ihvertfall å måtte kjpe meg fri fra førstegangstjeneste om jeg drar dit nå.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...