Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Underpants, jeg liker musikksmaken din. Bra med en på denne alderen som ikke hører på R&B og rap.

Eg dreg ein Schnell og seie "Eg likar deg og man." :D

Men fordi du liker musikksmaken min får eg inntrykk av at me har same musikksmak og det tyder at eg liker din òg. :p

God natt!

Nie: Eg har sagt det før. Eg føle meg så bra i bokmål at eg har gått over på nynorsk. Har skreve før at eg ikkje er heilt stødig på det og i signaturen min står det "Rett meg!"

Lenke til kommentar
Underpants, jeg liker musikksmaken din. Bra med en på denne alderen som ikke hører på R&B og rap.

Eg dreg ein Schnell og seie "Eg likar deg og man." :D

Men fordi du liker musikksmaken min får eg inntrykk av at me har same musikksmak og det tyder at eg liker din òg. :p

Vi har nok noenlunde lik smak, ja. Virker som din kanskje spenner seg over et bredere område, etter det jeg leser i tråden din.

Endret av Pusur1993
Lenke til kommentar
Underpants: Grunnen til at du gikk over til nynorsk er at du ikke behersker det. Jeg ser ikke logikken.

Det er jo logisk som berre det. Kvifor skal eg skrive noko eg føler eg ikkje kan oppnå noko med?

Pusur: Det er alltid gøy å høyre noko nytt. Eg skaffar meg noko nytt viss eg blir tipsa om det og har plass på PC-en.

Lenke til kommentar
Åh? Du har sjekka ut andre sjangere og? Selv har jeg gløttet innom flere av de "store" sjangrene uten å finne noe som passer meg. Go Electronica!

Eg liker den NBA-songen eller noko.

Nei, nå tror jeg nesten jeg må legge meg. God natt, med-kafegjester.

God natt!

Endret av Underpants
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...