Gal_ape Skrevet 5. april 2011 Del Skrevet 5. april 2011 Sier meg enig der, så og si. Er eksepsjonelt trøtt og uggen i dag, kan være at jeg trenger en snus, men hey - må jo prøve å slutte skikkelig til en forandring. Lenke til kommentar
Coa Skrevet 5. april 2011 Del Skrevet 5. april 2011 (endret) Har sovet under 6 timer, to dager på rad. Det er sjelden jeg har så mye energi. Venter bare på at kaffen mister sin virkning. Men hey, jeg skal til en jente i dag. Bare for å gjøre lekser da, men fortsatt. Endret 5. april 2011 av Coa Lenke til kommentar
Runar Skrevet 5. april 2011 Del Skrevet 5. april 2011 Det er lavtrykk på himmelen i dag. Det betyr automatisk dårlig humør. Jeg fikk parkeringsbot i går. Det betyr automatisk dårlig humør resten av uken. Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 5. april 2011 Del Skrevet 5. april 2011 Jeg blødde nettop neseblod for første gang i mitt liv. Fun. Lenke til kommentar
Razorlight Skrevet 5. april 2011 Del Skrevet 5. april 2011 Syk og jævlig. Godt å kjenne sola i fjeset når man ligger og spyr! Lenke til kommentar
Firkantbar Skrevet 5. april 2011 Del Skrevet 5. april 2011 Jeg lurer på hva mine foreldre skulle gjort uten mine besøk! Jeg vil ikke påstå at jeg er noe teknofrikologisk geni, men uten meg hadde de nok vært stuck i steinalderen! Sånn, da var det sagt! Skjer det noe spennende der ute i dag? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 5. april 2011 Del Skrevet 5. april 2011 Neimenn, lille Haageen jo. Lenke til kommentar
Firkantbar Skrevet 5. april 2011 Del Skrevet 5. april 2011 Heiheihei! Ain't all that small! Banner forresten Slimda for å bruke alder som basis for størrelse (evt. modenhet). Lenke til kommentar
OlafG Skrevet 5. april 2011 Del Skrevet 5. april 2011 Det er lavtrykk på himmelen i dag. Det betyr automatisk dårlig humør. Jeg fikk parkeringsbot i går. Det betyr automatisk dårlig humør resten av uken. EID! Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 5. april 2011 Del Skrevet 5. april 2011 Er det verdt å dra til New York for 2 dager? Fått et sykt tilbud til NY, og har kun en feriedag igjen. Tar vel fri en fredag, og må være tilbake på manadag morgen. Lenke til kommentar
OlafG Skrevet 5. april 2011 Del Skrevet 5. april 2011 Er det verdt å dra til New York for 2 dager? Fått et sykt tilbud til NY, og har kun en feriedag igjen. Tar vel fri en fredag, og må være tilbake på manadag morgen. Bruttern skulle absolutt ha med meg på helgetur til NY i fjor, takka nei, ble litt med 4500 for fire dager ferie. Planen var å dra torsdag kveld og hjem igjen mandag, han hadde funnet hotell og billetter for 4500 t/r. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 5. april 2011 Del Skrevet 5. april 2011 Tss, 4500? Alt for mye! Uansett, tror ikke det blir noe av. Finner ingen greie flyvninger på søndag som gjør at jeg er på kontoret på mandag. Kanskje lørdag? Hmm! Må undersøkes. Dra på fredag og hjem igjen på Lørdag lol. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 5. april 2011 Del Skrevet 5. april 2011 Det var deilig å gå ut i regnet faktisk. Sjokkerende. Lenke til kommentar
Celestica Skrevet 5. april 2011 Del Skrevet 5. april 2011 Jeg har blitt syk igjen...... Anyway, jeg drar ikke til Florida, de jeg skulle hente i Florida kommer heller til meg Jupp, to nye dyr. Men jeg fant ut at USA er et 'tredjeland' så jeg må vente litt lengre enn planlagt. Men det er nok verdt det! Om dere følger med på cats 101 og ser ei som har kort brunt hår med striper (og ei med langt mørkt hår) og bambinokatter, det er hun jeg skal kjøpe fra! :!: Lenke til kommentar
Perrern Skrevet 5. april 2011 Del Skrevet 5. april 2011 Huff, kan det ikke bare bli onsdag, så jeg kanskje får posten med det nye lydkortet mitt så jeg kan starte å spille inn. Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 5. april 2011 Del Skrevet 5. april 2011 Regn er deilig å gå i. regn er koselig å gå i Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 5. april 2011 Del Skrevet 5. april 2011 Regn er deilig å gå i. regn er koselig å gå i Kan diskuteres! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg