Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Går bra<3, men hvordan blomst skal jeg gå for?

Langstilket rød rose! Jenter digger det! Rød rose med hvite kanter! Ligger som sagt rundt femtilappen.

 

 

aaaw, jeg vil ha.

 

5 min, jeg kommer på døra :D

 

On another note, jeg må bli rik snart og kunne legge til en del dager i året for å gjennomføre noen av drømmene og fantasiene mine.

Endret av multisync
Lenke til kommentar

Oslo s klokken 17 på fredag hohoho, men tror faktisk jeg kjører på med kort!

 

Går bra<3, men hvordan blomst skal jeg gå for?

Langstilket rød rose! Jenter digger det! Rød rose med hvite kanter! Ligger som sagt rundt femtilappen.

 

 

aaaw, jeg vil ha.

 

5 min, jeg kommer på døra :D

 

On another note, jeg må bli rik snart og kunne legge til en del dager i året for å gjennomføre noen av drømmene og fantasiene mine.

Fortell! :D

Lenke til kommentar

On another note, jeg må bli rik snart og kunne legge til en del dager i året for å gjennomføre noen av drømmene og fantasiene mine.

 

Jeg trenger masse ferie og litt penger, så kan jeg stikke på loffen til Iran, Tyrkia Pakistan, Tajikistan og de landene der.

 

Veldig lyst til å dra igjennom der selv. vurderte å ferdes i området der til sommeren, men fant ut at det er en dårlig idè å reise alene, uten erfaring med bakketransportsytermer i den delen av verden og uten muligens livsnødvendlige språkkunnskaper.

Endret av multisync
Lenke til kommentar

 

 

Fortell! :D

 

Meh, vent til den semi-selvbiogafiske boka mi kommer ut, så du kan lese om det. (en av drømmene er bla. å kunne forfatte)

 

Satt å tenkte på det selv i dag.

 

Først må jeg besøke mange fler land, bli beskutt et par ganger og havne i farlige situasjoner.

 

Deretter kan jeg leve herrans glade dager med en bestselger av en bok.

Lenke til kommentar

Satt å tenkte på det selv i dag.

 

Først må jeg besøke mange fler land, bli beskutt et par ganger og havne i farlige situasjoner.

 

Deretter kan jeg leve herrans glade dager med en bestselger av en bok.

I en alder av 16 år klarte Justin Bieber å sette sammen en biografi om hvor flink han er til å legge ut videoer av seg selv syngende på youtube.

 

Jeg tror du skal kunne klare å få til en bok.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...