Mchansern Skrevet 4. april 2011 Del Skrevet 4. april 2011 quizzer? Quiz da for fæææn. GrammarNazi Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 4. april 2011 Del Skrevet 4. april 2011 (endret) aha, jeg trodde det var et spill med navnet quizzer, nå er jeg med deg. Endret 4. april 2011 av Sebbe Lenke til kommentar
KristineS Skrevet 4. april 2011 Del Skrevet 4. april 2011 quizzer? Quiz da for fæææn. GrammarNazi Quizer og spørrespill er konge Eneste plassen alle de sære tingene som fester seg til hjernen min er til nytte. Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 4. april 2011 Del Skrevet 4. april 2011 Aaah, nå skal jeg innpå start.quiz og finne ut hvilket dyr, jobb, fantasivarelse, kampsport og bil jeg er. Jeg blir en skrue i mitt neste liv Lenke til kommentar
Firkantbar Skrevet 4. april 2011 Del Skrevet 4. april 2011 Aaah, nå skal jeg innpå start.quiz og finne ut hvilket dyr, jobb, fantasivarelse, kampsport og bil jeg er. Jeg blir en skrue i mitt neste liv Åhh, kondolerer! Du får nyte dette livet mens du enda kan! Sleng ut en link, så kan jeg finne ut hva jeg blir i mitt neste liv! Elsker Startquiz, lixm Kozklemz! Lenke til kommentar
Diskutert Skrevet 4. april 2011 Del Skrevet 4. april 2011 Petter! How is the army(?) life? Lenke til kommentar
Firkantbar Skrevet 4. april 2011 Del Skrevet 4. april 2011 Armylife is good! Turnus på båt med seks uker på og tre uker av, så nå er jeg hjemme og stort sett bare slapper av! Fyllefjelltur til helga og greier! Så alt i armylaifen er topp! Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 4. april 2011 Del Skrevet 4. april 2011 Tropico? PC-spill? @Yavel, nei, det er jo dritbillig i utlandet da. Wtf snakker du om? Kostet 30kr på butikk i Spania Lenke til kommentar
KristineS Skrevet 4. april 2011 Del Skrevet 4. april 2011 Hurra... da må man sette seg ned og skrive om semesteroppgave i morgen... Lenke til kommentar
Firkantbar Skrevet 4. april 2011 Del Skrevet 4. april 2011 Tropico er faktisk litt bra! Eller.. Det var ihvertfall det sist jeg spilte det.. Hvor lenge er nå det siden igjen?... Hva koste en rose? En langstilket rose pleier å ligge på mellom 40-70 kroner Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 4. april 2011 Del Skrevet 4. april 2011 Aaah, nå skal jeg innpå start.quiz og finne ut hvilket dyr, jobb, fantasivarelse, kampsport og bil jeg er. Jeg blir en skrue i mitt neste liv Åhh, kondolerer! Du får nyte dette livet mens du enda kan! Sleng ut en link, så kan jeg finne ut hva jeg blir i mitt neste liv! Elsker Startquiz, lixm Kozklemz! Her klemzz Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 4. april 2011 Del Skrevet 4. april 2011 Er det en langstilket jeg bør gi til en jente ? Lenke til kommentar
Firkantbar Skrevet 4. april 2011 Del Skrevet 4. april 2011 Gi en flott langstilket rød rose med et søtt kort! Slår alltid an med mindre du vil mindfucke med badass-attitude... Hva slags forhold har dere? Første date? Et halvt år som kjærester? Lenke til kommentar
Laland Skrevet 4. april 2011 Del Skrevet 4. april 2011 Hola! Håper det ikke er for sent å kaste seg i det, atter en gang. Etter et lengre opphold først på Innlegg og deretter med andre ting er man tilbake på Diskusjon. Håper å bli kjent med både nye og gamle fjes. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 4. april 2011 Del Skrevet 4. april 2011 Er det en langstilket jeg bør gi til en jente ? Hvite nelliker. Hands down, beste trikset jeg kan. Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 4. april 2011 Del Skrevet 4. april 2011 Jeg møtte henne på søndag for første gang og hun var fantastisk! Vi klinte første gang osv. Hun er pen, gamer, Flink på kjøkkenet (6) osv Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 4. april 2011 Del Skrevet 4. april 2011 Hva koste en rose? Har du rota deg borti en dame nå lillegutt? Lenke til kommentar
Firkantbar Skrevet 4. april 2011 Del Skrevet 4. april 2011 Aaah, nå skal jeg innpå start.quiz og finne ut hvilket dyr, jobb, fantasivarelse, kampsport og bil jeg er. Jeg blir en skrue i mitt neste liv Åhh, kondolerer! Du får nyte dette livet mens du enda kan! Sleng ut en link, så kan jeg finne ut hva jeg blir i mitt neste liv! Elsker Startquiz, lixm Kozklemz! Her klemzz Jeg ble også skrue, lix! Serr! Skjønner ikke hvordan startquiz gjør det azz! Bare etter fem spørsmål, så vet den hva jeg blir etter døden lix! SYKTAZZ! Jeg møtte henne på søndag for første gang og hun var fantastisk! Vi klinte første gang osv. Hun er pen, gamer, Flink på kjøkkenet (6) osv Uten at jeg skal gå all PUA on you, hvor gammel er du? Sikker på at du vil gi så mye med en gang? Skummelt hvis du kommer inn i et langt forhold med dama og ho begynner å forvente seg blomster av deg for hver gang dere møtes Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 4. april 2011 Del Skrevet 4. april 2011 Jeg burde bli arkietekt! kozzz Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg