Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Aaah, nå skal jeg innpå start.quiz og finne ut hvilket dyr, jobb, fantasivarelse, kampsport og bil jeg er.

Jeg blir en skrue i mitt neste liv :(

Åhh, kondolerer! :( Du får nyte dette livet mens du enda kan! Sleng ut en link, så kan jeg finne ut hva jeg blir i mitt neste liv! Elsker Startquiz, lixm Kozklemz!

Lenke til kommentar

Aaah, nå skal jeg innpå start.quiz og finne ut hvilket dyr, jobb, fantasivarelse, kampsport og bil jeg er.

Åhh, kondolerer! :( Du får nyte dette livet mens du enda kan! Sleng ut en link, så kan jeg finne ut hva jeg blir i mitt neste liv! Elsker Startquiz, lixm Kozklemz!

Her

klemzz

Lenke til kommentar

Her

klemzz

Jeg ble også skrue, lix! Serr! Skjønner ikke hvordan startquiz gjør det azz! Bare etter fem spørsmål, så vet den hva jeg blir etter døden lix! SYKTAZZ!

Jeg møtte henne på søndag for første gang og hun var fantastisk! Vi klinte første gang osv. Hun er pen, gamer, Flink på kjøkkenet (6) osv :love:

Uten at jeg skal gå all PUA on you, hvor gammel er du? Sikker på at du vil gi så mye med en gang? Skummelt hvis du kommer inn i et langt forhold med dama og ho begynner å forvente seg blomster av deg for hver gang dere møtes ;)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...