Mr. Lurk Skrevet 4. april 2011 Del Skrevet 4. april 2011 Jeg vet at jeg får et armbånd tho, jeg er bare 14, har alt ditcha 2 andre for hu. Henne vet ikke noe om det så tenkte og være litt grei. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 4. april 2011 Del Skrevet 4. april 2011 Jeg burde bli arkietekt! kozzz Eiendomsmegler yo. Helt feil riktignok. Jeg vet at jeg får et armbånd tho, jeg er bare 14, har alt ditcha 2 andre for hu. Henne vet ikke noe om det så tenkte og være litt grei. Du er real life hustler. Credz n rezpect. Lenke til kommentar
Coa Skrevet 4. april 2011 Del Skrevet 4. april 2011 Jeg møtte henne på søndag for første gang og hun var fantastisk! Vi klinte første gang osv. Hun er pen, gamer, Flink på kjøkkenet (6) osv Dere møttes for første gang og klinte samme dag? Jeg vet at fjortissjenter gjerne er litt her og litt der, men det skal en si. Det oser langtidsforhold lang vei. Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 4. april 2011 Del Skrevet 4. april 2011 Jeg møtte henne på søndag for første gang og hun var fantastisk! Vi klinte første gang osv. Hun er pen, gamer, Flink på kjøkkenet (6) osv Dere møttes for første gang og klinte samme dag? Jeg vet at fjortissjenter gjerne er litt her og litt der, men det skal en si. Det oser langtidsforhold lang vei. Ironi? Men tok ikke mer enn litt over en time, dette var i edru tilstand og midt på Oslo s. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 4. april 2011 Del Skrevet 4. april 2011 Ironi? Men tok ikke mer enn litt over en time, dette var i edru tilstand og midt på Oslo s. Jeg er 178% sikker på at dette er din fremtidige kone. Du bør fri innen 1-3 dager. Lenke til kommentar
Coa Skrevet 4. april 2011 Del Skrevet 4. april 2011 Jeg burde bli arkietekt! kozzz Statsviter. Og jeg som skal studere det til høsten da gitt Wizzlee: Det var ikke ironisk ment. Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 4. april 2011 Del Skrevet 4. april 2011 Kan vi hoppe tilbake til den serriøse siden? Lenke til kommentar
Firkantbar Skrevet 4. april 2011 Del Skrevet 4. april 2011 OK.. Jeg kan prøve å fortelle deg dette på en enkel måte... Forhold i den alderen funker sjelden.. Ikke si at du elsker henne på facebook, du gjør det neppe, uansett hvor mye du skulle tro det.. Dere er unge, og empiri og statistikk tilsier at dere ikke kommer til å være sammen om fem år! Blomst, sa du? Ja, kjøp en søt blomst og skrriv et søtt kort hvor det står at du gjerne kunne tenke deg å bli kjent med henne på et mer åndelig nivå! Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 4. april 2011 Del Skrevet 4. april 2011 Kan vi hoppe tilbake til den serriøse siden? Beklager, men jeg vil tippe at i underkant av 18% av mine innlegg her inne er seriøse. De fleste av disse finner du under kategorien Ferie og Reise. Ellers er det mye tull og tøys gitt. Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 4. april 2011 Del Skrevet 4. april 2011 Går bra<3, men hvordan blomst skal jeg gå for? Lenke til kommentar
Firkantbar Skrevet 4. april 2011 Del Skrevet 4. april 2011 Jeg ble Esmeralda i prinsessetesten! Hva blir deeereee? KOOOZ! Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 4. april 2011 Del Skrevet 4. april 2011 Går bra<3, men hvordan blomst skal jeg gå for? HVIT NELLIK FFS! OSER MAKT OG KJÆRLIGHET. Lenke til kommentar
Firkantbar Skrevet 4. april 2011 Del Skrevet 4. april 2011 Går bra<3, men hvordan blomst skal jeg gå for? Langstilket rød rose! Jenter digger det! Rød rose med hvite kanter! Ligger som sagt rundt femtilappen. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 4. april 2011 Del Skrevet 4. april 2011 Jeg ble Esmeralda i prinsessetesten! Hva blir deeereee? KOOOZ! 10hi jeg ble Belle k9z! Lenke til kommentar
The Barnacle Skrevet 4. april 2011 Del Skrevet 4. april 2011 Går bra<3, men hvordan blomst skal jeg gå for? Langstilket rød rose! Jenter digger det! Rød rose med hvite kanter! Ligger som sagt rundt femtilappen. aaaw, jeg vil ha. Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 4. april 2011 Del Skrevet 4. april 2011 Ser dere ikke at guuten er forelsket la han nå ha det morsomt så lenge det varer! 1 Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 4. april 2011 Del Skrevet 4. april 2011 OK.. Jeg kan prøve å fortelle deg dette på en enkel måte... Forhold i den alderen funker sjelden.. Ikke si at du elsker henne på facebook, du gjør det neppe, uansett hvor mye du skulle tro det.. Dere er unge, og empiri og statistikk tilsier at dere ikke kommer til å være sammen om fem år! Blomst, sa du? Ja, kjøp en søt blomst og skrriv et søtt kort hvor det står at du gjerne kunne tenke deg å bli kjent med henne på et mer åndelig nivå! Jeg er ikke noe Facebook loverboy, men hvorfor ikke prøve? Bedre og angre på noe man har gjort enn noe man ikke har! Så jeg prøver, får jo koslige SMS av henne Lenke til kommentar
Firkantbar Skrevet 4. april 2011 Del Skrevet 4. april 2011 Går bra<3, men hvordan blomst skal jeg gå for? Langstilket rød rose! Jenter digger det! Rød rose med hvite kanter! Ligger som sagt rundt femtilappen. aaaw, jeg vil ha. Ikke engang Barney Stinson kan motstå en langstilket rød rose med hvite kanter! Også skriver du på kortet: Veni, vidi, vici! Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 4. april 2011 Del Skrevet 4. april 2011 Stikker å legger meg, må ringe til noen imbesiller på jobben i morgen, og da er det best å være uthvilt. Gleder meg allerede. <_< Lenke til kommentar
Firkantbar Skrevet 4. april 2011 Del Skrevet 4. april 2011 OK.. Jeg kan prøve å fortelle deg dette på en enkel måte... Blablabla.. Fjortisforklaring blabla... Jeg er ikke noe Facebook loverboy, men hvorfor ikke prøve? Bedre og angre på noe man har gjort enn noe man ikke har! Så jeg prøver, får jo koslige SMS av henne Selvfølgelig skal du gå for det! Vi heier på deg! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg