Mr. Lurk Skrevet 4. april 2011 Del Skrevet 4. april 2011 Natta, sov godt peeeepzzzz Lenke til kommentar
multisync Skrevet 4. april 2011 Del Skrevet 4. april 2011 Satt å tenkte på det selv i dag. Først må jeg besøke mange fler land, bli beskutt et par ganger og havne i farlige situasjoner. Deretter kan jeg leve herrans glade dager med en bestselger av en bok. I en alder av 16 år klarte Justin Bieber å sette sammen en biografi om hvor flink han er til å legge ut videoer av seg selv syngende på youtube. Jeg tror du skal kunne klare å få til en bok. Poenget er å lage noe bra, ikke bare det å lage noe. Som du påpeker klarer selv en tufs som Bieber å lage noe, men har han laget noe han kommer til å være stolt av resten av livet? Lenke til kommentar
Firkantbar Skrevet 4. april 2011 Del Skrevet 4. april 2011 Han kan nok uten tvil være stolt av det.. Men det sier ikke nødvendigvis at det er noe å være stolt av! Lenke til kommentar
multisync Skrevet 4. april 2011 Del Skrevet 4. april 2011 Jeg har nå håpet om at han vokser opp og får litt perspektiv på ting. Men akk, slik som det er nå så kan han vel bare lene seg tilbake og gjøre som han vil. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 4. april 2011 Del Skrevet 4. april 2011 Jeg har nå håpet om at han vokser opp og får litt perspektiv på ting. Men akk, slik som det er nå så kan han vel bare lene seg tilbake og gjøre som han vil. Fordi jeg er nyskjerrig, hvorfor har alle noe imot Justin Bieber? Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 5. april 2011 Del Skrevet 5. april 2011 Faen. Der røk 30"-ern. Jeg begynte å kjenne sviddlukt for noen dager siden, viste seg at det var strømforsyningen/ledningen til 30" appleskjermen min. Gapet fra 30" til 20" er grusomt. Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 5. april 2011 Del Skrevet 5. april 2011 Fordi jeg er nyskjerrig, hvorfor har alle noe imot Justin Bieber? Det er et gjennomgående fenomen i internettkulturen at grupperinger hater det som er populært blant "feil" demografi, og Bieber er i så måte en double whammy, som er mest populær blant unge jenter. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 5. april 2011 Del Skrevet 5. april 2011 (endret) Mandager suger. Edit: Innser at jeg skriver det på en tirsdag, og tenkte jeg skulle nevne at tirsdager suger de òg. Endret 5. april 2011 av bazukh Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 5. april 2011 Del Skrevet 5. april 2011 Fordi jeg er nyskjerrig, hvorfor har alle noe imot Justin Bieber? Det er et gjennomgående fenomen i internettkulturen at grupperinger hater det som er populært blant "feil" demografi, og Bieber er i så måte en double whammy, som er mest populær blant unge jenter. Det har vel heller med det faktum at Bieber ikke innehar et fnugg av talent, på lik linje med den Friday-sangen. Det er masseprodusert søppel, uten sjel i musikken. Og ja, jeg har faktisk hørt gjennom en god del av låtene hans. Finnes ikke kvalitet. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 5. april 2011 Del Skrevet 5. april 2011 God Morgen, slaver av det norske samfunn. Lenke til kommentar
Romis Skrevet 5. april 2011 Del Skrevet 5. april 2011 30 elever fra en ungdomsskole stirrer på meg. Creepy. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 5. april 2011 Del Skrevet 5. april 2011 Hvis du hadde slutta å blotte deg på skoleplassen, ville du sluppet det problemet. 1 Lenke til kommentar
Romis Skrevet 5. april 2011 Del Skrevet 5. april 2011 Hold dine egne erfaringer utenfor meg. Jeg satt I hovedhuset med kaffe når plutselig en flokk med 9 klassinger plutselig beglodde meg. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 5. april 2011 Del Skrevet 5. april 2011 God Morgen, slaver av det norske samfunn. Der har du meg gitt. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 5. april 2011 Del Skrevet 5. april 2011 Det er lavtrykk på himmelen i dag. Det betyr automatisk dårlig humør. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg