Datasmurf Skrevet 5. april 2011 Del Skrevet 5. april 2011 Regn er digg å gå i! Jo mer vann, jo bedre. Lenke til kommentar
sawfish Skrevet 5. april 2011 Del Skrevet 5. april 2011 Jeg som hadde håpet på gratis Wimp i dag... Må nok vente til midten av Mai.. Lenke til kommentar
Celestica Skrevet 5. april 2011 Del Skrevet 5. april 2011 Du trenger ny avatar: Om noen finner fin 'kattegal' avatar skal jeg bruke den Lenke til kommentar
3rl3nd Skrevet 5. april 2011 Del Skrevet 5. april 2011 Om noen finner fin 'kattegal' avatar skal jeg bruke den Lenke til kommentar
OlafG Skrevet 5. april 2011 Del Skrevet 5. april 2011 Om noen finner fin 'kattegal' avatar skal jeg bruke den Synd at katter er noen bedritne møkkadyr som oppfører seg som om de eier verden. Hund ftw. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 5. april 2011 Del Skrevet 5. april 2011 Er det verdt å dra til New York for 2 dager? Fått et sykt tilbud til NY, og har kun en feriedag igjen. Tar vel fri en fredag, og må være tilbake på manadag morgen. Fuckin' KLM ødelegger med regler på turen. Jeg finleser reglene også viser det seg at jeg ikke kan dra på helgetur. Lenke til kommentar
Celestica Skrevet 5. april 2011 Del Skrevet 5. april 2011 Om noen finner fin 'kattegal' avatar skal jeg bruke den FIN sa jeg Og Olaf, katter er ikke møkkadyr. De er kjempesøte! Det er hunder også da, har du hund? Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 5. april 2011 Del Skrevet 5. april 2011 Jeg har aldri eid et dyr på hele livet faktisk. Eller, husvakten hadde en vakthund i Zimbabwe, men det er alt. Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 5. april 2011 Del Skrevet 5. april 2011 (endret) Jeg har en engelsk springer spaniel, hunder er fantastiske. Endret 5. april 2011 av Sebbe Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 5. april 2011 Del Skrevet 5. april 2011 Jeg har aldri eid et dyr på hele livet faktisk. Eller, husvakten hadde en vakthund i Zimbabwe, men det er alt. Husvakten jeg hadde i Rwanda hadde avsagd hagle. Hos mamma og pappa har vi både hund og katt. Av og til sauer og hest Lenke til kommentar
OlafG Skrevet 5. april 2011 Del Skrevet 5. april 2011 Er det verdt å dra til New York for 2 dager? Fått et sykt tilbud til NY, og har kun en feriedag igjen. Tar vel fri en fredag, og må være tilbake på manadag morgen. Fuckin' KLM ødelegger med regler på turen. Jeg finleser reglene også viser det seg at jeg ikke kan dra på helgetur. Har fløyet et endel med KLM(OSL-AMS/LAX-AMS/AMS-IST) og jeg får fniseanfall hver gang de tar safetybriefen på nederlandsk. "Als er zuurstof nodig is in geval van nood, zal een zuurstofmasker worden vrijgesteld van boven je. Plaats het masker over uw mond en neus en trek de riem." Zuuuuuuuuuuuuuuuuuuuurstooooooooooooooooof Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 5. april 2011 Del Skrevet 5. april 2011 KLM er greit i Europa, men det er drepen på langdistanse. Lenke til kommentar
OlafG Skrevet 5. april 2011 Del Skrevet 5. april 2011 Om noen finner fin 'kattegal' avatar skal jeg bruke den *snip* FIN sa jeg Og Olaf, katter er ikke møkkadyr. De er kjempesøte! Det er hunder også da, har du hund? Hadde hund i 13 år, men hun døde juni 2009. RIP Olga<3 Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 5. april 2011 Del Skrevet 5. april 2011 Til sommeren blir det gutta på tur med langdistanse i LOT Polish Airlines! Hohoho! Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 5. april 2011 Del Skrevet 5. april 2011 (endret) Eller, husvakten hadde en vakthund i Zimbabwe, men det er alt. Var han en Admiral? Edit: glem det lol. Admiral P er halvt Zambisk, ikke Zimbabwesieiskskskek. Endret 5. april 2011 av SnittLeif Lenke til kommentar
Celestica Skrevet 5. april 2011 Del Skrevet 5. april 2011 Kondolerer, Olaf For å muntre deg opp legger jeg med an video av en katterase som sees på som smart: Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 5. april 2011 Del Skrevet 5. april 2011 Den var max ekkel. Får litt rotte-vibber. Hvor er pelsen!? Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 5. april 2011 Del Skrevet 5. april 2011 Fyfaen det skal mye til før jeg skaffer en sånn rotte-kloning. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 5. april 2011 Del Skrevet 5. april 2011 Kjæledyr uten pels er avlivningsgrunnlag. Skaff dere kjæledyr med pels. Eller ikke skaff dere kjæledyr. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg